úterý 23. července 2013

To máte tak

... když si zapomenete foťák. Dnes jsem pro vás chtěla připravit reportáž z našeho výletu do zámeckého parku v Častolovicích, jenže ... není z čeho. Přesto byl výlet moc fajn. Je to prostě místo, kam můžete jezdit často a stejně vás nikdy neomrzí. A klukům se líbila i cesta vlakem.
Ale abych vás, kdo park a zámek neznáte neochudila, můžete alespoň kouknout na stránky 
My dnes měli i štěstí na bílé daňky ... tentokrát se neschovávali.

Ale aby ten můj dnešní příspěvek nebyl úplně bez fotek, vložím, co jsem si pro vás připravovala do jiného příspěvku ... který měl mít ovocný nádech

Jahodové mámení
aneb moje nové prostírky na terasu ...
 ta látka se mi moc líbila, tak jsem si ji koupila, aniž bych tenkrát věděla, co z ní vlastně bude ...

Borůvky z vlastní zahrádky

A výborné muffiny, tentokrát s lesními borůvkami

Poslední fotka již sice po ovoci nevoní, ale musím se pochlubit
Nová tapeta u Vendy v pokojíku je již na svém místě, takže konečně můžeme složit postel, aby Venda nenocoval jen na matraci - i když se mu to líbí. A pak přidělat poličky a bude konečně hotovo.

Mějte se moc krásně a užívejte sluníčka, dnes má opravdu sílu ...

Věra

10 komentářů:

  1. ty mufinky jsou luxusní a prostírky k létu parádně patří.moc hezké.já teda na šití v tom vedru nejsu.ale jen co přijde mráček...,krásný večer

    OdpovědětVymazat
  2. Věru,hlavně že se výlet vydařil.Nádherné prostírky!Moc moc zdravím.Věra

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko...samé krásy a dobrůtky:-)
    Hezké letní dny
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Verus parada,volankove prostirani je napadite a vylozene prazdninove a libi se me,jak pekne predelavas klukum pkojicek.
    Preji krasny vecer
    Katka

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké milé prostírání. Ty mufiny vypadají báječně :) Jitka

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, no to se tak někdy podaří. Prostírky jsou super a ty mufiny bych si hned dala.
    mějte se s klukama fajn Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško,tak prostírání je super...je fajn,že klukům předěláváš pokojíček...to bude paráda až to bude vše hotové...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  8. Věru prostírky jsou krásný a tapeta paráda jsi šikulka.Radka

    OdpovědětVymazat
  9. Prostírky jsou nádherné! A muffiny také :-))
    Hezký den, Marie

    OdpovědětVymazat
  10. Tak to se mi taky občas stane a pak jsem moooc smutná! naštěstí Častolovice máte za humny, určitě jste tam nebyli naposledy, tak se tam vracím a mám to tam moc ráda.
    Přeju krásné dny a dala bych si ten muffinek :o)
    pa, Helena

    Málem jsem zapomněla pochválit to jahodové prostírání - krása!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.