středa 7. srpna 2013

Třístý

... příspěvek od založení mého blogu. Ach jak to letí ...
300 fotek vám vkládat nebudu, ale přesto jich bude trochu víc. Rozhodla jsem se spojit několik připravovaných příspěvků dohromady, abych vše, co si pro vás chytám, stihla publikovat v trochu aktuálním čase.
Budou to tedy takové střípky z posledních několika dní.

A čím začnu? Tak třeba tím oranžovým překvapením od manžela, o kterém jsem psala minule. Když se minulou středu vrátil z Moravy, přivezl nám mimo sebe, také 2 krabice meruněk. Takže rychle vymyslet, jak je zužitkovat.
Jako první to samozřejmě vyhrál koláč ...
 Pak přišly na řadu marmelády a zkusila jsem i jednodruhový pečený čaj ...
Něco jsem odvezla mamce a babičkám jsem udělala i DIA
No a nakonec něco do mrazáku a to nejen do zásoby, ale i na konzumaci v teplých letních dnech
Nový věnec do ložnice ...

A jsme ještě musela stihnout došít poslední část mé Indiánské zakázky.
Pro mě tedy indiánské léto skončilo, ale pro majitele oblečení začne tento pátek ...
První komplety jste již u mě viděli ...
Tento další je pro dalšího z tatínků ... kalhoty a pončo
A další dva pro tatínka a syna
tatínkův ... kraťasový s pončem
a kalhoty s halenou pro kluka

Tak a jestli jste dnes dorolovali až sem, tak vězte, že jste již u konce. Nikoliv s dechem, ale mého dnešního příspěvku.

Moc vám děkuji za návštěvu a milé komentáře. Mimochodem od dinosaura č.2 mám již dvě nohy.

Mějte krásný podvečer ... Věra





12 komentářů:

  1. hezký. gratuluji k tolika příspěvkům :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji Věruško k třístovce!Měly jste moc pěkný víkend.A lukům to moc sluší a Tebe chválím za indiánské ,povedené šití.Měj se fajn!Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, pár krabic meruněk by se mi taky hodilo.... a ten koláč, jé .... "rybník" máte skvělý:-)) .... hmm, a v lese to muselo být bezva, hned bych šla:-))

    OdpovědětVymazat
  4. Gratujuji k tolika příspěvkům. Zároveň Ti moc děkuji za inspiraci co s meruňkami. Marmelády už mám plnou spíž, ale pečený čaj mě tedy nenapadl. Super nápad. A jinak naprosto souhlasím, že letošní léto je trochu hektika sama. A nebo to v mém případě bude tím, že stárnu a stíhám méně věcí. Ale jestli to půjde takovouhle geometrickou řadou, tak se začínám děsit důchodu. I když co si budeme povídat naše ročníky se ho asi ani nedožijí. :-) Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,moc ti gratuluji k 300 příspěvku a přeji aby jich bylo ještě víc...fotečky jsou super...zažila jsi a udělala toho tolik...smekám a tleskám...jo a věneček je nádherný...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Veru,tvuj blog je jako ty,mily a pohodovy a tak krasne normalni,nekdy se me zda,ze normalnich lidi ubyva,takze..moc gratuluji a verim a doufam..ze nam,vernym ctenarkam,budes delat radost a pohodu u tebe nejenom dalsi tristovku.Preji dalsi tak pekne prozite letni dny,Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Věruš, jsi dobrá, že to všechno v tom vedru stíháš:-))) Vidíš, že být doma má i svá velká plus! Krásné dny s dětma i rodinou:-) Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věruško, blahopřeji :-) a doufám,že bude ještě jedna třístovka a pak další a další...... Přeji hodně nápadů k realizaci, šikovné ruce, hezké fotografie a ta správná slova při psaní příspěvků. Ráda se na tvůj blog vracím:-) hezký zbytek léta. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  9. Je to téměř jako "pionýrský tábor" a bohatý program i s "bojovkama":-)
    Holt, kdo si hraje nezlobí:-)))

    OdpovědětVymazat
  10. Věrko, gratuluju k třístému příspěvku! Krásně jste si užili víkend. A s rodinou na chalupě - jela bych hned. To jsou nejlepší prázdniny. Indiánské obleky se ti moc povedly! Užívejte si léto! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško,
    téda už tolik příspěvků, já jich mám třetinu.
    Koukám, že si léta a slunečného počasí užíváte plnými doušky a stíháš toho opravdu hodně!
    Přes Opočno jsme v pátek jeli a pouť jsme také zahlédli ;-)
    Tak krásné další srpnové dny!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.