neděle 27. října 2013

Slunci na obdiv

vystavily včera své květy gazánie v mé zahrádce. A celý den si ho náramně užívaly. 

I včelky byly nadmíru spokojené a využily skoro letních teplot k práci ...
Dnes už mají gazánky květy přivřené, sluníčko se jim schovalo za mraky tak smutní. Ale i tak kvetou jak o život. Stejně jako růže ...
Už se těším na příští léto vysadila jsem si 6 nových sazenic růží a jednu mám ještě v obýváku na stole.


A dlužím vám odkaz na návod na rukavice z jednoho z předešlých příspěvků, úplně jsem ho tam zapomněla vložit. Takže návod na bezprsťáky najdete zde na DROPS Design.

Mějte krásný den a děkuji vám za návštěvu ... Věra

P.S. Venku právě začalo vykukovat sluníčko skrz mraky, takže by přeci jen ...

9 komentářů:

  1. Věruško,tak to je super,že se kluci takhle učí s tatínkem :) ...jinak u nás je slunečno,tedy převážně...občas se sluníčko schová za mráček :) ...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,
    tak u nás je dnes také celý den pod mrakem, ale teplo :-)
    Včera jsem také neodolala a jako tvoje gázánie se slunila na terase ;-)
    Ty růže jsme tento týden také poprvé zasadily, tak jsme zvědavá jak přezimují a příštím rokem pokvetou.
    Dnes jsem se pustila do třídění oblečků, i těch od tebe :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Aj moje gazánie kvitnú o dušu, teraz sú najkrajšie, obsypané kvetmi ako slniečka. Ružu mám presne takú istú, ako ty, aj mne rozkvitla a má aj nové puky. Susedom v tomto krásnom počasí zakvitol celý záhon s ružami. Ale nie hocijako, nahusto je posiaty kvetmi.
    m.

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Věru ty máš zahrádku rozkvetlou jak v létě. I když je fakt že letos kytičky drží dlouho. Mě kvetou ještě i verbeny. A kluci jsou hrozně šikovní. A Vojtík mi trochu přístupem připomíná Matyho. Ten má taky věci naprosto na háku. Drží se zásady, že ono to nějak dopadne. :-) Vcelku mu tu povaho závidím, i když mě občas přivádí k šílenství. :-) Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Jeeje Vierko tak Ty si nafotila parády, super šikovné deti a záhrada... no nádhera, len nech nam to ešte nejaký ten deň ostane to slniečko a počasíčko :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy Věrko u Vás doma na zahradě ale to překrásně ještě kvete--tady u nás pod horama už máme všechno odkvetlé :( A den si kluci užili koukám suprově :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, vidím, že si zahrádku užíváte plnými doušky ...... nádherné fotky ...... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, ty mi ještě kvetou, je to krása! A slaňování...není nad učitele profíka, že :O)
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, tohle byl krásný podzimní den! Já jsem zpět v blogerském světě, tak se hned u tebe kochám! Krásně si to kluci užili a květinky ti ještě pořád dělají radost!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.