pondělí 16. září 2013

Kytičky pro Lenku, dortíky a můj dnešní úlet

Hezký začátek nového týdne. No hezký ... u nás prší, prší a prší. Jo říkala jsem, že u nás prší!
Ale nezoufám, snad bude lépe. Musí, potřebuji zazimovat zahrádku, aby byla na jaro pěkně nachystaná.
A abych vás v tom počasí trochu potěšila, nachystala jsem pro vás pár fotek z uplynulých dní.

Začínáme sobotou.
V sobotu jsme vyrazily do Prahy na Tendence. Kde jsem se setkala s jednou z nás blogerek. Nebylo to náhodné setkání, tak nějak jsme si to s Lenkou naplánovaly. A protože jsem v rámci Kytičkové výměny tvořila právě pro ni, snažila jsem se seč jsem mohla, aby dárek byl hotov a já jí ho mohla předat osobně. Povedlo se .... a tak jsem v sobotu dárek vezla s sebou.
Když jsem výměnu vyhlásila vlastně jsem vůbec nevěděla, co vytvořím. Pomohl mi časopis Dekor, kde jsem našla růžičky z mašlí. A tak vznikl věneček ...
 a poté i srdíčko, kde se růžičky nemotají, ale vyšívají. Když jsem přišla na to, jak na to ... šlo to krásně od ruky. A hlavně mě to bavilo.
 A tak vznikla i další srdíčka ...
Modré jste již viděly ...
a fialové vzniklo jako dárek
A zas jsem si trochu hrála ...
Leni, jsem moc ráda, že se ti dárek líbil ...

V neděli nás čekala oslav narozenin mých synovců.
Dortíky dle jejich přání jsou opět dílkem mé sestry, tedy jejich maminky.
Pro 8 letého Dandu ... s Wendy ... tak se jmenuje jejich štěně
A pro 5letého Domču ... Lego Ninja
Parádní dortíky, co říkáte? Tak kluci ještě jednou vše nej nej ...

A dnes jsem trochu hřešila já. Nové boty jsem opravdu potřebovala. Jsem ráda, že ty staré se mi v sobotu v Praze nerozpadly a vydržely. Takže jsem dnes nutně musela vyrazit na nákupy, protože minulý týden jsem neuspěla, prostě se mi žádné nelíbily. Zato dnes jsem měla štěstí ...
A protože mám ráda, když boty ladí s kabelkou, musela jsem koupit i tu. A druhé botky jsou z výprodeje ... už na jaro, ale barevně krásně sedí, takže  ... chápete mě. A šátek do sychravého počasí. Prostě jsem si dnes udělala opravdu radost.

A jak se máte vy? Nekazí vám to počasí náladu?

Děkuji vám za návštěvu, jsem ráda, že jste opět zaskočily a budu se na vás těšit i příště 

Věra


54 komentářů:

  1. Věrko, parádní je úplně všechno, tvoje dárečky do výměny, dortíky i nákupy! Já jsem si dneska deštivé odpoledne zpříjemnila posezením u kadeřnice a v sobotu jedeme na návštěvu za mladými do Brna takže už se mám zase na co těšit, takže nějaké počasí mě nerozhází :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasti, děkuji za pochvalu. U nás je opět šedivo a upšeno, ale zpříjemňuji si dny šitím. Takže mám radost z hotového.
      Hezké dny ... Věra

