pátek 20. září 2013

Předvíkendové zastavení

Hezký páteční večer mé milé.
Sychravé počasí se stalo nedílnou součástí posledních dní. Ale nějaké to sluníčko se přeci jen najde. Včera dokonce na nás na chvíli vykouklo to opravdové. A tak jsme nelenili a vyrazili s klukama na šípky. Na zpátek jsme opět běželi již v dešti. Ale radost z nich mám velkou.

Dalším sluníčkem pro mě byla zásilka, kterou jsem dostala v týdnu o Klárky. Přestože se občas pokouším o nějaké to malování na látku, řekla jsem si, že rozhodně neprohloupím, když se tentokrát obrátím na ni. Poprosila jsem ji o novou záclonku do koupelny. A dobře jsem udělala, s Klárkou jsme to vše prokonzultovaly a tak vznikla tato kráska. Klárko, ještě jednou moc děkuji.
V koupelně se mi bohužel špatně fotí, takže vám nemohu ukázat celé okno, neboť tyto fotky se nedaří.
A dnes mi den projasnil balíček, no vlastně balík se zásilkou nových sazenic. Objednala jsem si pár nových růží, levandulku a novou odrůdu borůvky ... dva keříčky jsou nám nějak málo. Obr balík to byl proto, že objednáváme do kupy s mamkou a ta si brala jak růže a borůvku, ale také nové ovocné sloupové stromky. Jestli se jim bude u nich dařit, tak si je asi také pořídím.
Ale čím jsem si hlavně udělala radost, konečně jsem povlékla nové povlečení, které jsem sama šila. Látku jsem měla doma již od loňska, což je znát, protože kdybych ji kupovala v současné době, výběr by byl již jiný. Ale i tak jsem se pustila do šití, které také nějakou tu dobu trvalo. A nějakou dobu povlečení čekalo, až přijde jeho čas. Stále jsem si říkal, že povleču, až bude ložnice úplně hotová, ale už mi to nedalo.
Račte vstoupit, udělám výjimku a nechám vás nakouknout do ložnice.
Ty kabely co čučí ze zdi ... tam budou jednou lampičky, jen co objevím ty pravé. A nad nimi polička na všechny ty důůůůůůležité nezbytnosti. Prostě ještě spousta práce, skříň také čeká, až bude mít truhlář volněji a dodělá ji dveře, no ale hlavně, že máme kam hlavu složit.

Teď pracuji na polštářcích k Vendovi do pokojíku ... také konečně. A Vojtík mi malinko udělal čáru přes rozpočet, když si rozmyslel, že už nechce dinosauří pokojíček jako má Vašík, ale žirafkový. Takže jsem objednala novou látku se žirafkama, z Dino závěsů spíchnu Vendovi povlečení a možná zbude i na pyžamko. A Vojtíkovi vytvořím zbrusu nový pokojík. Co bych pro své děti neudělala ...
Jen mě trochu mrzí, že jsem mu nedávno koupila novou záclonu s dinosaurama a tu teď vůbec nevyužijeme. Vašík má totiž v pokojíku střešní okno, takže se nehodí. 

A jéje, dnes to bylo koukám víc o povídání než o fotkách. 

Mějte krásný večer a vlastně celý víkend a já pádím za klukama, trochu si popovídat a pak je uložit do postýlek.

Věra

P.S. Děkuji všem, které jste mi již poslaly fotky svých výrobků Kytičkové výměny. Nestačím vám bohužel odpovídat. A vás ostatní prosím, posílejte, posílejte ať si pak vše můžete prohlédnout pěkně pohromadě.

7 komentářů:

  1. Ahojky. Roletka je úžasná. Já mám svoji nastříhanou na kuchyňské okno už asi půl roku a nějak mi vázne realizace. Šípky máš naaranžované nádherně. Škoda, že už je podzim opravdu tady. :-( Jsem zarytým odpůrcem zimy a sychravého počasí. Celý podzim a zimu se upínám k tomu, že jaro musí jednou přijít.
    A s novým povlečením sis taky pěkně mákla. Vypadá překrásně. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, já včera zmokla asi 3x...co naděláme! Jinak jsi prostě báječná, nezahálíš, tvoříš a u toho stíháš být super máma!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, šípkům to v džbánku moc sluší. I my jsme trochu zmokli při naší lesní procházce, ale s tím se musí teď holt počítat. Roletka je krásná a povlečení se ti moc povedlo. Jaký by byl nový výběr barev???
    Krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, všechno to máš móóóc krásné. Záclonka od Klárky je úžasná a tvoje ložnice také. Povlečení muselo dát pěknou práci. Také se chystám na šípky, ve váze vypadají moc hezky. Krásný víkend Anny

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, vyhlížím sluníčko, abych mohla na šípky na likér :-) Stíháš toho obdivuhodné množství, Věruško, a máš to doma velmi, velmi vkusné. Zdravím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoja, Věrko! U nás šípky letos nějak moc nejsou, tak vám ty vaše trošku závidím... roletka je teda fakt šikézní, pěkně u vás visí :o) ložnice se pěkně rýsuje, na chvilku mě ty kabely zmátly, co že vám to leze po zdi za hady :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Verunka nadherne fotky ja vim sipky so zdrave mam Rada marmelada nebo liker.Zdravim tebe pa Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.