sobota 5. října 2013

Galerie kytičkové výměny

Krásné sobotní dopoledne ... dnes jsem tu se slibovanou galerií
KYTIČKOVÉ VÝMĚNY

Zúčastnilo se vás 33 šikulek. Fotky jsem nakonec uspořádala podle vylosovaného pořadí. Takže si můžete i prohlédnout, kdo pro koho tvořil a od koho dárek dostal. Je to již téměř 14 dní, co měla být výměna dokončena, takže věřím, že všichni již svůj dárek viděly a tudíž nikomu nezkazím překvapení.
Pokud tomu tak není, dál nečtěte a neprohlížejte.
Dvě fotografie mi bohužel chybí, ale ráda doplním, pokud mi ještě dorazí.
Doufám, že jsem nikde neudělala žádnou chybu a vše přiřadila správně.

Tak a teď se již můžete kochat ...

1. Andrejka
8. moje maličkost
 9. Lenka H.
http://fizule71.blogspot.cz/
10. Anička
http://agnieszcinykratochvile.blogspot.cz/
11. Denisa
12. Helena
13. Eva
http://radostivsednihodne.blogspot.cz/
14. Anička
opět tvořila spolu se svojí dcerkou
15. Iveta
 http://sam-jentak.blogspot.cz/
16. Martina
17. Věrka
 http://verka-zmurka.blogspot.cz/
18. Martina
 http://avondsterblog.blogspot.cz/
 19. Pavla
 22. Zuzka
 23. Andrejka
http://revedevivre.blogspot.cz/
24. Marcela
http://vsednodennosti.blogspot.cz/
25. Veronika
http://www.superhacek.estranky.cz/
 26. Marie
 http://majunka2.blogspot.cz/
27. Rija
http://rijinblog.blogspot.cz/
28. Adriana
http://adriana-jentak.blogspot.cz/
29. Jitka
 http://amiejitta.blogspot.cz/
30.

31. Helenka
/http://helenshomehelensworld.blogspot.cz/
32. Lenka U.
http://radostiodlenky.blogspot.cz/
 33. Andrejka
 http://keckazpodkomonca.blogspot.cz/

 Krásné práce, co říkáte. Myslím, že jste se s  daným tématem vypořádaly velice dobře.
Moje otázka pro vás .... máte raději všeobecné výměny nebo vás tato oslovila tak, že byste příště nebyly proti jednotnému tématu ... opět stejné zadání pro všechny? A jaké téma by bylo podle vás zajímavé?

Děkuji všem, které jste se zúčastnily a těším se na příště

Věra

27 komentářů:

  1. Věruško,jedna větší šikulka za druhou...všechny dárečky jsou moc pěkné...a nápad na výměny s daným tématem je super...a co mě tak napadá tak třeba polštářková nebo tašková výměna :)))) ...měj se moc krásně a snad už je Vojtíkovi lépe...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko nádherná galerie. Byla to má první výměna a to že bylo zvoleno téma mi naprosto vyhovovalo. Takže já jsem určitě pro další tématickou výměnu. Už se moc těším. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Věruško, díky moc za organizaci celé akce. Tvoření na konkrétní téma je dobrý nápad a budu ráda, když časem vyhlásíš nějaké jiné. Je zajímavé sledovat, co každá dokáže vymyslet a vyrobit. Ráda se nechávám překvapit. Hezký víkend. Zuzana
    A ještě se mi líbí, že se přihlásí "nové" blogy a já tak získávám další kontakty. S některými se později potkávám i jinde.:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško galerie je super, tolik krásných kytiček,ve všech možných formách! Tématická výměna se mi líbí a líbí se mi i návrh Klárky.Už se těším na další výměnu, určitě a ni budu mít již více času.Krásný víkend a ještě jednou Ti děkuji za Tvůj čas, strávený otganizací této výměny! Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věrko, to je krása, věřím, že každá z vás měla radost, do téhle výměny jsem se nepřihlásila, časově bych nestíhala, ale nějakou další si určitě ujít nenechám, tématická určitě jo, třeba zvířátková. Měj se moc hezky,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, krásná rozkvetlá galerie! Všechna děvčata jsou šikulky a s tématem se skvěle vyrovnaly ...
    Já jsem nyní nestíhala, takže se budu těšit někdy příště ...
    Hezký víkend, Maru

