čtvrtek 1. srpna 2013

Když se nakupí ...

víc věcí najednou, tak trochu nestíhám. V hlavě mám připraveno pár příspěvků, fotky jsou nachystány, tak teď nafouknout den, aby měl víc hodin. Také se musím omluvit, že u vás nekomentuji, nebo jen velmi zřídka, ale nakukuji, abych byla alespoň trochu v obraze.

Dnes pár fotek z mé zahrádky.
 Růžička, která mi udělala ohromnou radost.

 Na jaře jsem ji měla doma na parapetu a pak ji přesadila do záhonku ...

Dařilo se jí, ale pořád nic a tento týden se zbláznila a vyhodila asi 15 poupat ...

Je prostě nádherná ....

Mějte se krásně a já se budu snažit, co nejdříve opět ozvat 

Věra

8 komentářů:

  1. Věruš, já už mám tyhle růže od loňska a kvetou krásně ve skalce. Jsou vděčné. Krásný večer Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Růžička je nádherná. Nafouknout den bych taky potřebovala.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,růže je moc krásná ...to mě v tom květináčku ani nevydrží a ať ji zalévám sebe víc,pokaždé uvadnou ...snad kdybych jim zpívala tak by se jim lépe dařilo :-D ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško, růžička Ti nádherně vykvetla!

    OdpovědětVymazat
  5. ruzicka je moc krasna...verim, ze robi radost..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, jen klid, takové dny máme přece každá!
    Ta růže je překrásná!
    Moc tě zdravím a přeju klidnější dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná růžičky, Ty jsi vpravdě hotový Mičurin ;o) pa, L. P.S.: Nestíhám též...

    OdpovědětVymazat
  8. Ružička je krásna a tiež nestiham...dik u mňa za návštevu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.