čtvrtek 10. října 2013

Endurance a union

Hezký čtvrteční skoro podvečer ...
Dnes bych se vám chtěla pochlubit dalším přírůstkem do našeho obýváku. Přinesla mi ho dnes paní pošťačka a já z něj mám ohromnou radost.
Můj nový banner ... 
a malé dárečky k němu - mýdlová růžička a podkovička, která se mi trochu schovala
který pro mě tvořila opět Klárka.
A je opravdu nádherný a do obýváku naprosto perfektně zapadl.
 Kláry, ještě jednou děkuji moc ...

A i já jsem v posledních dnech trochu tvořila.
Polštář Union .... v možná trochu nezvyklé kombinaci, ale mě se tak líbí
Když ho uviděl Vašík, byl z něj nadšený a hned si ho vyprosil k sobě do pokojíčku v těch jeho barvičkách. Měla jsem původně v plánu mu udělat vlajku v tomto designu, ale vybral si raději polštář.
Dnes dokončený ...

Děkuji vám za návštěvu i milé komentáře a opět se na vás budu těšit.
A mě čekají další rozpracované projekty ...

Věra

13 komentářů:

  1. Věruško,to já děkuji tobě...společně jsme to pěkně vymyslely...uniony jsou taky parádní...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji ... vymyslely jsme to fakt perfektně :)
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  2. Tak ten je super! Tedy - oba dva! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji ...
      Krásný víkend ... Věra

      Vymazat
  3. Ahoj Věruško, udělala si si krásnou radost!! A polštářky se Ti moc povedly!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, moc děkuji ...
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  4. Věru,ten polštář je fakt super. Nedávno jsme tady diskutovali o tom, v jakých podobách se britská vlajka kdy objevila...
    Vašík je super, modřínové šišky - hotový poklad!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ... jojo poklad to doma mám :) však mě to moc potěšilo
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  5. Krásné Věrko, už jsem obdivovala u klárky a polštářky jsou super, oba! Krásný večer Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji ... Klárka, to je prostě šikula, ve vymýšlení mi moc pomáhá.
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  6. Juj, aké zaujímavé vankúše. Tá nezvyklosť im absolútne na kráse neuberá. Práve naopak.
    Príjemný deň prajeM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majo, moc děkuji za pochvalu ...
      Hezký víkend ... Věra

      Vymazat
  7. Věru, baner je krásný. A ty jsi super tvořivá. Spíš taky někdy? :-)
    Měj se krásně a přeji Ti krásný víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.