středa 2. října 2013

Včerejší překvapení, jedna pozvánka a trochu málo tvoření

Včera byl krásný slunný den, ostatně jako několik posledních dní. A v tom slunném dopoledni na mě zvonila paní pošťačka ... trochu mě zaskočila, protože jsem nic neobjednávala, ani žádný jiný balíček neočekávala. Ale hned podle adresy odesílatele mi bylo jasné, že je to nějaké milé překvapení pro mě. A opravdu ... dárek k mému nadcházejícímu svátku.
Myslím, že ani nemusím psát, kdo mi ten dárek poslal, její rukopis je naprosto patrný.
Shabby ramínko, svazek svíček zdobený růžičkou, krabička sirek opět upravená v shabby stylu, tužka ( ale tu jsem zapomněla vyfotit ... ale i ta upravena, tuha byla zakryta proužkem látky ... to musela být trochu piplačka ).
Ale hlavně ... madonka 
 Byla precizně zabalena a když jsem daný balíček začala pomalu rozmotávat, jak jsem ho držela v ruce, přišlo mi na mysl, bude tam madonka ... A BYLA.
Klárka si pamatovala, že po ní toužím, ale zatím jsem ji nesehnala ... tak mi prostě jednu poslala.
Moc moc děkuji ...
Všemu jsem hned hledala místo ... a našla na nočním stolku v ložnici.
Sluší jim to tam, co myslíte?

Ale abyste si nemyslely, že jsem se včera jen kochala, také jsem trochu pracovala. 
K Vendovi do pokojíku jsem upravila židli .... to aby mu ladila.
Původně a mezikrok ... čekala jsem na večer, až mi manžel přiveze nastřelovačku
A večer hotovo ... nakonec jsem to stejně udělala tak, aby se sedák dal lehce sundat a občas vyprat
A pak jsem ještě malinko stěhovala u Vojtíka v pokoji. Dětská nízká postel šla pryč a dnešní noc spal poprvé na zvýšené posteli, jako jste mohly vidět u Vendy v pokojíku. Je to už přeci také velký kluk.

Na závěr vás zvu na Giveaway, kterou pořádá na svém blogu Andrejka
Ceny jsou krásné, tak neváhejte ... šanci máte do 10. října
První cena ...


Ode mě je to pro dnešek vše ... jdu zas trochu tvořit.

Moc vám děkuji za přízeň i krásné komentáře 
Věra

8 komentářů:

  1. Věru,k svátku ti ještě přát nebudu, ale chápu tvou radost,máme to tady mezi sebou hezky zařízené :o)
    Jinak smekám před tvou tvořivostí, já teď nějak nic nestíhám...
    Pohodový den, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Madona je moc krásná a židle taky...děkuji za připomenutí, že i já znám jednu Věrku :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Věrko nádhera. Jak dárečky, tak Tvoje tvoření. Já mám naopak tenhle týden nějaký útlum ve tvoření. Snažím se pořešit nějaké resty a být s dětmi co nejvíce venku. Měj se krááásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,tak židle se ti moc povedla ...já mám dnes takový lehce odpočinkový den :) po včerejší předělávce skříně mě totiž vše bolí :)))) hold jsem vyšla nějak ze cviku...a ani nevíš jakou mám velikou radost,že jsem tě dárečky mohla potěšit...hlavně že se ti líbí...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, krásné dárky jsi dostala! Židle vypadá perfektně, moc se ti povedla! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné dárečky ;) Ta židle je super..moc se ti povedla ;) Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko máte to nádherné jak to co jste dostala, tak i vaše tvořeníčko. Mějte se mooc krásně. Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko, dárečky jsou parádní ... Věřím, že máš velkou radost! Tvoje převlékačka židle je super! Pa a hezký večer, Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.