úterý 20. srpna 2013

Ženu květinou neuhodíš ... aneb další výměna je tu

Ne, nebudu vás zvát na film, jehož název jsem si malinko upravila.
V hlavě mám již delší dobu jednu věc a tahle slova mi k ní naprosto sedí. 
Která z nás nemá ráda květiny ... ?
Která z nás je ráda nedostává ... ?
A tady už jsme u toho ... dostávat květiny. A tak jsem si kdysi řekla, že uspořádám 

KYTIČKOVOU VÝMĚNU

Myslím, že čas na ni již uzrál. Alespoň pro mě.
Takže pokud rády dáváte i dostáváte květiny, připojte se ...
Pravidla jsou jednoduchá a pro většinu již známá:
1. zanechat zde komentář s kontaktem a to do sobotní půlnoci
2. chuť do tvoření
3. mít vlastní blog, Google účet, či být účastníkem některé z předešlých výměn ...
4. dárek nemusí být časově ani finančně nákladný, jde hlavně o to, udělat někomu radost
Tvořit můžete vše co vzhledem, tvarem či já nevím ještě čím bude připomínat květinu a z jakéhokoliv materiálu ... papír, dřevo, vlna, látka, keramika, pedig, fimo ... prostě, co je vašim rukám nejbližší.
Po rozlosování vám pošlu jméno s kontaktem, komu budete váš dárek posílat. Na výrobu a odeslání budete mít čas, řekněme do 10. září - to by mohlo stačit, ne?
A jako vždy na svém blogu fotky zveřejňujte až poté, co si budete jistí, že váš dárek již dorazil k obdarované. A poprosím o zaslání i na můj email.

Těším se na vaši účast ... Věra

P.S. TERMÍN PRODLOUŽÍME NA 23. ZÁŘÍ - PODLE REAKCÍ TO PRO VÁS BUDE LEPŠÍ




63 komentářů:

  1. Moc Tě zdravím Věruško.....dlouho tady žádná výměna nebyla a tak se určitě hlásím a moc se těším.Je to super nápad a já Ti přeji ať vše dopadne jak má.
    Jana.......vankja2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vítám tě a jsem ráda, že se opět zapojíš.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Věruško,zrovinka dnes jsem si říkala,že loňská podzimní výměna byla super,že by ji mohl zase někdo uspořádat a ty hned s kytičkovou :) ...ráda se zapojím...a přeji aby se zapojilo co nejvíce šikulek...měj se krásně papa K.♥ ...klara.zatlik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, tak to jsem ráda, že jsem ti kápla do noty. Uvažovala jsem i nad další podzimní, ale zas jsem si řekla, že něco jiného by nebylo taky špatné.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško, máš báječný nápad. A květiny má ráda určitě každá žena. Takže se hlásím. Pa Rija
    zajar@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaru i tebe vítám, jsem ráda, že se zapojíš.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Ahoj Věruško, tak já se pokusím něco vymyslet a vyrobit:-) Jen ten terním - nešel by prodloužit? V práci to je náročné, o víkendu máme určitou akci, brambory čekají na vybrání... a tak bych hodně zápasila s časem. Adresu už máš a tak se budu těšit - však už jsem se po nových výměnách dívala, ale zatím marně a tu tvoji bych málem přehlédla....ale nemělo to tak být a tak se mohu přihlásit, obhlédnout zásoby - nějaký nápad už mám. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj nZuzko, i tebe vítám. Co se týče toho termínu, promyslím to a kdyžtak v neděli napíšu, až vás budu obesílat. Ale samozřejmě, kdo nebude stíhat, tak stačí o tom informovat a domluvit se s tou, které bude tvůj dárek patřit. Určitě se nebude zlobit.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Ahoj, taky bych se ráda zapojila, budu háčkovat :) Téma se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám další šikulku ... jen ještě poprosím o mejlík, na který mám zaslat informace o rozlosování.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
    2. Myslela jsem, že ho mám v profilu, je to vera@wo.cz

      Vymazat
  6. Věruško, tleskám tvému úžasnému nápadu a hlásím se! Úplně si mě nadchla!
    Moc tě zdravím a děkuji za milou sms!
    Pa, Helena

