sobota 13. července 2013

Záhradkový sobotní pozdrav

Krásné odpoledne mé milé návštěvnice.
Dnes si tak trochu užívám volna - kluci jsou u mých rodičů. V posledních dnes jsem nafotila pár obrázků z é zahrádky, jak té okrasné, tak užitkové. 
Tak jestli máte zájem, pojďte se se mnou projít ...
Myslím, že slov netřeba.
 
Na začátek něco pro oko ...
A něco na mlsání ...
A pro mlsné jazýčky ...
Šneci z listového těsta s bylinkami, lučinou, sýrem a máslem podle Janičky
Jen se po nich zaprášilo, jak byli výborní !!!

A na úplný závěr tu mám jednu dobrou zprávu ... 
Maminka dvojčátek je od včera doma se svou rodinou.
Děkuji všem, kdo jste ne ni myslely.

Mějte se krásně a já si jdu uvařit kávu, neboť se venku nějak zatahuje a já bych si ji chtěla vychutnat ještě na balkoně.

Věra

9 komentářů:

  1. Verus,tak to je uzasna zprava ohledne zlepseni zdravi maminky deticek tak,ze uz muze byt se svymi poklady,vzdyt oni ji taaak moc ted potrebuji,hned mam lepsi den,parada.A tve kvetinky na zahradce,take pokochanicko.Dekuji a uzivej sobotniho odpoledne.

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, tak pokochání by bylo a ten recept máš od Janičky které??? Ono je jich tolik:-))))). Mamince fandím, je bojovnice. Snad to tak mělo všechno být. Určitě jim tato nelehká zkouška upevní vztahy v rodině:-)))Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, nádherné rostlinky a krásné fotky. A jsem ráda, že máš dobré zprávy, kéž by jich bylo víc. Krásné odpoledne, Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věruško...
    máš podobné složení kytiček a rostlinek jako já. Moc pěkné. Měj se hezky a užívej volna, pa Martina ☼

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, to je prima zpráva - maminka už se může radovat se svými miminky ... Máš pěkně nakvetlou zahrádku i mlsnoty ... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,tak to je super,že je maminka dvojčátek už doma a v pořádku...jinak zahrádku máš úžasnou...to já po celodenním lítání od plotny ke tvoření si konečně v klidu vychutnávám své nealko mojito a kochám se oblíbenými blogy...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Věruško, zahrádka Ti krásně kvete !! A jsem moc ráda, že "maminka" je doma :)

    OdpovědětVymazat
  8. Věru, tak to je nejlepší zpráva na konec dne...já dneska užívala den se svými syny a synovci a jsem přešťastná, a kytičky máš taky krásný! Juchu to mám radost, až jsem dojatá!

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné kytičky, to mi v bytovce chybí. A šneky máme moc rádi.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.