      Vymazat
  2. Věruško, věneček i srdíčka jsou opravdu nádherné. Ani bych si neuměla vybrat barvu. A krásně jsi si zahřešila. Dokonce máš podobný vkus jako já. Celá soupravička je super, neuměla bych vybrat lépe. Měj se hezky Anny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anny, děkuji, těší mě, že líbí. Já když to uviděla v časopise, tak mě to prostě nadchlo.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško, srdíčka jsou opravdu, ale opravdu nádherná. A nákup se Ti taky povedl, Ty budeš tedy ale fešanda! Měj se krásně Margit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Margit, moc děkuji ... jestli jsem fešanda nevím, ale každopádně se v novém cítím dobře a to je hlavní :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. No,to je ale růžičková nadílka. Obdivuji, Věruš, tvoji trpělivost při výrobě růžiček. Jsou překrásné. Dortíky na jedničku s hvězdičkou, takže ten nákup pro radost bych brala jako zaslouženou odměnu :-) Přeji hezké dny, počasí je hezké vždycky i když je už občas potřeba teplé spodní prádlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, nejhorší bylo, přijít na to, jak je umotat. Ale když jsem objevila video s postupem, šlo to pak jak po másle.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Jé Věruš, ten věneček je překrásný! A ty dorty - to je umělecké dílo!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji ... i za sestru :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Ahoj Vierka, nádherný venček, úchvatné farby, úplne ma dostal. Si veľká šikovnica.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, děkuji, tedy ten úspěch u vás všech mě moc těší :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  7. Věru, ty růžičky jsou kouzelné, fakt paráda.Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji za pochvalu, jsem ráda, když se má práce líbí ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  8. Věruško,věneček i srdíčka jsou nádherný a já jsem moc ráda,že mi jedno z nich dělá obrovskou radost na mé nástěnce,moc ti za něj děkuji...dorty jsou taky super,ale ten tvůj vydařený nákup je úžasný...botky i kabelka jsou super...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji. A mám radost, že jsem dárek pro tebe nakonec vymyslela takto .... to shabbby si vytvoříš sama :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  9. Věru jsi šikulka!Věneček i srdíčka jsou nádherný!Plně chápu,že sis musela udělat radost:-)Bezva nákup!Krásné dny pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, moc děkuji ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  10. Vierkaaaaa paaani, ten veniec je supersky...samozrejme aj to srdiecko...fuuu...Lenka musela byt nadsena.... takze za takuto krasnu pracu ... za odmenu...si si mohla kupit aj druhe boticky....:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, jsem ráda, že se líbí, je to hřejivý pocit ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  11. Vieri, krásny darček si nachystala pre Lenku. A tie vyšívané ružičky sú proste nádherné. Ja som ich už dávno obdivovala u Šárky zo http://sar-decoration.blogspot.sk/, ale zdá sa mi to ťažké, takže som sa k tomu ešte nedostala. Ale ty si ma tak navnadila. Musím vyhľadať na internete nejaké postupy a skúsim to. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji a jak ty, už jsi růžičky vyzkoušela? Určitě se pak pochlub.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  12. Teda Věrko,
    obdivuji, obdivuji, obdivuji tvoji zručnost, rychlost a všestranost!
    Jak píše Andrejka po vyšívaných růžičkách už nějaký čas také pokukuji , ale odvaha a zručné ručky chybí ;-)
    Nákupy parádní !
    Já si také o víkendu jedny podzimní botky koupila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji. No s tou rychlostí nevím nevím ... vždycky se do něčeho zakousnu, jde to rychle a pak zas přeskočím na něco jiného, práce stagnuje, ale vždy se k ní vrátím a dokončím. Ale to už jsem já, asi jiná nebudu. A růžičky nejdou zas tak těžké.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  13. Vieri, krásne darčeky si pripravila. Venček aj srdiečko sú super.
    Botičky sú nádherné.
    Krásny deň.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lubico, moc děkuji za pochvalu ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  14. Věruško, páni, krásný kytičkový dárek! Něha a jemnost sama. Klukům přeji všechno nej a sestřiny dorty, to je prostě paráda!
