čtvrtek 26. září 2013

Pteradonní hnízdo

tak takhle si to Venda nazval. Protože mají kluci zvýšené postele a na domeček, který tam měl dřív, je přeci jen už náš prvňák velký, přemýšlela jsem, jak volné místo využít. Vždycky se mi líbil spousta polštářků ... a v hlavě se začal rodit nápad. Za chvíli se Vašík naučí číst a tohle bude skvělé místo, kde se bude moci uvelebit. Takže bylo rozhodnuto uděláme odpočinkový koutek pro našeho prvňáčka. A protože je milovník dinosaurů, přál si polštářky s dinosaury ... ale jen pteradony a bude tomu říkat
PTERADONNÍ HNÍZDO.
 Pteradoni jsou létající dinosauři, to jen pro neznalce, jako jsem já, i když občas se již orientuji.

Látku si vybral Vašík sám, na mě zůstalo to šití. A také děkuji mamce, která mi pomohla a ušila potah na matračku ... to aby Venda neležel jen na koberci.
Původní záměr, jak by měly polštářky vypadat byl úplně jiný. Pteradonni měli být malovaní, menší a polštář složený z pruhů ... něco takového jako jsem šila pro synovce 
Ale již ve chvíli, kdy jsem začala stříhat, se v hlavě zrodil nový nápad. Aplikace z látky.
 A musím přiznat, že jsem na sebe docela hrdá, protože já tohle titěrné přišívání moc v lásce nemám. Jenže, co bych neudělala pro své milované děti.
Zatím vzniklo pouze 6 polštářků, ale ještě přibudou. Nejsou už na co navléct, došly mi zásoby.
A aby to nebylo jen o pteradonech, ušila jsem i pouze hvězdičkové polštáře, které se mi moc líbily u Klárky. A tímto jí též děkuji za rady jak na to prošívání, aby to vypadalo hezky.
Vašíkovi se moc líbí a je spokojený a to je ta největší odměna pro mě.
Teď už pouze koutek vybavit lampičkou.

A na  závěr se vám musím pochlubit dárkem, který jsem předčasně dostala od mamky k svátku. Už stojí na chodbě  malinko jsem ho podzimně zabydlela.
Děkuji mami ...


Tak a pro dnešek již nic nového nemám. Děkuji vám za návštěvu i komentíky a těším se na příště.

Mějte krásný den ... Věra



26 komentářů:

  1. Zdravím vás. Polštářky jsou krásné a Vašíkovi se v nich bude určitě pěkně lenošit. A Vojtíšek je šikula a pomocník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu děkuji ... a jestli zavítáte příště, klidně si můžeme tykat :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Věruško,nevím jestli je to těmi hvězdičkami,ale je to prostě NÁDHERNÝ ...dinosaury jsem měla ráda jako malá a sbírala jsem ty malinký,ale pak mě to přešlo :) ...jsi prostě šikulka.A dárek od mamky je tak super,něco takového jsem viděla u naší babičky,že bych ji poprosila? :) Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji ... jo ty hvězdičky jsou úžasný. Mám je nachystané i do obýváku. A dáreček od mamky je stolek na kytky koupený v Ikee, to abys věděla, kam případně jít :) Jednou jsem ho tam zahlédla a moje ségra mi říkala, se divím, že ho ještě nemáš doma. A potom jsem ho viděla u Šárky na blogu a bylo rozhodnuto ... při poslední návštěvě v Praze, jsem si ho koupila a mamka mi pak řekla, že ho zaplatí a mám ho od ní k svátku.
      Krásný den a děkuji za pochvalu .... Věra

      Vymazat
  3. Věruško,
    ty teda jedeš !
    Představ si, že mám asi úplně stejně barevné hvězdičky nakoupené na šití pro mimi do košíku :-)
    S dinosaury se zatím dělat nebudu, budu ráda, když to stihnu do porodu obšít, ale moc se mi líbí prošívané polštářky :-)
    Poradíš jak na ně ?
    Jinak dinosauří období měl před léty syn, ale vystačil si s obrázky a hračkami ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji .... dinosauři jsou u nás v kurzu už někde od 2 let a pořád ho to drží. Má již několik knížek na toto téma a když ve školce, kam vozíme Vojtíka uviděl nabídku knížeka mezi nimi dinosauří, prohlésil, že tuhle ještě ve sbírce nemá a moc by se mu hodila. Takže Ježíšek to zařídí :)
      Už se moc těším na tvé šití.
      Písla jsem ti email
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Jsi šikulka Věruš a malý kuchtík se krásně culí:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc děkuji ... jo Vojtík, to bude asi kuchtík, hrozně ho to baví :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško, polštářky jsou nádherné a hvězdičky originální a moc krásné.
    a pomocníček?? ten je kouzelný!
    měj se krásně papa ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, moc děkuji .... látka je to krásná. Vašík má hold dobrý vkus :) V hodně věcech si ho volám na pomoc a radu. A Vojtík je takový náš smíšek, tedy, když se zrovna nevsteká :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Polštářky jsou super a Venda dobře vybral :) Moc krásný dárek jsi dostala..Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, moc krásné polštářky jsi vyrobila!! Paráda...jsi moc šikovná!

    OdpovědětVymazat
  8. Tak našit tam ty ptáky, nejde mi ten název přes pusu:-), byl super nápad a mě by to nenapadlo. Je to pěkné a Vašík má vkus i na látku:-) Kluci jsou šikuly...Asi po mamince:-) Věru pa♥

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, to je moc pěkné. A hlavně že se to Vašíkovi líbí. Takové "hnízdo" by chtěl určitě každý druhý kluk. Jsi skvělá maminka.
    mějte se krásně Věrka

    p.s. a malý kuchtík je taky šikula

    OdpovědětVymazat
  10. Téda, tomu říkám parádní snůška! Moc se Ti to povedlo, Věrko!!! Krásný večer, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, ty jsi šikulka, dinosauři úžasní! To se pak hošící činí a pomáhají rádi mamce, viď ...
    Hezký večer, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Vierko tie vankúšiky a všetko okolo sa veľmi podarilo. Látka fakt dobra, ešte som taku hviezdičkovu nikde nevidela, je super. A stojanik na kvety je dobryyyy... Pozdravujem a prajem krásne jesenne dni.

    OdpovědětVymazat
  13. jů. to je šikovný pomocník. A ty polštářky jsou nádherné, miluji puntíky.

    OdpovědětVymazat
  14. Věrko,polštářky jsou túze podařené....nádhera,jsi šikulka:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  15. Vankusiky super a ta policka perfektna

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško ,ty to máš vše krásné a milé, já to pamatuji jako cestu do pravěku...Daja

    OdpovědětVymazat
  17. Ptero co? To mě napadlo, než mi došlo, že máš doma milovníka dinosaurů :o) Věruško, je to nádhera, v takovém koutku se bude odpočívat....Už se těším, jak pojmeš ty žirafy pro Vojtu,je to šikula!
    Posílám pozdravy a mail bude následovat, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  18. Věruško jsi šikulka. Polštářky se mi moc líbí.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  19. Věruško jsi šikulka. Polštářky se mi moc líbí.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  20. moc pěkné polštářky,pro kluky super.a ten stoleček se ti moc hodí :))) Šárka

    OdpovědětVymazat
  21. Věru smekám!Krásné hnízdo!jsi šikulka veliká!Moc zdravím pa Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.