neděle 1. září 2013

Kuchyňské vůně a pozvání na GA

hezký nedělní večer. Minule jsem vám slíbila příspěvek z kuchyně. Tak svůj slib plním. Poslední dny u nás byly ve znamení příprav na sobotní hasičskou soutěž, kterou jsme u nás pořádali, ale stihla jsem po večerech trochu kuchtit. A tak došlo na pár skleniček manželovi oblíbené rajčatové kejdy.
Ale i na nový druh pečeného čaje. Tentokrát to je čaj 
BROSKVOVÝ
Inspiroval mě příspěvek u Evičky
A protože broskvemi mě zásobuje tchán ve větším množství, než jsme schopni zkonzumovat za čerstva, bylo rozhodnuto. A je opravdu dobrý.
A také se musím pochlubit další várkou rybízové šťávy, protože mému taťkovi prý opravdu chutnala, přibyla další. A také jsem zkusila ostružinovou, ale ta je nějaká moc hustá, ovšem na chuť to nemá vliv.

Ještě bych vás moc ráda pozvala na narozeninovou Giveaway ke Kátě. Tentokrát jsou výhrou krásné dárky, které připravila ve spolupráci s Klárkou.

Pro dnešek se s vámi loučím. Ráno nás čeká významný den ... Vašík nám zasedne poprvé do školní lavice.

A pokud máte již některá odeslaný dárek do výměny, nezapomeňte mi poslat fotku. Já se musím pochlubit, že svůj dárek mám již doma. Budu se snažit co nejdříve ho nafotit.

Hezký večer, šťastný vstup do nového týdne a školního roku a prvňáčkům přání, aby jim jejich nadšení vydrželo co nejdéle. A vykročte tou správnou nohou ...

Věra

8 komentářů:

  1. Jé Věruš, u vás to musí vonět:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,tak to je paráda...Vašíkovi přeji aby se mu tam líbilo a měl ve svém prvním školním roce samé jedničky...a taky jsi mi připomněla,že ti musím poslat slíbený mail :) jsem hold hlava děravá :) ale už jdu na to...měj se moc a moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, obrovské dík za tip na broskvový pečený čaj... broskví máme letos asi šedesát kilo a už nevíme, kam, jak a co s nimi... máme džem, kompot, zmrzlinu, samotnou dřeň a já nevím, co ještě, ale pořád je to málo :o) čaj vyzkouším, díky moc! Úspěšné vykročení do nového školního roku, L.

    OdpovědětVymazat
  4. Věru,ať se vám září vydaří, Vašíkovi ať se líbí ve škole a ty ať s ním máš pevné nervy:-)). Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko,díky za odkaz k Evičce na broskvový čajík.Vašíkovi příjemnou paní učku a hodné kamarády:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věručko, vypadá to lákavě a ty zavařovací sklenice nemají chybu :-D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, navařila jsi samé dobrůtky:) přeji Vašíkovi,aby se mu ve škole líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten pečený čaj chci už nějakou dobu vyzkoušet, kdysi jsem dostala skleničku a byl výborný, děkuju za inspiraci:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.