pondělí 10. června 2013

Večerní obloha

Hezký začátek nového týdne.
Včera večer u nás byl slejvák jak hrom, jak rychle přišel, tak rychle odešel.
Manžel pak vyrazil na obchůzku, aby podal na stanici hlášení, že po dešti vše v pořádku.
A mě to nedalo a šla jsem klukům vyfotit duhu. No a když už jsem byla venku, vzala jsem celou oblohu.
Tak takhle nějak to vypadalo, fotky jsem seřadila tak, jako kdyby jste se točili kolem své osy.
Tam někde za tím mrakem jsou Orlické hory, které mrak zabrzdily ... od nás směrem na východ
Kousek se pootočím a již vidím duhu ..
A dnes jsem si na fotkách všimla, že byly dvě ...
Otočka čelem k baráku a pohled nad střechu ...
A jen maličký kousek vedle ... jižní směr
A pohled k západu ...
A severozápadu ...
 A kdybych vyfotila ještě oblohu nad sousedovic barákem, měla bych zdokumentovaných celých 360 °C, no na něco se vždy zapomene.
A když nedomýšlím, co všechno opět déšť způsobil, musím říct, že to byl krásný pohled ...

Mějte se podle svých představ a snad se dočkáme slunečných dnů ... Věra


 

11 komentářů:

  1. Věruško, moc krásné fotky oblohy a duha se ti taky podařila krásně zachytit. MIluji mraky a oblohu. U nás včera ani kapka, přestože se krásné zatáhlo, rozfoukal silný vítr a nic. Přeji ať sluníčko brzy příjde. Hned bych ti pár stupňů poslala. Krásný den Rija

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,to je krása...hlavně ty duhy...ty já můžu...u nás to dnes bouří a prší,včera ani ťuk tak to dorazilo až dnes :-) ...měj se krásně a užij si pohodový začátek týdne papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věru u nás také bouřilo.Duhu mám ráda.Hezký nový týden i tobě.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško, krásné fotečky s atmosférou. U nás naštěstí prší jen mírně, ale zase se hodně ochladilo :( Krásný týden, Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky. Duhu mám ráda, ale už jsem ji dlouho neviděla.

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, to bylo otoček:-)) Ale máš to krásně nafoceno:-) Věra

    OdpovědětVymazat
  7. Jéje, dnes u tebe předpověď počasí:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, dúhu som už pekne dlho nevidela. U nás iba pršalo poobede a teraz leje znovu.

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško nafotila jsi nám to překrásně :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné záběry, Věrko, ty dvě duhy si na Tebe vyloženě počkaly... pa,L.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, Věruško!
    Moc tě zdravím a děkuji za slova účasti.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.