středa 26. června 2013

Sladká tečka

Krásný středeční večer 
Počasí posledních dní nám moc radosti nedělá, tak si musíme pomoci sami. Mám teď docela dost napilno, naplánovala jsem si víc věcí a tak nějak si tu přebíhám od jednoho k druhému. Prostě jak mám zrovna náladu. Šiju, píšu, peru a žehlím, ale také stěhuju a maluju ....
A abych ten pracovní den hezky zakončila, usmažila jsem dnes k večeři horu Bavorských vdolečků
Když jsem viděla, kolik jich je, myslela jsem si, že to nemůžeme zdolat.
A ZDOLALI !!!

Posílám vám všem rychlý pozdrav a opět jdu něco kutit.
Doufám, že se o výsledky mého snažení budu s vámi moci podělit co možná nejdříve.

Krásné dny ... Věra

22 komentářů:

  1. Věruško,co mi to děláš :-)...tak bych si jej dala taky,ale nemůžu...však víš proč,chjo...a určitě to vše zvládneš raz dva a budeš se moci podělit o tu krásu,kterou na nás chystáš :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Kobližky bych si fakt dala ... ale při představě, jakou horu bych nusela usmažit, to vzdávám:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  3. Pomocníci určo zdolali raz dva:) teším sa novinky, lebo kto si počká ten sa dočká :) počasie aj u nás nič moc :( ale sladká dobrota hneď vylepší deň.

    OdpovědětVymazat
  4. Nad vdolkama se mi sbíhají sliny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško...tak ty jsou...ani já bych neodolala ☺
    Měj se prima, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Vierka mnaam :) verim se chutili vyzeraju mnamozne :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vieri, tak vdolečky som ešte nikdy nerobila. Dáko sa mi s nimi nechce babrať, ale koblížky z tvarohu podľa Tvojho receptu robím dosť často. Andrea

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, ty vypadají proklatě lákavě a moc jsi mi připomněla moji babičku taky je dělávala a úžasné. Jak je vidět i Vás všem chutnalo. Pá a měj se krásně Lea

    OdpovědětVymazat
  9. Na sladký moc nejsem,ale vdolky božňuji :) Hned bych jich pár ochutnala ;) Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Tedy Věrko na noc mě děláš ale takové chutě jo? :o))) Hned bych si dala :o) Měj se moc krásně... Martina

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, vypadají skvěle! Ani se nedivím, že všechny zmizely...hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  12. Verusko,nechces vhodit receptik??Treba mas malinko jiny recept nez moje maminka a to ja bych si docela pekne se skorici a slehajdou dala,mnam.

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško,
    tak takové vdolky jsem měla snad naposledy ve školní jídelně!
    Až je budeš dělat příště, dej vědět, přijedu ;-)
    Jinak já také mám v hlavě spoustu plánů, ale když je hezky tak užívám sluníčka venku a když zase prší, tak bych jen spala!
    Těším se na tvoje novinky !
    Krásné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
  14. Věru vypadají skvěle!Také bych se přimlouvala za recept:-)Krásné dny pa Věra

    OdpovědětVymazat
  15. Tak vdolečky bych si dala taky :-) Mně ale takhle krásně nikdy nevyběhnou...

    OdpovědětVymazat
  16. Ty se ti ale povedly:-))Mám je moc ráda...Věru, krásný večer Věra

    OdpovědětVymazat
  17. Tak snad ochutnám někdy...příště, když šly tak rychle na odbyt:-D

    OdpovědětVymazat
  18. Už se těším, až nafotíš výsledky svého kutění, Věruško, protože ty vdolečky v tuto hodinu...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  19. Mňam,.... škoda, že nezbyly .... Marki

    OdpovědětVymazat
  20. hned bych si dala, jsou krásné

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj, Věrko! Teda, to jsou chutě! Už jsem je dlouho nedělala, vždycky taky nasmažím pro regiment a sežerem to ve čtyřech :o) krásný letní večer, L. P.S.: Už se těším na Tvoje tvoření!

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj Věruško, užijte si krásné léto. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.