neděle 30. června 2013

Zmatená

se teď tak trochu cítím. No možná spíš více.
Nemám teď moc času, takže na blog občas zaskočím, abych jukla, co u vás nového. U některých z vás čtu zprávy, že končí to a to. Já se v tom vůbec nevyznám. Poraďte prosím ... uvidím vaše nové příspěvky na hlavní stránce blogspotu ... která mi sice poslední dobou dosti zlobí, ale nakonec ji vždycky přemluvím ... některé z vás sleduji přes Google+, to také uvidím?
Jsem ráda, že jsem se tyhle dvě věci naučila ovládat!
Hrozně v tom tápu a nerada bych s vámi ztratila kontakt. 

Za případné rady moc děkuji .... Věra

P.S. Receptík na vdolečky vložím, jen co bude chvilka :)
 

11 komentářů:

  1. Ahojky Vierka, blog ti zostáva. Ak sleduješ nové príspevky cez odkazy na tvojom blogu (na bočnej lište) tak sa nemusíš obávať, nič nestratíš. Blogger služba a tým aj blogspot funguje ďalej. Tak isto ak sleduješ iné blogy cez Google+ alebo Bloglovin, všetko funguje tak ako doteraz. Keď si vygoogliš Google Reader tak nájdeš software, cez ktorý sa dajú tiež sledovať blogy, a ten končí. Ak ho vobec nepoužívaš, tak nemáš žiadne starosti :) Krásny večer. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, tak to jsem ráda, moc ti děkuji GR nepoužívám. Tak to asi bude v poho.
      Hezký večer .... Věra

      Vymazat
  2. Věruško přes googl plus uvidí a dobrý je i bloglovin!

    OdpovědětVymazat
  3. Věruš taky jsem z toho nějak zmatená .... já sleduju blogy přes seznam četby, tak to snad zůstane:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško,to jsme dvě :-) ...ale myslím,že nám to Renatka pěkně vysvětlila :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věrko, díky za tenhle článek, taky v tom trochu tápu!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,
    také jsem na tom podobně ;-)
    Ale Renatka nám to všem vysvětlila, tak jsem moc ráda, že vše snad bude fungovat, tak jak má !
    Já osobně nemám ráda moc velké změny!
    Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  7. Také jsem vůbec nevěděla o čem je řeč :o) Ale blog mě zůstal a to je to hlavní :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věrko...byla jsem také zmatená, ale teď už se v tom trošku orientuji.
    Přeji fajn prázdninové dny, Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko, tak v tom plovu :o) Renča naštěstí celkem dobře vysvětlila, tak už se mi leccos rozsvítilo... pa, L.

    OdpovědětVymazat
  10. Já tomu taky nerozumím, ale tebe vidím:-)))))))). Tak je to asi ok:-)) Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.