pondělí 21. října 2013

Od háčku k jehlicím

"Mamí a čo je tohle? "ptal se mě Vojtík, když na stole místo háčku, který již důvěrně znají našel dlouhé barevné dráty. Jehlice jsem nedržela v ruce několik let. A možná by ještě chvíli trvalo, než bych po nich sáhla, nebýt Klárky a jejího přání.
A jak k tomu vlastně došlo? Nedávno měla Renatka na FB soutěž o rukavice z její dílny, které jsme se obě zúčastnily. Štěstěna nám nebyla nakloněna. Tak jsem konstatovala, že to budu muset zkusit sama. No a tento můj komentář zaujal Klárku. Slovo dalo slovo a pustila jsem se do pletení. A protože Klárka si dnes balíček vyzvedla, můžu se vám pochlubit.

MÉ PRVNÍ PLETENÉ RUKAVICE

 Renatka má ty své vyfocené nádherně. 
Já byla na focení sama. Jediný, kdo mi mohl pomoci byli kluci, ale těm se nedařilo.
Takže na jedné ruce model, ve druhé ruce fotoaparát ...
Klárko, ať se ti hezky nosí ...

Nedávno jsem vám ukazovala volánkovou vlnu, kterou jsem si pořídila ...


Takže jehlice nezahálely a šála pro mě je již hotová ...


A jak jsem psala, galanterii jsem navštívila znovu a pořídila další barvičky ...


Další pro mamku ...


A jehlice jsou v kurzu i nadále ... další šálky, další rukavice a ještě jeden pro mě opravdu velký projekt, ale o tom až někdy jindy.

Dnešek máme ve znamení návštěv lékařů. Nejprve dopoledne s Vojtíkem, který celý víkend horečkoval a opět začal kašlat ... školkové bacily mu dávají pěkně zabrat. A odpoledne jdeme s Vendou k očnímu ... potřebujeme nové brejličky. V pátek nepřežily střet se spolužákem. Ale žádná pranice to nebyla, spíš nehoda.

Mějte se krásně a já se těším k vám, co u vás nového za těch pár dní, které jsem tu nebyla.

Věra

40 komentářů:

  1. Vieruška, rukavičky sú, ako zo žurnálu. Šály sú zaujímavé a originálne. Si šikulka, všestranne nadaná.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. My jsme nějak napojené na stejnou vlnu. U nás padla k jehlicím od Matyho úplně stejná otázka. :-D A s těmi volánkovými šálkami jsem ujetá taky stejně. Už mám hotové čtyři a ještě dalších šest klubíček ke zpracování. Plánuji, že je zkusím prodávat na těch výstavách a když se neprodají, tak budu mít dárečky na prosinec. Jsem ráda, že jsem Tě s nimi naladila. Měj se krásně a drž mi palečky. Odpoledne jedu předávat nové závěsy do obýváku mamině k narozeninám. Nemá o tom ani tušení a mě už se teď klepe žaludek, aby se jí libily. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, moc děkuji. A závěsy určitě dopadly parádně ... už jsem na ně u tebe koukala ... povedly se ti moc.

      Vymazat
  3. Vierka odpadnem!! super bomba spica :) moc sa mi pacia tie rukavicky aj šál vsetko parada :)

    OdpovědětVymazat
  4. Věru,
    na to, žejsi léta nepletla, ses do toho pustila s vervou!! Pleteš krásně!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné šáličky, moc pěkné barvy a ty rukavičky - moc se ti povedly. (zrovna bych nějaké potřebovala, sedím v kanceláři a máme tu zimu) :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ... občas bych je taky už natáhla, na to, že je říjen je docela chladno po ránu ....

      Vymazat
  6. Věrko, jsou super!!! Chystám se na ně taky, jen co doháčkuju vánoční dečku poohlédnu se po nějakém návodu a pustím se do nich :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti děkuji ... no vidíš, zapomněla jsem dát odkaz na návod. Ale to napravím

      Vymazat
  7. Věruško jednu radu pro Vojtíška:Vezmi tři cibule,odřež oba konce,propíchej je vidličkou,neoloupané ,dej na misku a polož někde v blízosti Vojtíškovy postýlky.Pod ní,na noční stolek,nech týden,po týdnu vyměnit.Cibule odebere bakterie,bude se mu lépe odkašlávat,silice desinfikuje i ovzduší v pokoji,tudíž bakterie neskočí na druhé dítě.V době chřipek,lze nechat třeba v rámci šetření třeba jen jednu cibuli v každé místnosti.Vyzkoušeno,pomohlo i při zápalu plic a úmorném kašli,druhý den bylo nemocnému podstatně lépe!pa Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo, tak to ráda vyzkouším i já :-) Moc díky za tip. Už třetí týden doma bojujeme s bacily a nemůžeme se jich zbavit, třeba nám to při tom léčení pomůže...

