pondělí 26. srpna 2013

Táááááák ...

 a mám vás všechny obeslané. Doufám, že všechny mejlíky dorazily a že jsem neuděla žádné chyby. Až na tu jednu, kterou jsem hned opravila - a pak si myslela, že půjdu radši spát. Jenže ne a ne usnout, takže jsem šla a pokračovala v odesílání. Omlouvám se za tu strohost, ale jistě pochopíte, že rozeslat tolik emajlů chvilku zabere, tak jsem napsala jen to hlavní. Přemýšlela jsem, jestli vytvořit jeden seznam a rozeslat ho všem, ale pak jsem si řekla, že takhle to bude alespoň napínavější, když nebudete dopředu všichni vědět, kdo pro koho tvoří.
Já se přiznám, že už jsem se také nemohla dočkat a začala jsem, aniž bych věděla koho mi los vybere ... no ale snad jsem se trochu trefila a udělám radost.

Příjemné vymýšlení a hlavně tvoření přeje .... Věra

5 komentářů:

  1. Věrko, zatím mi nic nepřišlo, mailík jsem pro jstotu včera psala ke komentářům v příspěvku o výměně.

    OdpovědětVymazat
  2. Vierusko ja maaaaaaaaaaaaam a dakujem.......... tesim sa moc na skvelu vymenu ,prajem krasny dnik !!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že mi při prázdninovém kalupu něco uniklo. O to víc se budu těšit na fotečky z výměny. Hezké kytičkové tvoření všem :-)

    OdpovědětVymazat
  4. No tak tou chybou jsi dokázala, že nejsi stroj, ale zas jen a jen člověk, takže můžeš být v klidu :o) díky za zorganiizování výměny, už se moc těším, co dostanu ;o) pa, L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.