neděle 25. srpna 2013

Losování

již proběhlo a teď vám začnu rozesílat emaily. Pokud některé z vás nedorazí do zítrejšího večera, dejte mi prosím vědět.
A pouze pro připomenutí:
Váš dárek by měl dodržet hlavní téma a tím jsou 
KVĚTINY
Celá výměna by měla být ukončena do 23. září.
Po odeslání dárku mi zašlete fotografii do galerie, kterou pak připravím.
A na svém blogu publikujte až si budete jisté, že váš dárek dorazil k nové majitelce.

Martinko ( Avondster ) stále na tebe nemám mejlík ... prosím, ozvi se mi nejpozději do středy, jinak tě budu muset vyřadit z výměny ... děkuji.

Už se těším na vaše výrobky .... Věra 

3 komentáře:

  1. :((( ja som tuto vymenu nejako nezaregistrovala...moje nervy...skoda veeelka skoda.tak si ju uzite a nabuduce to hadam stihnem

    OdpovědětVymazat
  2. Zuzko, mejlíky ještě nejsou rozeslané. Manžel ukázal jedno místo na seznamu a to je tvoje. Takže vítej ...
    Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věri, promiň měli jsme dožínky. Všechny holky v krojích - prostě jsem se k tomu počítači nedostla. Můj mejl je jednoduchý a......@seznam.cz
    Ahoj
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.