      Vymazat
    2. Jé - vidíš, na tohle jsem si nevzpomněla a přitom jsem si cibuli dávala i do práce - hned si jdu dát jednu do tašky:- ) - jinak potvrzuji, že to funguje:-)

      Vymazat
    3. Marcelko, moc děkuju. Hned jdu na to. A doporučím i mamce ... má doma na starost obě babičky a jedna zrovna taky marodí.

      Vymazat
    4. Tak ještě musím napsat že rukavice i šálky jsou kouzelné!Na pochvalu jsem úplně zapoměla! A budu moc ráda,když cibule zabere a bakterie u Vás doma zničí,někdy ta cibule z toho zčerná i dříve,tak vyměnit jak zčerná.

      Vymazat
  8. Věruško,moooc ti za ně děkuji...i já se pak pochlubím na blogu :) ...po rukavičkách jsem toužila už od loňska a jen díky Renatce a její soutěži mě to připomnělo ,že je na čase je někde sehnat :) ...nebýt tebe sen by se mi nesplnil ...DĚKUJI♥ ...u nás taky marůdkujeme...no jo školka...Vojtíškovi přeji brzké uzdravení ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji a jsem ráda, že jsem ti mohla udělat radost. Brzké uzdravení i vám ... zkusím tu radu od Marcelky

      Vymazat
  9. No tak návleky jsou ovšem boží, klobouk dolů, moc se Ti povedly!!! Šálky jsou taky super, ikdyž já tyhle zrovna mít nemůžu, bo mám prsa hned o dvě čísla větší. A to u mé stávající velikosti není zrovna žádoucí :o) háčku a jehlicím zdar, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, mě nadchly ty rukavice. Jsou skvělé a u mě to rovněž evokovalo otázku, kdy zase vezmu do rukou místo háčku jehlice... a naučím se plést aspoň na takové úrovni, na jaké háčkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, tak to jsem ráda, že jsem tě inspirovala ... takže, jak píše Lenka - jehlicím zdar!!!

      Vymazat
  11. Vidíš jak je dobře, že všechno nevyhraješ???:-)) Povedly se Ti na jedničku a můžeš být na ně hrdá. Věruško, krásné dny♥ Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo Věru, máš pravdu ... nakoplo mě to k novým činům. A děkuji ...

      Vymazat
  12. Věruško, máš moc hezké pletené návleky - jsi šikulka:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Rukavice jsou hezke a sala take.

    OdpovědětVymazat
  14. Vierka tak tebe to ide perfektne aj s ihlicami, mne take nieco nehrozi, nejako sa mi s nimi nedari :) Krasne tvorenie...Nelllie

    OdpovědětVymazat
  15. Rukavice jsou super, já se na pletení dokola nezmůžu, tak jsem si návleky musela uháčkovat, ale není to ono. Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Tomu říkám, příkladná příprava na zimu:-D Povedlo se!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško, rukavičky i šálky jsou nádherné! jehlice jsem v ruce neměla...fakt docela dlouho a co jsem dřív napletla svetrů...
    Po náročném dni si užij pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Věru moc tě zdravím.Rukavice i šály jsou super!Jsi hrozně šikovná a pilná!Kluci at jsou brzy fit.ty školkové bacily jsou děsný!

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné pleteníčko jsi šikovná,bude ti to moc slušet.Daja

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělé bezprsťáky, já furt sháním nějaký pěkný vzorek na háčkované, o pletených mě nenapadlo uvažovat. Myslím, že to bude lepší volba ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Věruško,
    už jsem je chválila Klárce, ale nedá mi to nepochválit je ještě jednou, jsou nádherné, moc se ti povedly ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Věruško, tak ty umíš i plést? Je něco co neumíš? Krásné rukavice i šály. Taky jsem vloni jednu šálu začala a možná ji i letos dokončím. :-D Simona

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.