čtvrtek 11. července 2013

Můj první kulaťák

vznikal trochu déle, než bych původně myslela. 
Prostředek jsem malovala na tři pokusy.Ale nakonec jsem se přeci jen dočkala. Jen kdybych si ho při žehlení nerozmazala. Nu což, je pro mě, tak už ho tak nechám. A příště budu víc opatrná.
 A jaký byl vlastně první pokus?
Až na tu černou mašli se mi to docela líbí, ale takhle je to spíš motiv vhodný do kolumbária.
 Pokus číslo dvě ...
Jiný motiv, jiné písmo, jiná barva ... a pořád jsem nebyla spokojená
Ale když teď koukám na fotky, zas tak špatně by polštář nevypadal

Teď už mám povlečení do nové ložnice komplet hotové. Už jen dodělat tu ložnici ...

Přiji vám krásný večer a děkuji za vaše návštěvy u mne a komentíky, které mi tu zanecháváte

Věra


32 komentářů:

  1. Věru paráda!jsi šikovná!Moc moc zdravím.-)Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško, polštářek je parádní!!

    OdpovědětVymazat
  3. Oba jsou nádherné, Věrko, moc se Ti povedly! A kdybys na tu černou mašli neupozornila, vůbec by mě napadlo, že by mohla patřit jinam než na polštář :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, moc děkuji ... taky jsem dlouho váhala, jestli použít nebo nepoužít, ale nakonec zvítězilo - namalovat nový :)

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. moc krásné Věruš polštářky se ti povedly!!! přeji krásný večer Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji ... polštářek je jen jeden ... jen jsem ho vyfotila s těmi nepovedenými motivy

      Vymazat
  6. Vieri máš ho, ušila si ho sama a to sa počíta, je skvelý a páči sa mi viac v červenej verzii. Ja som stále iba v štádiu odhodlávania sa a neviem kedy príde na realizáciu, veď raz. Mám otázku, ako si robila vankúš - výplň? Povlak postup mám naštudovaný, ale vankúš netuším ako na to. Vopred ďakujem za radu.... Krásny večer.... Renata

    OdpovědětVymazat
  7. A já si myslela, že střed je vyšívaný:-). Polštářek se ti moc povedl. Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkuji ... jo vyšívaný by se mi taky líbil, tak třeba někdy příště ...

      Vymazat
  8. Věruško,i v té červené nevypadal špatně...a neboj nejsi sama co se ti něco nepovedlo hned na poprvé ...já měla a mám takových hokusů pokusů taky dost :-D ....měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuju ... jsem zvědavá, jak teď dopadne ta moje malůvka kotvy

      Vymazat
  9. Věru, tak ten je super, šité kulaťáky jsem zatím nezkoušela. Nevím, jak bych si tam poradila s tou látkou a řasením :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji a je to docela jednoduché. Také jsem nad tím dřív tápala, ale jak jsem se naučila šít volány, hnedle jsem věděla jak na to.
      Pokud by jsi se přeci jen odhodlala, klidně poradím já nebo určitě i Klárka :)

      Vymazat
  10. Podarili sa všetky a ten "mazanec" aspoň dodá šmrnc patiny.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Vierka krasne prevedenia na gulataky...Nellie

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní kulaťáček! To já řeším i to písmo....
    Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko,
    jsi šikulka !
    Mně by nestačily ani 3 pokusy ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Téééda Věru, SUPER !!! Jsou boží a Ty jsi šikula !!!

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný kousek! Tak sladké sny... ♥ J.

    OdpovědětVymazat
  16. Věru, šikulka. Kulaťák je nádhernej. Andrea

    OdpovědětVymazat
  17. Vieruš, všetky tri sú paradné.
    Pekné dni
    Jana

    OdpovědětVymazat
  18. obdivuji,je to krásný polštářek.to se to bude krásně snít...krásný sny :)))

    OdpovědětVymazat
  19. Jsi šikulka! Uvidíš i nová ložnička brzy bude! Alespoň se máš nač těšit!!! Daja

    OdpovědětVymazat
  20. Věruš, ale já nechápu, co se ti na tom nelíbí:-(...Tak to pokombinuj s režnou a bude to parádní!!! Máš to krásné:-))).Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  21. Věruš, krásné polštářky, jsi moc šikovná. Pa P.

    OdpovědětVymazat
  22. Věruško, polštářky jsou moc krásné. Je vidět, že jsi holka šikovná.
    Žádné chybičky bych neviděla. Prostě PARÁDA! Anny

    OdpovědětVymazat
  23. Vieri, no je to paráda. Krásne vankúše. ja sa na guľaté vankúše tiež chystám,ale ešte nedozrel čas ako sa hovorí. Andrea

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.