středa 19. června 2013

Růžičkový

Hezké středeční dopoledne. Je 9 hodin ráno a rtuť na teploměru u nás již atakuje 30°C. Včerejší den jsme strávili u rodičů v bazénu. Vojtík sice nejdřív vůbec nechtěl do vody, a potom jsme ho zas nemohli dostat ven. Kluci řádili o stošest. Když jsme se večer vrátili a vylezla jsem na balkon, čekal mě tam šok. Kytky v truhlících ležely schvácené sluncem. Říkala jsem si, že už to snad ani nerozchodí, ale přesto jsem jim nalila pořádnou dávku vody. A protože se mi chudinky odvděčily a opět se napřímily, nachystala jsem je na dnešní den lépe a dopřála jim opět pořádnou zálivku.
Kytičky v předzahrádce také trochu strádají, ale ty v zemi zasazené, to zvládají přeci jen lépe. Nejvíc se snad daří růžičkám.
Vloni jsem si koupila nové sazeničky ... prý vhodné i do truhlíku. Jenže, když jsem viděla, jak v něm živoří, přesadila jsem je do záhonu.
A ony se vzchopily a krásně kvetly a kvetou i letos. Jsou to jen malé keříčky, ale poupat mají plno.
 Jen kdyby zabral postřik a ty potvory mšice jim daly pokoj!


Vašík má jít dnes odpoledne se školkou na výlet předškoláků, doufám, že se mi tam v tom dnešním vedru neuvaří. Vycházejí až odpoledne ve tři a návrat zpět do školky v osm hodin večer. Tak jsem myslela, že se pojedeme opět zchladit do bazénu, ale Vojtík nechce. 

Mějte se hezky a užijte si dnešní den za dva dny tu máme léto
 
Věra

14 komentářů:

  1. Krásně ti to kvete, Věruško, a co že se malému nechce do bazénu? Držím pěsti, aby překonal obavu z vody a užil si léto u vody.Mějte krásnou středu, Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško, souhlasím s Tebou, také pozoruji jak květiny na zahradě trpí, nejprve dlouhá zima a teď tropy. Přeji poklidné tropické dny a neboj Vojtík to překoná, když ne hned, časem určitě, on na to musí přijít sám - je to chlap :o)

    OdpovědětVymazat
  3. U nás tiež tropické teplo, najlepšie asi fakt zaliezt až po krk do vody :) Kvietky nestačím na balkóne polievať, najviac si to užíva olivovník :)) Ruže sú vďačné ale naozaj tie vošky, to je des. Ja som mala celý ker napadnutý a musela som ho ostrihať. Čítala som, že pomáha výluh zo žihľavy (kopřiva), prvú dávku som dala cez víkend. Druhú tento víkend, tak uvidím či da odsťahujú mrchy : )

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé Renatko, ten kopřivový bych mohla zkusit na malinách. Tam se mi také usídlily a ten bude čistě přírodní, takže se nemusím bát pak sklízet.
    Děkuji a hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,u nás je taky příšerný vedro a mě nic jiného nenapadlo než v tom vedru vyžehlit hromadu prádla :-)))) ale co mám to za sebou i s příjemnou chladnější sprchou a teď už jen relaxovat a odpoledne se zase budeme čachtat na balkoně :-) ...jinak tvé růžičky jsou nádherné...přeji ti krásný den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Závidím velmi ten den u bazénu. Jsem úplně upečená u PC v kanceláři v podkroví :-( Překrásná růžová zahrada. Měj se báječně :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško nádherné růžičky-miluji je,sice jich moc nemám,ale na podzim se bude sázet:-)U nás je taky vedro,jedem po o k rybníku tak i vy si to krásné sluníčko užijte!!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Růžičky jsou nádherné, to vedro ničí i nás.

    OdpovědětVymazat
  9. Ružičky máš Vieruš krasne, ano aj tu máme také teplá aj ja len chodím a zalievam ako záhradku tak aj seba xi xi ....tak sa chráňťe a chladťe..pekný večer..
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  10. S tím bazénem u vašich to beru trošku jako provokaci pro nás, co se musíme lopotit v kanclu :o) ale přeju vám to, hlavně, že máte kam utéct před těmi tropy... růžičky jsou opravdu krásné, nádherné barvy! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  11. Věru také se chladíme v bazénu,ještě že je!.-)Krásné růžičky.Moc zdravím pa Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško krásné růžičky máš :o) Také už mě začínají pomalu kvést :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  13. Věruško, kvete ti to nádherně ... máš moc krásné růže ..... Marki

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.