neděle 18. srpna 2013

Sladkosti bez výčitek

Výčitky vám rozhodně nehrozí a ani po nich nepřiberete, jen si na nich nepochutnáte. Ale zas se nemusíte bát, že se vám při teplém počasí roztečou.
Dlouho jsem se na ně chystala a teď na ně konečně došlo ...

Cupcakes a donuty
 A dnes bylo i krásné počasí na focení ...
 Ta káva je pravá ...

Děkuji vám za návštěvu i krásné a milé komentáře a budu se na vás těšit zas příště.

Mějte krásný nový týden ... Věra

25 komentářů:

  1. Jé Věru, to je ideální když člověk drží dietu! Šikulka jsi!
    Ahoj Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně něco, po čem neztloustnu:-) Pěkně jsi to napekla:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam...vypadají úžasně!!!
    Pa Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Věruš, to bys mohla vystavovat v cukrárně:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, tak to je nádhera! krásná práce na nádherných fotkách!
    Moc tě zdravím, včera si mě moc potěšila!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, vypadají skvěle! Cupcakes jsem taky "pekla", donuty musím vyzkoušet...Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško,tak ty se ti povedly...taky mám pár takových kousků doma,ale nedělala jsem je já,ale šikulka Pavlínka...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Věrko jsou naprosto úžasné. Jsi moc šikovná. Asi je budu muset upéct klukům do dětského obchůdku. Jenka

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou nádherné, taky je mám vplánu

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško...jsou přímo k nakousnutí...moc se ti povedly.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkné sladkůstky Věrko. Také jsem ji už pár vytvořila, ale vždy je na mě někdo vyloudí a tak nemám nic :-) Anny

    OdpovědětVymazat
  12. Vierka, sú k zahryznutiu, ale hlavne, že sa od nich nepriberá.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Věruško, to je nádhera...přímo k nakousnutí: Jsi moc šikovná!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Krásná práce, ale mně se stejně sbíhají sliny a musela bych si pro něco sladkého doběhnout :D

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko, ty tvoje sladkosti jsou úžasné! Kocháím se, kochám ... a přeji pohodový týden! Maru

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadají tak opravdově! Moc hezké!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  17. Jeeeminenku, tie sú na zožratie :-) Pozdravujem a prajem krásny deň.

    OdpovědětVymazat
  18. Holky moc vám všem děkuji za pochvalu. Na Dropsu je ještě spousta takových krásných sladkostí, které bych chtěla vyzkoušet.
    Krásný den všem ... Věra

    OdpovědětVymazat
  19. Vierka tak to su krasne uhackovane sladkosti, a kavicka vyzera mnam...Nellie

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to je teda nádherné tvoření,šikulka

    OdpovědětVymazat
  21. To je nádhera!Nemohu se vynadívat..miluji tyto háčkované věci a Vám se to moc povedlo.Máte moc šikovné ruce!
    Věruško,přeji Vám pěkné odpoledne.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  22. Cupcakes a donuty sú perfektnéééééééééééééééééééééééé, si šikulka!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.