    PS: mail asi znáš, že :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsem ráda, že se také zúčastníš. Mejlík samozřejmě mám.
      A já děkuji, opravdu mě to moc potěšilo ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  7. Ahojky, zrovinka dnes jsem si říkala, co udělat s tím svým chlapem, aby mi občas nějakou květinku donesl. Jednou je prý moc zima, umrzla by. Jednou zase moc horko, zvadla by. Sama si ji nakoupím - není to ono. A já vím co udělám, přihlásím se k Věrce do výměny, tak a má to. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, koukám, že v tom nejsem sama. Takže jsem ráda, že se k nám přidáš. Jen ještě poprosím o kontakt na tebe.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  8. Věrko, díky za krásnou nabídku na výměnu. Já květiny miluji, takže se určitě hlásím. A v hlavě už asi něco mám :-))) A mailík je: agnieszkakratochvile@gmail.com.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, vítám tě mezi námi.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  9. Ahoj Věruško i když finišuji ve škole,stejně se ráda zúčastním!Bude to pro mne radost a relax!Moc se těším,Tobě děkuji za uspořádání další výměny.Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MArcelko i tebe vítám. Těší mě, že se i v tom hektickém čase zapojíš.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  10. Věrko...moc pěkné téma na výměnu,s radostí se připojím:-)
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu i tebe vítám.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  11. Ahojky Věrko,
    ráda bych se také přidala do kytičkové výměny :-)
    Můj email: majunka2.blogspot@seznam.cz
    Hezký večer, pa. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, jsem ráda, že se chceš také zapojit.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  12. Ahoj Věruško, moc ráda bych se taky přidala. Je fajn udělat někomu radost :-D.
    Mailík je natkapolacek@seznam.cz
    Měj se pěkně Renáta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, vítám novou účastnici. Musím mrknout na tvůj blog, ještě ho neznám.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
    2. Věruško, děkuji za pěkné přivítání :-). Ráda tě uvidím na svém blogu. Sice je zatím ještě plenkách, ale snad bude zdárně prospívat :-D.
      Měj se pěkně R.

      Vymazat
  13. Věruško, skvělý nápad! Taky se ráda připojím. Hezký den! Adriana adriana.dolezelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrianko, těší mě, že i ty se opět zúčastníš.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  14. Ahoj Věrko.

    Tak, ja skromne hlásim, že by som to chcela vyskúšať.
    Kvetiny totiž dostávam tak asi raz až dvakrát ročne od manžela. (Dalo by sa povedať, že od "cudzích" skoro častejšie.) Vraj na lúke vyzerajú krajšie a dlhšie vydržia. :D
    Budem mať však strašnú trému, lebo všetky ste také veľmi šikovné. :)
    Mail: maja.zahradnikova@gmail.com

    Prajem príjemný deň.
    Maja

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majo, i tebe vítám ve výměně. A trémy jistě není za potřebí ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  15. nádherný nápad, potěšující pro všechny zúčastněné... ráda bych se také zapojila, jen nevím, zda kytičkové téma zvládnu...kytičky jsem ještě nezkoušela...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu ráda, pokud se k nám také přidáš. Pak poprosím ještě o kontaktní email a křestní jméno ... klidně můžeš rovnou na můj email, pokud nechceš zveřejňovat tady - andrsve@seznam.cz
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
    2. poslala jsem majlíka, tak snad to stačí....
      tohle se mi líbí o moc víc než klasické giveaway (i když i ty jsou super), že je to takové oboustranné....

      Vymazat
    3. Mejlík došel děkuji ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  16. Ahoj Věruš, já se taky hlásím do své první výměny a hned kytičkové. Moc hezky jsi to vymyslela. Pěkný den Pavla. pabal@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli, tak už tě mám zapsanou, vítej.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  17. Ahojky, nápad se mi moc líbí a ráda bych se také přihlásila do své první výměny :) Krásný den veronika.strnadelova@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, vítám i tebe a doufám, že se ti tvá první výměna bude líbit.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  18. Vierusko ,krasny napadik samozrejme kazda miluje kvetinky.... len skoda ze ten datum je tak blizko 10 september????...... ale hlasim sa mozes si ma pisnut ....fornetkaa@azet.sk
    prajem krasny dnik a nech Ti tento krasny napad dopadne na jednicku !!! paaaaaaaaaaaaa
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, tak už jsi zažazená do losovacího osudí také.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
    2. Vierusko tesim sa , si skvela ...a urob kuk na moj blog mam tam ten budik co si mi posielala navodik :))) som zvedava co povies :))) dik paaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

