sobota 3. srpna 2013

Mě se nemusíte bát

... jsem jen docela malý Triceratops
neboli " Třírohá tvář"
Myslím, že není zapotřebí psát, pro koho tento drobeček vznikl. Jeho výroba mi chvíli trvala, protože to mělo být překvapení, takže jsem musela pracovat v době, kdy už Vašík spal. A když se mě nedávno zeptal, jestli bych uměla uháčkovat dinosaura, protože netušil, že již je zpola hotový, řekla jsem mu, že až budu mít hotové všechny resty, tak to zkusím a v duchu už jsem věděla, že až ho dodělám bude mít radost.
A kdo to vlastně byl Triceratops?
Byl to největší a nejsilnější rohatý dinosaurus, který žil v období pozdní křídy. Dosahoval délky 9 metrů a hmotnosti 7 až 10 tun. 
Žil ve stádech a jeho rohy sloužily především k obraně. Krk měl chráněný kostěným týlním štítem.
Živil se rostlinami ...
A byl jedním z posledních dinosaurů obývajících Zemi.

Kompletní kostra Triceratopse nebyla zatím objevena ...
tak třeba čeká někde v úkrytu na našeho budoucího paleontologa.

Na závěr musím poděkovat skvělé KAMLIN za opět úžasný návod, bez kterého bych toto stvoření těžko vyrobila.

A že se opravdu líbil, mi dokázal můj mladší syn, který ho nutně potřebuje také.
" Ale hned mami " ... takže již pracuji na dalším.
Do toho mám ještě nějaké zakázky a pobíhání po kuchyni, protože mě manžel překvapil, když se vrátil z montáže z Moravy dvěmi krabicemi oranžového nadělení ... ale o tom všem zas někdy příště.

Mějte krásný víkend, děkuji vám za přízeň i krásné komentáře, které mi vždy udělají velkou radost a jsou mým hnacím motorem.

Věra


18 komentářů:

  1. Věruško,ten je úžasný...moc se ti povedl...měj se moc a moc krásně a užijte si pohodový den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, tak je naprosto úžasný!!! Moc se Ti povedl! Naprosto chápu mladšího, že ho taky nutně potřebuje... takže Ti přeju nemnoho bezesných nocí a křečí v rukou :o) papa, L.

    OdpovědětVymazat
  3. No tak ten je kááásný. Ani ho nebudu raději ukazovat těm mým rarachům, jinak nikdy nedodělám všechny ty resty co se tady na mě valí. Tak Ti přeji hodně času na další tvoření a už se těším na další příspěvky. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Týý brďo..... ten je božíííí!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherný, toto by som ja nikdy nedokázala. Je vypracovaný do dokonalosti. Nedivím sa, že urobil veľkú radosť. Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní, jako živý. Jsi nesmírně šikovná.

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je náádhernej!! Moc se ti povedl.

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, ten je fakt super, jsi šikulka!!!
    Hezký letní den, Marie.

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, ten je teda parádní. Vůbec se nedivím mladšímu synovi.
    Já být na jeho místě, tak ho taky nutně potřebuji. Hezký den Anny

    OdpovědětVymazat
  10. Věru, smekám! Je jako živý, nadělá spoustu radosti! Jsi super máma, která plní klukovské sny.
    Hezkou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Vierus, ten je uzasnyyyyyyyyyyyyyyy sa necudujem ze sa hackuje druhy, kto by takeho nechcel??!!! si sikulka prajem Ti vela krasnych prac a krasne leto ..
    mimochodom budik uz je na svete ,ked bude cas vlozim foto paaaaaaaaaaaaa

    Mirka

    OdpovědětVymazat
  12. Věru ten je božííí!Jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  13. Verko,
    to je, ale úžasný dinosaurus :-)
    Jsi velmi šikovná háčkařka a je jasné, že i mladší bráška ho potřebuje ;-)
    Já bych také ráda nějakou hračku vytvořila, ale nevím,zda to zvládnu.
    Pro začátek jsem si koupila knihu.

    OdpovědětVymazat
  14. tak to je něco co fakt neumím a velice obdivuji.nádherné.jsi moc šikovná mamča

    OdpovědětVymazat
  15. Vierka dino sa ti podaril krasny, klobuk dole...Nellie

    OdpovědětVymazat
  16. Věru, je krásný!!! Moc se Ti povedl. jsi šikulinka,
    budu se těšit na jeho brášku, to bude dvojka!!!
    Krásný den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško, dinosauřík je úžasný! Nedivím se, že udělal radost...Adriana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.