úterý 2. července 2013

Smutek a bezmoc

cítím v posledních dnech, od chvíle, kdy ráno otevřu oči až do večera, než usnu.
Ani ne před měsícem se jedné známé u nás narodila dvojčátka ... nádherné holčičky. Měly by jsme se radovat.
Jenže nemůžeme! Jejich maminka leží již druhý týden v nemocnici ve velmi vážném stavu.
Naše myšlenky se tedy ubírají pouze jedním směrem .... 

BOŽE BUĎ MILOSTIVÝ A UZDRAV JI KONEČNĚ

Ocenění ...

Je to ženská se srdcem na dlani.

A proto na vás mám jednu velkou prosbu ... věnujte jí dnes alespoň jednu myšlenku, či modlitbu.
Když se naše myšlenky spojí, budou lépe vyslyšeny ...

Věřím, že se na mě její rodina nebude zlobit, že jsem se vám svěřila. 
Chtěla bych tak moc pomoci ...

33 komentářů:

  1. Jé Věruško,
    to se tak špatně čte, zrovna v mém stavu !
    Já sama mám také velké obavy, ale věřím, že vše bude v pořádku !
    Taktéž moc držím palečky i této mamince!

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka, venujem jej určite chvíľku a aj jednu modlitbičku, dúfajúc, že bude v poriadku čo najskôr, veď doma naňu čakajú detičky a príbuzný. Takéto príbehy človeka hneď vrátia na zem a pripomenú, že treba byť pokorný. Renata

    OdpovědětVymazat
  3. Věru moc moc držím palce!!! Znám to, měla jsem před lety s kamarádkou to samé, ale dopadlo to dobře, věřím, že i u Tebe to bude v pořádku !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško myslím na ni a i ode mě odletěla modlitbička nahoru aby maminka dvojčátek byla brzy zdravá a mohla se radovat ze svých holčiček.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,nevím co bych měla napsat,snad jen aby Bůh naše modlitby vyslyšel a maminka od dvojčátek byla brzy v pořádku...K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Verus,tve pocity sdilim o to vice,ze vim,jak pece o mala dvojcatka je narocna a jak dvojitou davkou maminku potrebuji.Musi to byt narocne i pro ty,kteri se o ne s laskou a peci staraji,ale ja verim...vse urcite dobre dopadne a maminka bude zas u dvojiteho stesti doma s partnerem.
    K.

    OdpovědětVymazat
  7. Věru to je smutné, modlitbu posílám a věřím, že to dobře dopadne. J

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, je to moc smutné, doufám, že maminka dvojčátek bude brzy v pořádku .. Držte se všichni .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Věru, myslím na vás a držím palce.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Věru posílám sílu:Držím palce!Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško ,já jsem věřící a modlidbou vlastně promlouvám k Bohu,velice vroucně se pomodlím za mladou maminku! Vše ostatní je v jeho rukou....ze srdce jí přejí uzdravení a radost z dětiček!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  12. Sama jsem matkou dvojčat, chlapců, a vím o čem je řeč. Posílám hodně pozitivní energie a držím pěsti.Snad nás tam nahoře vyslyší.Opatrujte se.

    OdpovědětVymazat
  13. Vieri, pripájam sa k ostatným, nech je sila motlitby a prosby o uzdravenie zároveň silnejšie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, posílám sílu a přání ke všem andělům,aby bylo vše v pořádku!Mysli i Ty positivně a vše se v dobré obrátí,uvidíš!myslím, že díky Tobě ,dnes na tu maminku bude myslet tolik žen a posílat jí na dálku energii, že tam nahoře snad uslyší a pomohou!Ty se drž,i Tebe potřebuje Tvoje rodina štastnou a se spoustou energie!Marcela

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko, myslím na Vás všechny a moc přeji brzké uzdravení a jen samou radost... Maru

    OdpovědětVymazat
  16. posílám modlitbu. snad bude vyslyšena.

    OdpovědětVymazat
  17. Věruško, i když jsem zdravotní sestra, neznám okolnosti. Po porodu se může stát cokoliv...Jednu myšlenku mám. Neboj, Když jí dal bůh dvě děti, dá ji taky uzdravení!!!! Moc držím palce Věra

    OdpovědětVymazat
  18. Věrko, přidávám se s modlitbou za uzdravení. Slávka

    OdpovědětVymazat
  19. Věruško, i já se budu za maminku dvojčátek modlit! Moc bych jí přála být doma s holčičkami, budou jí moc moc potřebovat. A.

    OdpovědětVymazat
  20. Posielam modlitbu, snáď ju boh vypočuje.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Pripajam sa s modlitbou a myslienkou rychleho uzdravenia ...drzim palce ,aby vsetko dobre dopadlo ♥♥♥.

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Vierka, bolo by dobre napísať krstné meno, aby sme sa obrátili s modlitbou na jej patrónku. Ak to nechceš zverejniť, napíš mi na e-mail: xandra48@pobox.sk
    Emily

    OdpovědětVymazat
  23. posílám srdce na dlani♥♥♥ a moc ...moc ...držím všechny palce!!!!

    OdpovědětVymazat
  24. i já na maminku moc myslím,vše se v dobré obrátí.spoustu sil

    OdpovědětVymazat
  25. Věruško, i já se s modlitbou připojuji a přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  26. Věrko :-( Moc, moc držím pěsti ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  27. snad se všichni brzy sejdou ve zdraví...

    OdpovědětVymazat
  28. Věruško obzlášť mě tvůj článek zaujal ,mám taky čerstvě narozenou vnučku Nelinku a vidím jak je pro ní maminka důležitá,proto i já budu mamince dvojčátek držet pěsti aby se mohla svých děťátek užívat a těšit se s nima.Přeji jí hodně a hodně sil.

    OdpovědětVymazat
  29. Věru, toto srdce na dlani jsem vytvořila na podzim loňského roku a rozlétlo se do světa jen pro pomoc a dobré pocity. Proto jsem ho udělala. Funguje to a věřím, že i teď, v takto důležitý moment. Budu šeptat slova přímluv tam do modré dáli ... Věrka

    OdpovědětVymazat
  30. Věruško, moc na tebe i maminku dvojčátek myslím, hodně sil k uzdravení Marcela

    OdpovědětVymazat
  31. Držím všechny palečky. Když tolik lidiček myslí, musí vše dobře dopadnout! Ať je maminka brzy u svých holčiček!. Dagmar

    OdpovědětVymazat
  32. Věruško, držím palečky ať vše dobře dopadne a maminka může být se svými holčičkami. Myslím na Vás. Pá drahá Lea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.