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná výměna, já se těším, až se budu moci také přidat, a kytičková či navrhovaná zvířátková je fajn, ale já se ze všeho nejvíce těším na tu vánoční, pokud tedy proběhne.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, ještě jednou dík za organizování výměny - tématická mne dostala "do kolen" - myslela jsem si, jak to bude jednoduché a pak nepřicházel ten správný nápad ...... ale jsem všemi palečky pro tématické - alespoň se musím snažit :-) Moc se těším na vánoční :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tiež som sa veľmi rada zúčastnila tejto výmeny, teda presnejšie - rada som vyrábala darček pre jednu z Vás :) Ďakujem ešte raz Vierke za zorganizovanie. U nás na Slovensku je dnes v kalendári Viera - prajem všetko najlepšie :)
    Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, nádherná akce ! moc ti za to děkuji, že jsem se mohla také zúčastnit.
    Všechno tvoření je nádherné! jsme prostě šikovné holky všechny do puntíku!.-))
    a víc takových akcí, klidně stejných...a téma?
    někdo umí šít, někdo háčkovat, někdo kouzlit s papírem...byla bych pro vánoční tvoření... cokoli vánoční...ozdoby třeba... jak na stromek, nebo i na větvičku...
    měj se krásně papa ajka

    OdpovědětVymazat
  11. No to je bomba, všechny dárky jsou úžasné, jsme fakt děsně šikovný!!! Věrko, ještě jednou obrovské díky za zorganizování téhle bezva akce, moc ráda jsem se zúčastnila! Krásnou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  12. To je kytiček.Zúčastnila jsem se poprvé a jsem za to moc ráda. Tématické výměny - to by byla velká výzva :-) Patří Ti Věruš velké poděkování.

    OdpovědětVymazat
  13. Juuuj, toľko krásnych vecí. Vďaka, Věrko, ešte raz za tak peknú výmenu. Tiež som sa zúčastnila prvýkrát a musím povedať, že ma prilákala práve téma. Ale som zvedavá na nejakú ďalšiu. Ktovie, či si zase trúfnem. Nemám však nijaký nápad na novú tému.
    Pekný večer a pokojnú nedeľu prajeM.

    OdpovědětVymazat
  14. Věrko, děkuji za zorganizování krásné akce. Byla to má první výměna - přinesla mi radost z tvoření pro někoho jiného, krásné dárky od Lenky H., ale bohužel i zklamání (ale o tom možná někdy víc u mne na blogu). Líbilo se mi, že byla tématická a i do budoucna jsem spíše pro tématicky zaměřené výměny. Výtvory ostatních tvořilek jsou krásné, muselo být hodně těžké loučit se s nimi. Je zajímavé sledovat, jak se jedno zadání promění pod rukama různých osobností do různých podob. Ještě jednou velké díky. Krásný večer. Anička

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko,díky za bezva akcičku....líbilo se mi dané téma,byla jsem zvědavá jak nápadité bude pojetí....a opravdu bylo,spíš bych taky byla pro tématické výměny.
    Tak zas někdy příště:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  16. Tleskám, tleskám a ještě jednou tleskám a jsem moc ráda v tak šikovné společnosti! Věruško, tobě patří velký dík,můžeš za to!
    Pohodový podvečer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Věrko, moc jsem se těšila na galerii, je to nádheraa moc děkuji za organizaci. Našla jsem spoustu blogů, které jsem neznala. Téma je pro mne vždycky lepší, to kytičkové se mi právě proto hned zalíbilo a přimělo se přihlásit. Ráda se znovu zapojím.

    OdpovědětVymazat
  18. Vierka...perfektna akcia...:) verim ze ich bude viac...:))

    OdpovědětVymazat
  19. Vierka...perfektna akcia...:) verim ze ich bude viac...:))

    OdpovědětVymazat
  20. Holky ja vam vsem tleskam ,vsechny jste moc sikovne.

    OdpovědětVymazat
  21. Vieri, ešte raz v prvom rade ďakujem za organizáciu kvetinkovej výmeny. V podstate mi je to jedno či bude výmena všeobecná alebo tématická. Rada tvorím a vymýšľam. A všetky dievčatá sú veľmi šikovné, tak je na čo pozerať.
    Andrea

    OdpovědětVymazat
  22. Krásné věci - Věru ještě jednou díky moc za organizaci.
    I já se přidám k Andrejce - je mi jedno, zda to bude na zadané téma nebo všeobecná.
    Je to pro mě relax a zábava.
    měj se krásně Věrka
    p.s. a moc si užij dnešní svátek milá jmenovkyně.Hodně zdraví a času na tvoření.

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Věrko, vše nej k dnešnímu svátečku...krásný den...Věrka

    OdpovědětVymazat
  24. Věruško,
    nejprve ti musím popřát vše Nej k dnešnímu svátku !
    A´t jsi stále tak tvořivá a akční jako doposud :-)
    Osobně ti také moc děkuji za všechny podrobné návody a emaily:-)
    Blogérky tady jsou moc šikovné!
    Této výměny jsem se nestačila zúčastnit, ale věřím že tu nebyla poslední ;-)

    OdpovědětVymazat
  25. Věruško....tak to je krása,tolik skvělých nápadů a výrobků.Moc děkuji,že jsi výměnu uspořádala.
    Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.