pondělí 30. září 2013

Hvězdičky a dárečky

Krásný začátek nového týdne. Sluníčko nám v posledních dnech krásně hřeje, tak to jednou hnedle dodá opět trochu energie. A třeba také chuť tvořit ... jako mě.

Dnes dopoledne jsem došila další hvězdičkové polštářky ... tentokrát do obýváku, který se opět přestrojil do podzimně zimní fialové barvy. Zelené tóny odpočívají již v krabici a čekají na své roční období. No chvilinku si počkají.
 Ještě mám v plánu jeden ... trochu jiný, jsem zvědavá, jak se mi povede.

A když už jsem psala, že sluníčko mi dodalo energii, tak dalším mým dnešním počinem je lapač na přání, tentokráte v hnědých tónech, které jsem malinko oživila růžovou ...
Myslím, že by bylo škoda fotit ho v místnosti ... na sluníčku vypadá moc hezky
 malinko jsem si hrála ...
 mám ráda detaily ...
snad se bude nové majitelce líbit ...

Včera jsem měla hezký den, který byl zakončený milým setkáním s výherkyní mé poslední soutěže.
A protože na osobní setkání se nechodí rozhodně s prázdnou, i když já bych vlastněnešla, stejně vznikl k onomu vyhranému srdíčku ještě malý věneček ve stejných barvách ...
A ani já jsem ze setkání neodcházela s prázdnou ... dostala jsem krásný buxusový věnec.
A již visí na domovních dveřích ... Leni moc děkuji a těším se na příště.

A na úplný závěr jedna pozvánka pro vás, které rády soutěžíte. Tak honem k Romče na blog, kde můžete polechtat štěstěnu a zasoutěžit si o krásné florentské tácky.
 Já už soutěžím, tohle jsem si totiž nemohla nechat ujít.

A také musím poděkovat za krásné komentáře k mým pteradonním polštářkům z minulého příspěvku. Moc jste mě potěšily.

Děkuji ji vám, že jste se u mě opět zastavili a přeji krásný slunečný den ... Věra

Která jste mi ještě neposlala fotku z Kytičkové výměna, pošlete prosím, ať mohu co nejdříve publikovat galerii. Děkuji

4 komentáře:

  1. Věruško,polštářky jsou suprové...no jo hvězdičky vládnou :) lapač je taky moc krásný...a když se tak dívám na ten svůj modrý,měla bych udělat nějaký podzimní :))) ...dárečky jsou tak moc krásný...měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško....i u nás letos hvězdičky budou asi všude.Moc krásně jsi tvořila.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko hvězdičkové polštářky jsou super. :-) . Já Ti ještě jednou moc děkuji za krásné dárečky, které jsem od Tebe včera dostala. A zároveň jsem moc ráda, že se Ti věneček líbil. Měj se krásně a také se těším na příště. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko hvězdičkové polštářky jsou krásné :) U nás letos taky vedou hvězdy :)Lenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.