středa 10. července 2013

Poradíte

mi prosím, jak odebrat nějaké blogy ze sledovaných? 
Chtěla jsem si dnes přidat další blog, ale nejde to, protože sleduji již povolené maximum. Tak bych si ráda prošla seznam a nějaké neaktuální blogy vymazala. Ale nemůžu přijít na to kde.

Moc děkuji za rady .... Věra

P.S. Chystám pro vás obrázky z uplynulých dnů

8 komentářů:

  1. Věruško,zkus kliknout na design a pak na rozvržení ,tam by se ti mělo zobrazit co vše tam máš...tj.třeba Oblíbený blog,nebo Sem ráda chodím apod.tak dáš upravit a pak tam budeš mít nabídku Přejmenovat nebo Odstranit...tak na to klikneš a je to...brala jsem to podle svého blogu tak snad to bude fungovat i u toho tvého...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, u tohoto způsobu mi to sice zmizí v designu blogu, ale v seznamu na hlavním panelu, když se přihlásím ke svému účtu to zůstává. Já bych to potřebovala dostat právě z toho hlavního panelu, abych si tam mohla přidat další.
      Zatím jsem to v nabídce nenašla, no budu hledat dál ...
      Děkuji ... hezký den
      Věra

      Vymazat
  2. Věruško teď jsem Ti to chtěla popsat, ale Klárka byla rychlejší .. u svého blogu to dělám stejně jako ona ..

    .. pěkný den Denisa ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, u mě to nejde ... tak nevím. A kolik máte sledovaných blogů?
      Děkuji .... Věra

      Vymazat
  3. Tak já to nechápu, nic jsem neodabrala a najednou mi šli přidat další dva blogy. A teď vůbec nevadí, že jich tam mám přes 300 ... ???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věruško,asi ne :-) ...možná se to nějak aktualizovalo...K.♥

      Vymazat
  4. Vieri napíš mi na mail, pošlem ti obrázky ako nato :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruš mám jich taky přes třista.... na panelu mi přidat nejdou, ale když na tom dotyčném blogu kliknu přidat mezi čtenáře, tak se ten blog objeví i na mém panelu.
    Na hlavním panelu vpravo je zubaté kolečko spravovat seznam četby, u každého blogu je nastavení, tam klikneš a dáš vymazat. Zmizí to z hlavního panelu. Stejně tak to můžeš udělat na blogu toho dotyčného - u seznamu čtenářů se přihlásíš a klikneš na ukončit sledování blogu. Aspoň u mě to tak funguje:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.