čtvrtek 15. srpna 2013

Ibiškový

Dnes se budu chlubit tak trochu cizím peřím. I když tak cizí úplně není. Moje mamka je blázen do Ibišků. Má jich plný balkon. Nafotily jsme je postupně, jak rozkvétaly ...
Ještě jich pár má a asi dva plnokvěté, snad budu mít štěstí a zastihnu je v květu.

Já mám také jeden ... zatím se mu daří, což je opravdu zázrak. U mě se jim totiž nějak nelíbí a brzy zajdou. Tento poslední mám od mamky, kvetl v zimě na okně v kuchyni. Teď jsem ráda, že má alespoň zelené listy a neopadává. Tak se třeba dočkám  opět v zimě.

A ještě bych chtěla poprosit o radu vás, které máte bedýnkové záhonky. Mám dřevo nejdřív natřít, aby déle vydrželo, nebo ho nenatíráte? A popřípadě čím? Děkuji ...

Děkuji vám za přízeň i vaše komentáře k předešlým příspěvkům a brzy se budu opět těšit ... Věra


10 komentářů:

  1. Věruško,ty jsou krásný...hlavně ten růžový a pak ty světlé s tmavějším uprostřed ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Verko, delsi dobu jsem tu nebyla a tak ma veru, cim se kochat. Obdivovala jsem tve kostymy, krasne vyletovani i Ibisek. Nadhera. Mej krasny vecer, Katerina

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško ty tvoje ibišky jsou nádherné. Mě se nedaří je pěstovat. Přeji krásné sluníčkové dny. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  4. Věru ibišky jsou opravdu nádherné!Krásný závěr týdne pa Věra

    OdpovědětVymazat
  5. S bedýnkama neporadím, tak alespoň pochválím tu kvetoucí nádhera!
    Moc zdravím, Věruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, ibišky jsou nádherné! U mě se jim taky moc nedaří, lezou hrozně do výšky. Jinak mám velký venkovní a ten je právě krásně kvete. Příjemný večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  7. Ibišky má maminka nádherné.já je teda taky nepěstuji.ten žlutý jsem ještě neviděla.moc hezké.jinak k těm bedýnkám,asi bych je natřela a nebo dala dovnitř nějakou fólii s dírkama vespod :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, nádherné ibišky. Tomu se říká sbírka. Pěkný víkend, Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ibišek mám jenom na zahradě a kupodivu kvete:-). Doma se mi pěstování taky nedaří... Věru, máš krásnou rodinu. Kluci jsou zlatí a jste pořádní cestovatelé:-)) Krásný večer Věra

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky ibišků! Také je mám ráda, ale moc mi nikdy nekvetly :-( Měla jsem plnokvětý a vždy těsně před rozkvětem mu poupátko upadlo...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.