čtvrtek 12. září 2013

Srdíčko pro jednu z vás

Hezký večer mé milé blogerky. V minulém příspěvku jsem vám slíbila překvapení ... a dnes je tu.
Toto srdíčko je určené pro jednu z vás, které jste mi zanechaly komentář u narozeninového příspěvku.
Bylo vás 26 a já vám všem moc děkuji za milá slůvka.
Losování se ujal zkušeně Vašík ...  vždyť nelosoval poprvé a také ne naposledy
A výherkyní se stává ... 
Leni moc gratuluji, doufám, že potěším.
Písnu ti email, aby jsme se domluvily na předání.

Přeji vám již dopředu krásný víkend, já už se na něj moc těším ... letos jsem se rozhodla a vyrážím v sobotu na Tendence do Prahy.
Hezký večer a pokud bude čas, tak se ozvu znovu o víkendu ... v neděli nás totiž čeká dvojitá oslava narozenin.

Mějte se krásně ... Věra

9 komentářů:

  1. Ahoj Věruško, vymyslela jsi milé překvapení a krásně jsi ho vyrobila:-) Blahopřeji výherkyni:-)
    Tak si užij víkendový výlet i oslavu:-) Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věro. Srdíčko je nádherné. To je tak super překvapení v dnešním dni, že si ani nedovedeš představit jakou jsi mi udělala radost. Oba kluci jsou od včerejška nemocní a já mám před sebou další krušnou noc. To sama jistě znáš. Takže výhra mi v dnešním dni opravdu zvedla náladu. Moc děkuji. Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný dárek,určitě obdarované udělá velkou radost.dodatečně přeji také vše nej a hodně milých příspěvků.krásný víkend :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,srdíčko je moc krásné a Leničce moc gratuluji...užijte si oslavu...to u nás to bude asi vypadat trošku jinak :) ... měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, to je nádherné srdíčko! Lence k němu gratuluji!
    Máš naplánován parádní víkend, tak si ho hezky užij!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, srdíčko je nádherné a Leničce ho moc přeji. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat
  7. Gratulace Lence a tebe pochvala za hezký dáreček!Daja

    OdpovědětVymazat
  8. Lence velká gratulace a Tobě díky za milé setkání na Tendence ;-) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško, vítězce gratuluju .... srdíčko je nádherné .... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.