      Vymazat
    3. Děkuji za pozvání, juknu ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  19. Ježiš ,to je bezva nápad!,škoda,že jsem úplně levá:-),ale budu sledovat,jak to dopadne:-))Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, věřím, že výrobky se budou líbit ... jak znám holky, bude na co koukat.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  20. Ahoj, Věrko,díky za pozvání, ráda se zucastnim. Budu háčkovat, času je dost, tak snad zvládnu i něco většího. Můj mail havlíček.lenka@seznam.cz. Dík a pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, tak tě vítám, jsem ráda, že jdeš do toho.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  21. Zdravím. Tak prodloužení termínu mě nakonec přesvědčilo. Chtěla jsem se zúčastnit, ale mám zablokovanou krční páteř a nebyla jsem si jistá, jestli bych zvládla první termín dodržet. Bude to moje první výměna a moc se na ní těším a doufám, že i já někomu udělám radost. Lenka
    Můj email: lenka.jamall@gmail.com nebo blog: radostiodlenky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, tak jsem ráda, že jsi se nakonec rozhodla. Věřím, že se ti tvá první výměna bude líbit.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  22. Věruško prima nápad :o) Já ale budu muset si počkat na další :o( Budou u nás koncem září Svatováclavské slavnosti a já slíbila že na ně něco naháčkuju do stánku a tak bych to nestíhala....
    Ty tvé mufinky a donutky jsou překrásné.Měly jsme spolu stejnou chut uháčkovat si něco sladkého.Já jsem je háčkovala na minulou sobotu Justýnce k narozeninám do její kuchynky pro panenky--na poslední chvilku jsem zapošívala nitky a hned jela podarovávat a tak ještě musím si je zajet dofotit :o)) Ale stejně jsem na blogu u mě ve skluzu a zatím dopisuju naše dovolenkování :o)))) Měj se moc krásně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, je to škoda, ale je mi to naprosto jasné. Však se určitě dočkáš nějaké příští ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  23. Věruško,
    tvůj nápad mě naprosto nadchl, děkuji ti i za prodloužení termínu, ted bych to mohla stihnout i já.-))
    Moc se těším, komu budu moci udělat radost.
    Měj se krásně , kontakt
    a.cisarova@seznam.cz
    papa a děkuju ti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takže tě vítám Andrejko, ono vás bylo víc, které by nestihly termín, tak jsem to posunula, proč nakonec ne.
      Hezký večer a nepracuj dlouho :) ... Věra

      Vymazat
  24. Ahoj, tak se taky na poslední chvíli přidávám :)Bude to moje první výměna, tak jsem zvědavá, co mi pěkného přinese :) Můj mail: martina.jeziorska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Marti, jsi v osudí ...
    Hezkou neděli ... Věra

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj, chcela by som sa tiez pripojit, kvetinova tema sa mi velmi paci, zial, nemam svoj vlastny blog :( zapojila som sa uz do vianocnej a jarnej vymeny, bolo to velmi fajn, budem velmi rada, ak dostanem opat moznost, vdaka :)
    Helena
    hkosovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, jsi v osudí ....
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  27. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  28. ahoj, chcela by som sa tiez zapojit, kvetinova tema sa mi velmi paci, zial, nemam svoj vlastny blog :( zapojila som sa vsak uz do vianocnej a jarnej vymeny, bolo to velmi fajn, budem rada, ak sa budem moct zucastnit aj tejto vymeny, vdaka
    helena
    hkosovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Vieri, ďakujem za upozornenie a prihlasujem sa na poslednú chvíľu do výmeny. Andrea. revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko,vítám tě, jsem ráda, že se opět zapojíš ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  30. Ahoj Věruško.I já moc děkuji za nabídku zúčastnit se u tebe květinové výměny.Také mi vyhovuje prodloužení termínu,jelikož teprve budu přemýšlet,jaký materiál použiji a jak jej zužitkuji.Přeji šťastné tažení,rozlosování a vše,co je s ním spojené.Děkuji,že nám tuto výměnu můžeš poskytnout.Eva
    evalentilka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, i tebe vítám, jsem ráda, že jsem tě zlákala také.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  31. Verusko,
    je to od tebe uzasny napad,ja se tentokrate nazapojim,vzhledem k me casove tisni,ale moc ti fandim a tesim se na fotogalerii vyrobku a kdo koho si vylosoval.
    Krasne poledne
    Katka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.