neděle 14. července 2013

Shabby výhra

Hezké nedělní odpoledne.
Dnes bych se vám chtěla trochu pochlubit ... kdo čte Káti blog, jistě ví, že nedávno uspořádala giveaway. No a tentokráte padl šťastný los na mě. Měla jsem ohromnou radost.
A v pátek přicestoval balíček s mou výhrou ke mě domů. 
 A tak jsem si páteční večer užívala pohodu nad knížkou ...
Přestože svůj domov do Shabby předělávat nebudu, některé jeho prvky prostě zbožňuju.
Takže jsem si hned založila pár stránek, které se mi nejvíc líbily ...
Ale všechny vám je ukazovat nebudu, to by jste prohlížely dlouho ...
 a tohle bych já viděla spíš venku, kdyby jen u nás na něj bylo kousek místa. Krásný zahradní ponk jste mohly vidět u Káti.
 Shabby látkové brože ... moc se mi líbí.
A ta figurína také ... a já už vím jak na ni
http://www.mimibazar.cz/navod.php?id=12274
takže jdu rozhodně do toho ...

Ale přeci jen malinkatý koutek jsem si začala tvořit
Mám tu dárečky od Káti a Klárky
samozřejmě onu knížku, aby byla po ruce ...
a krásný zápisník a dopisní papíry ...
tři z nich jsem použila na nástěnku, která se musí ještě trochu zaplnit, aby byla dokonalá
a to jsem si až do včera myslela, že nástěnka není zrovna to, co bych musela mít.
A vedle stolku vidím naprosto dokonale krejčovskou pannu ... má představivost pracuje na plné obrátky.

Ale když je třeba, slouží stolek i k jiným účelům. Teď momentálně na něm stojí šící stroj. A včera jel na plný plyn ... brzy vám ukážu, co že jsem to zase tvořila.

Tak to je pro dnešek vše, přeji vám krásné odpoledne, děkuji za návštěvu i vaše komentíky, které jsou pro mě radostí

Věra



11 komentářů:

  1. Věru, knížka je krásná a moc jsem ti výhru přála. Co se týká té pany, návod jsem studovala už dávno, ale legrace ji udělat asi nebude. Tak ti přeji, ať se povede:-)) Věruško pa a užívej pohodu. Věra

    OdpovědětVymazat
  2. To je nádherná výhra, gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  3. Verus,jsem nadsena,presne o to me slo,...clovek nemusi chtit cele komplet shabby bydleni,aby si udelal treba nastenku ci koutek do shabby stylu,nebo proste cerpal jen inspirace z tohoto stylu bydleni,pokud se mu to domu jen trochu hodi,coz myslim kazde romaticke zene ano.A nebo se knihou proste jen kochal a snil a rozsiril si obzory.

    OdpovědětVymazat
  4. Blahopřeji ke krásné výhře, plné snů:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,ještě jednou ti moc gratuluji k výhře...knížka je plná ale opravdu plná nádherných fotografií...spousty inspirace...já se tou svou kochám skoro každý večer...měj se moc krásně a už se těším co krásného vytvoříš...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ja tiež úplne shabby nemusím, ale zopár romantických detailov sa u nás tiež nájde. Knižka je nádherná a keď som u Katky čítala, že si vyhrala, tak som ti to zo srdca priala. Som zvedavá, čo si pre nás pripravila :) Keby som nebola taká lenivá, tak by som sadla k stroju aj ja, ale dáko sa neviem prinútiť :)
    P.S. Návod na krajčírsku figurínu som prezrela, je super, len kde zobrala dobrovoľníčku s ideálnymi mierami :))

    OdpovědětVymazat
  7. to je moc pěkné,gratuluji Věrko

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško gratuluji! Chápu Tě !Jak mě políbí můza jsem ochotna pracovat až do rána.Je to zvláštní natěšený stav! Tak se moc těším co nám ukážeš dál....Hezké tvořeníčko přeje Daja.

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško moc ti gratuluji ke krásné výhře. Knížka je opravdu moc pěkná. Anny

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, moc gratuluji k výhře, je krásná, chápu tvoji radost.
    Posílám pozdravy a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Věru, moc fratuluju, výhra je úúžasnáááááááááá!!! A koutek moc povedený!!! Radka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.