neděle 25. srpna 2013

Kytičková výměna

Hezké nedělní dopoledne ... večer proběhne rozlosování, takže, pokud se některá chcete ještě přidat, máte možnost.

Jinak, pokud jste ještě nekoukaly, prodloužila jsem na vaše přání termín pro odeslání dárečků na 23. září.

Ještě prosím Martinko ( Avondster ) - Večery s Večernicí, písni mi mejlík, na který mám poslat informace.

Věra

18 komentářů:

  1. Ahoj Věruško, moc ti děkuji za mailík s odkazem na Kytičkovou výměnu. Nějak jsem ji málem prošvihla - moc ráda se zúčastním. Děkuji ti za zařazení a mou adresu určitě máš a mailík také.
    Přeji krásnou neděli tobě i tvé rodině. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, tak to jsem ráda, že jsi se stihla nahlásit.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  2. Věru moc Tě zdravím, připojuji se k výměně! jankovice13@seznam.cz
    Díííky :-) Ahoooj Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, mám tě napsanou ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  3. Ahooj, moc ráda se zúčastním :-) Ivetahanova@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám další účastnici.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  4. Ahoj Věrko, ráda se zúastním kytičkové výměny. Již jsem měla tu možnost při podzimní výměně.
    a.mikutova@seznam.cz
    Ahoj Anička

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, i tebe vítám ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  5. VĚRUŠKO, JÁ SE TAKY RÁDA PŘIPOJÍM. EMAILÍK deniben@seznam.cz

    PĚKNÝ PODVEČER .. DENISA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni, i tebe vítám ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  6. Věru, jsem tu zpátky z dovolené a málem jsem to prošvihla... :-)
    ještě mě přihlásíš, pěkně prosím
    pa Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. verka-zmurka@centrum.cz

      Vymazat
    2. Věru, jsem ráda, že jsi to akorát tk stihla ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  7. Věruško, už se moc těším! Měla jsem chuť začít, ale v podobných akcích jsem raději, když vím, pro koho tvořím :o)
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já už začala ... teď už jen koho si vylosuji. A zachvíli jdu losovat, takže se brzy dozvíš a můžeš také tvořit ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  8. Tak a jdu losovat .....
    Hezký večer a čekejte na mejlíky ....
    Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je fajn, že sa termín predĺžil. Skoro mi to uniklo a už som začínala panikáriť, či to stihnem včas. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Věru vše nejlepšííííík dnešnímu svátku!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.