čtvrtek 5. září 2013

Květiny pro mě

Hezký čtvrteční večer mé milé. 
Přiznávám se bez mučení, že Vašíkův nástup do školy a Vojtíkův do školky mi dává tak trochu zabrat. Měla jsem to krásně naplánované. Dopoledne budu věnovat tvoření a odpoledne klukům. Ale nějak se mi do toho tvoření nechce. Dnes jsem místo toho gruntovala koupelnu. Ale stejně musím ještě zítra pokračovat. A přemýšlím nad novou záclonkou do koupelnového okna ... a už si zas vymýšlím tvořivou práci. Kdo to všechno za mě ušije, to tedy nevím.

Dnes vám ale chci ukázat něco jiného. A to můj dárek v rámci Kytičkové výměny, který jsem dostala od ...
Ale ne, schválně si zkuste tipnout.
 Krásný věneček a ptáčkem a květinkami, laděný do fialova. Takže mi krásně zapadne do obýváku, jen co ho zas přestrojím zpět do fialové barvy.
Zatím jsem si ho pověsila na nástěnku. Květinka v rohu byla původně na věnečku, ale pak mi  ... napsala, že se dá oddělat, no a já to musela hned vyzkoumat. A píchla jsem ji hned vedle. Líbí se mi to tak.




 V balíčku jsem měla i svíčky se stužkou a malou květinkou. Tak co již víte?
 Malinko jsem si dnes hrála s programem na úpravu fotek.


 Která jste si tipla, že můj dárek tvořily šikovné ručky Klárky, vězte, že váš tip byl správný.
Klárko děkuji ...

A jak vy jste na tom s Kytičkovou výměnou?

Mějte se krásně. A já doufám, že se mi co nejdříve podaří zžít s novou životní etapou mých dětí a zas budu mít chuť tvořit. Dnes jsme řešili i první slzičky u Vašíka, ale už je to snad dobré. Zítra si ho beru hned po obědě domů a uděláme si hezké 3 hodiny, než pojedeme vyzvednout Vojtíška ze školky.

Děkuji vám, že jste si našly čas a opět ke mě zavítaly ... Věra



13 komentářů:

  1. Věruško, krásný věneček. Klárčina práce se nezapře.
    Za pár dní si zvykneš a tvoření půjde samo uvidíš :)
    Krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, koukám že to máme dost podobné. Myslela jsem si jak budu mít čas, když budu mít doma jen jednoho raracha, ale nějak se mi to nedaří časově skloubit.
    Uklízení, které jsem měla teď hlavně v plánu mi taky moc neubývá, hlavně když mám v patách "pomocníka".
    Snad si zvykneme a nějak se to zajede.
    měj se krásně Věrka

    p.s. věneček se Kláře povedl

    OdpovědětVymazat
  3. já nejvíc uklízela, když jsem se měla učit na zkoušky...to jsem měla milion jiné, naprosto neodkladné práce....
    a kytičky?!?! tak 50 na 50 ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já hlásím hotovo, zabaleno, odesláno....tak teď už jen trocha napětí, jestli se trefím a potěším...

      Vymazat
  4. Věrko, věneček je moc krásný.
    A s novým režimem se určitě brzy zžiješ a vše půjde jako po másle. My ženy totiž máme perfektní organizační schopnosti a vydržíme téměř všechno. :-)
    Já se svými kytičkami pomalu finišuji a doufám, že o víkendu dokončím. :-)
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Vierko, u nás je to detto to isté len v ružovom :) Natálka si dnes v škôlke poplakala, tak zajtra ide skôr domov. Školáčkine trampoty s učebnicou sú tiež vyriešené a ja tiež tvorím len tak ležérne. Do kvetinovej výmennej akcie som sa radšej ani nezapojila, lebo som mala obavu, že začatím šk. roku nebudem stíhať nič a veru, dobre som sa odhadla. Tvorenie som tipovala na Klárku a odhad bol správny, ona už má svoj rukopis :) Venček je krásny. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,neboj bude lépe...to jsou vždy ty první dny,než se vše nějak zaběhne...jinak jsem moc ráda,že se ti věneček líbí...měj se moc krásně papa K.♥ PS:Taky dnes budu Kačenku vyzvedávat po obědě a pojedeme i s Kubíčkem na malý výlet :)

    OdpovědětVymazat
  7. Verus,
    Klarcina pracicka a tvoreni,nejen,ze ma svuj rukopis,ale hlavne ma napaditost a preciznost a to je dnes bohuzel taaak vzacne.A neboj,myslim,ze tak to ma kazda,mysli si,ze kdyz deti budou najednou ve skolce a nebo ve skole,ze se toho tolik stihne s najednou volnym dopolednem a ono to tak strasne do dvanacti utece,tak bud v klidu,je to normalni.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Vierusko,
    dostala si krasny darcek, velmi sa mi paci tak Ti prajem aby Ti robil stale radost ....a deticky sa utrasu to chce len par dni, slzicky k tomu vsetkemu tak akosi patria , pamatam sa ako som rumazgala ja takmer kazde rano ked som stupala do skolky :)))
    pekny vikendik
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  9. Za pár dnů se to podá a ty najedeš na nový režim, jako by to bylo, už celou věčnost:-D
    Hezká výměna!

    OdpovědětVymazat
  10. Koukám, jak hezky se výměna rozbíhá! A neboj, slzičky utře milující máma a všechno bude dobré!
    Moc tě zdravím, Věruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, Věrko! Dárečky jsi dostala krásné, skoro hned jsem uhádla, od koho jsou, protože Klárka má nezaměnitelný rukopis. Já svůj budu odesílat příští týden, adresu už od protějšku mám, zbývá jen doladit detaily. Vašíček to všechno zvládne, neboj, a Ty taky, je to všechno nové, potřebuje si to "sednout". Držím palce, ať to zvládnete. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško,
    neboj ono se to srovná, čas na tohle ideální pomocník.-) já to mám taky tak, když byla malá ve školce , říkala jsem si kolik toho vytvořím, ale ve 12 jsem ještě seděla u pc :-))) ted jí mám doma , ještě dva měsíce určitě a stíhám toho mnohem víc než když jsem sama.-)))) tvořím večer a přes den si užíváme jedna druhou ...takže neboj, zvládnete to !
    měj se krásně papa ajka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.