    A tvůj podzimní nákup - nádhera, poslední dobou je štěstí koupit boty i s kabelkou!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji za poklonu. A máš pravdu, sladit boty s kabelkou je někdy kumšt, ale mě se tentokrát zadařil docela rychle :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  15. Vierka tak to si urobila krásny kvetinkový veniec a tie srdiečka sú prosto nádherné...Lenka je moja z najobľúbenejších blogeriek a tak ti to stretnutie celkom závidím :) Tortičky sú pekné a nákup parádny...Pekné dni, Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nellie, děkuji za pochvalu .... a třeba se ti někdy také naskytne příležitost na blogerské sertkání :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  16. Nádherný věneček i srdíčka. Na jedno už se moc těším. :-)
    Jinak paráda pro tebe je super. Budeš za kočku.
    U nás se všichni vzpamatováváme z virózy, takže mi ani nevadí, že je venku ošklivě. Alespoň nás to tam netáhne. I když popravdě doufám, že hezké počasí se ještě na chvíli vrátí abych mohla sklidit kytky ze zahrady a ještě venku dokončit nějaké resty. Měj se krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za pochvalu. Srdíčko pro tebe je v pohotovosti nachystané. Hlavně se pořádně vyležte. Taky jsem včera chtěla zahradničit, když po ránu tak hezky svítilo sluníčko, ale zima, déšť a vítr mi to rychle rozmluvily.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  17. Krásný, boty a kabelky, to je něco pro mě:-DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujíííí ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  18. Ahoj Věruško. Vyrobila jsi moc krásný kytičkový dáreček. Určitě udělal obrovskou radost a sklidil velkou chválu.
    Nákupy se ti povedly. Tak ať tě botičky dobře nesou :-D.
    Pěkný den Renáta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, děkuji .... a botky šlapou dobře :)
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  19. Téda ty srdíčka jsou překrásné!!! Moc a krásně sladěné botky, taška a šátek- pastva pro oči...měj se tu hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu i za návštěvu u mě ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  20. Ta srdíčka jsou dokonalá. A botky s doplňky jsou super! ne, počasí mi náladu nekazí, to spíš někteří lidé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amélko, moc děkuji ... a přeji jen samé fajn lidičky okolo tebe
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  21. Věruško, nádherné srdíčka i věneček .....i tvůj kup byl parádní, botičky, šála i kabelka jsou moc krásné a úžasně sladěné, přeju ti, ať se krásně nosí .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki, moc děkuji a můj podzimní setík, no cítím se v něm parádně.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  22. Vierka, krásne srdiečka a Tvoju nákupnu horúčku celkom chápem...zladená na 100%
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji ... sladění se fakt povedlo, viď, jsem ráda, že jsem sehnala tak pěkné kousky. Už jsem nedoufala.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  23. Věrko,tuze krásné růžičkování...no a nákup podzimní kolekce vskutku parádní:-).....tak ať se pěkně nosí
    Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji ... a nosí se parádně.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  24. Vše máš krásně sladěné do dokonalosti.kabelka a boty parádní,vybrala bych stejné :-) Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuji ... z vašich reakcí jsem čím dál víc nadšená, jak jsem si dobře vybrala.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  25. Věru vše je nádherné. Ale moc se mi líbí věneček z mašlí. Poradíš jak na to? Pokud ano prosím napiš na mejl. v.knodlova@seznam.cz. Moc děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji ... a včera jsem poslala mejlík.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  26. Ahoja, Věrko, jsem moc ráda, že jsme se osobně setkaly, ikdyž jsme na sebe neměly tolik času... za dárky Ti moc moc moc děkuju, jsou opravdu krásné a moc se mi (a nejen mně, malá už mi zrekvírovala srdíčko) líbí. Dorty jsou famózní, moc se povedly! A teda ten Tvůj nákup, to je bomba, super kousky! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, ještě jednou ... mám velkou radost, že se dárky líbily. To víš, byla ve mě trochu malá dušička, hlavně, když jsem je předávala osobně. Tak třeba zas někdy na viděnou.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  27. Věruško, ta srdíčka jsou nádherná a přiznám se, že ho Leničce trochu závidím, ale především přeji. Povedl se ti úžasný nákup a jak říkáš musíme si občas udělat radost. Pá Lea

    OdpovědětVymazat
  28. Verus nemam Slovo to je tak Supr fakt nadhera ty ruze je to je prace ale spicka fakt hezky tebe zdravim Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.