sobota 27. července 2013

A zase ty dárečky

Krásný večer vám všem. Po horkém dnu tu máme dosti teplý večer. Musím říct, že mi dnes bylo asi nejlépe doma u šicího stroje za zataženými žaluziemi a zavřenými okny. Měli jsme tu pouhých 28°C, což byla naprostá pohoda, proti teplotě venku. Teď vám ale neukážu, co jsem tvořila dnes, zatím není úplně hotovo. Ale ukážu vám dárečky, které jsem nachystala pro neteř k včerejším narozeninám, které jsme dnes oslavili. Neteř je milovnicí koní, takže výběr byl docela jednoduchý.
Samozřejmě jsem musela zkusit háčkovaného poníka podle Lenky ...
Naše thuje mu docela chutnaly ...

A protože se mi to zdálo málo, tak včera večer vznikl ještě polštářek
Jak jinak než s koníkem, vlastně poníkem - Pinky Pie
 Tak doufám, že dárečky udělaly radost ...

A protože bylo dnes opravdu vedro a opět nabyla chuť na teplý oběd, udělala jsem tortily se zeleninovým salátem, kuřecími kousky a dipem ze zakysanky ...
A móóóc jsme si pochutnali.

Mějte se krásně a hlavně přežijte ta vedra ve zdraví ... Věra

12 komentářů:

  1. Totilly miluje Eliška a ten koník je nááhderný!

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám koně, vraný koně...:-)
    Pěkné dárečky a určitě potěšily. Přeji klidné šití, někde v chládku:-D

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško dárečky určitě udělaly radost, jsou krásné. Taky jsem byla dnes zalezlá doma ani našim psům se ven nechtělo a ožili teprve před chvilkou. Pa, Lucie

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,nádherné dárky jsi udělala ...neteř musela být nadšená...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško, moc tleskám tvému růžovému tvoření! Věřím, že sis se dvěma kluky užila a neteř skákala radostí, je to nádhera!
    Jíme podobně, svíčkovou by si teď dal asi málokdo :o)
    Krásnou neděli, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko to jsou krásné dárečky,holčička musela jásat a tortily taky milujeme

    OdpovědětVymazat
  7. Věruš - já chci taky takovou tetu. Krásné dárečky.

    OdpovědětVymazat
  8. Věru, teda za koníka máš jedničku. Já bych to nedala. Polštářek taky super! Krásný večer Věra

    OdpovědětVymazat
  9. Jů, ten se ti poved Věruš, i polštářek:-)

    OdpovědětVymazat
  10. Vieri, darčeky sú úžasné, koníka som obdivovala už u Lenky. Podľa mňa sa určite páčili. Andrea

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to máš aj odo mňa pochvalu za háčkovaného koníka, ja by som to možno skúsila ale ako sa poznám, tak by si poležal v šuflíku ešte nejaký ten rok:) Díky za tip na dobrotu, dnes som urobila na obed.

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko, dárečky se moc povedly.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.