neděle 16. června 2013

Narozeninové dárečky

Tak je to konečně tady, včera jsme byli na oslavě a já se můžu konečně pochlubit, co jsem tvořila. Byla jsem strašně nervozní, jestli se budou dárky líbit. Původně měl být tento příspěvek o dárcích pro neteřinku, ale nakonec vznikly i dárky pro další oslavence. Takže vám je ukážu všechny.

Nejdřív dárek, který jsem tvořila pro neteřinku.

Má ráda Princezny ... sice jsem zpočátku trochu tápala, která je která ( no nedivte se matka od dvou kluků netuší), ale s pomocí její maminky jsem vybrala ty, které jsou prý právě v oblibě nejvíc.
Ariel
 Jasmína
 A ještě něco pro krásné sny ...
 ve stejných barvičkách ...
s drobnou růžičkou ...
 snad jsem udělala  radost ...

A dárek pro synovečka ...
Inspiraci jsem našla u Leničky 


A nakonec dárek pro sestřenku ...
Líbil se jí medvídek, kterého jsem si uháčkovala a chtěla ho po mě také, takže mi vlastně vnukla nápad na dárek. Poslední uzlík byl utažen včera večer ... trochu mě zdržela výroba budíčků. Ale stihla jsem to.

A byly i dorty, tentokrát pekla známá od bratránka.

S Locikou pro malou oslavenkyni ...
 S Bleskem pro malého oslavence ...
A pro sestřenku ke 3. kulatinám ...


Na úplný závěr vám chci moc poděkovat za komentíky k budíčkům. Měla jsem z nich radost, jak se povedly, a tak jsem moc ráda, že se líbily i vám.

 My dnes čekáme hosty, protože jsem s manželem měli v týdnu narozeniny, takže jdu chystat občerstvení ...

Mějte moc hezkou neděli a těším se na příště ... Věra


41 komentářů:

  1. Věruško, to je nádhery!!!! Líbí se mi absolutně všechno a věřím, že i oslavenci byli nadšení. Krásnou neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, moc děkuji.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  2. Teda Věrko, to jsou naprosto úžasné dárečky. Jak jsi to všechno stihla? Jsi neuvěřitelná šikula a musela si jet jako fretka. Dortíky od známé jsou také velmi lákavé. Určitě to byla moc pěkná oslava. Přeji krásný den. Anna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko, až na méďu jsem docela stíhala. Neteřinka má narozky v květnu a protože jsem netušila, kdy bude oslava, tak dárky pro ní byly hotové již ke konci dubna.
      A děkuji moc za pochvalu.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  3. Ty jsi ale šikovnááá:-)) Moc se ti to Věruš povedlo:-)). Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, děkuji moc ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  4. Verko, koukam koukam a nemuzu se vynadivat. Hlavne ten autickovy polstarek je kouzelny. Oslava musela byt paradni! Preji krasnou nedeli, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači, moc děkuji ... oslava se opravdu vydařila.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  5. Věruško,já to věděla,že dárky budou nádherné...jsi prostě naše šikulka...polštářky s princeznami jsou úžasné a i lapač k nim krásně ladí...polštářek s autíčkem je taky moc krásný...a dorty?No ty jsou báječný...měj se krásně a užijte si pohodovou neděli...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc děkuji .... však ty víš jak jsem byla nervozní, aby se to líbilo. Jsem ráda, že se tak stalo ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  6. Nadherne :) to musela byt radost z darcekov :) a vsetko najlepsie dobre oslavte. Pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko, moc děkuji ....
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  7. Polštářky jsou nádherné, určitě ses na šití z růžové těšila, když máš doma pánskou společnost :-) Já se taky vždy vyřádila, když jsem něco šila pro holčičku, doma maje též kluka :-)
    Medvídek je úžasný!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, těšila ... jak píšeš, moc si to s dvěma kluky neužiju.
      A děkuji ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  8. Ahoj Věrko, vyrobila jsi moc krásné dárečky! určitě udělaly hodně radosti!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, moc děkuji ... prý se líbily, tak jsem ráda.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  9. Věru, tak ty jsi skvělá. Tolik krásných dárků, myslím, že nejen polštářky, ale i dortíky se všem líbily :-)
    Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, děkuji moc ... a dortíky byly nejen hezké, ale i dobré.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  10. Verus,tak z tech polstarku bych mela snad radost i ja a i kdyz mam radeji jemnejsi odstiny,je me jasne,ze holcicka z nich musi byt nadsena,ruzova je proste nadherna barvicka a ty maluvky,tak to je tedy neco.O ladicim lapaci uz ani nepisi,ten je tresnickou na dortu.Jsi skvela a uzasna teta a dort s orchidkami vypada uzo.Peknou nedeli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KAči, moc děkuji ... a ten dortík s orchideí se mi taky moc líbil.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  11. Jé, tak krásně růžovoučké:-)) Modrý taky nemá chybu, a dorty, no ty se chválí samy:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, děkuji moc ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  12. Vieri dodatočne všetko najlepšie k narodeninám. Darčeky , ktoré si vytvorila sú krásne a určite sa páčili. Keby som bola na mieste detí,pre ktoré boli vytvorené aj mne by sa veľmi páčili. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji ... za obojí.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  13. Věruško nádhera --- tolik krásy jsi vytvořila a spoustu radosti udělala :o) Nádhera ani nedýchám ta růžovoučká sada to je jako pro princeznu :o)--krásné je ale úplně všechno.Měj se moc krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, moc děkuji ... no musím přiznat, že kdybych měla dceru, tak má tolik polštářků, kolik je princezen.
      Takhle jsem alespoň slíbila klukům polštářky s dinosaury :)
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  14. Věruš vše nejlepší k narozeninám!Dárečky jsou nádherné!Jsi šikulka!Krásný pohodový týden přeji.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, moc děkuji ...
      Hezký nový týden i tobě ... Věra

      Vymazat
  15. Vieri, ty sa nezdáš, ja teda čumím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko děkuji ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  16. Moc krásné dárečky jsi vytvořila!
    Hezký den. Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji moc ...
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  17. Věru to je krásy. Vidím že se u holčičích dárků vyřádíš stejně jako já :-)
    Jinak dodatečně vše nejlepší k narozeninám a dětem taky...
    měj se pěkně Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji ... jojo holčičí dárky, moc si jich neužiju, tak pak nevím, kdy se zastavit.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  18. Vieruska, krasne darceky si vytvorila a ten dievcensky setik je uzasnyyyyyyyyyyy tie postavicky si vysivala alebo su malovane???? si sikulka tak dodatocne prajem vsetuuucko naj, naj....
    Mirka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirko, moc děkuji .... obrázky jsou malované gelovkou. Je to rychlejší a nevypadá to zas tak špatně.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
    2. Vierus, vypada to skvele, myslela som ze ci to nie je konturka na textil,... gelovky?? to nepoznam idem kuk do uja googla :))) dakujem su uzasneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee chodim sem na cumandu :)pekny vecer
      M.

      Vymazat
  19. Věruško, tleskám tvé tvořivosti a rychlosti, s jakou ti jde práce od ruky...Já teď fakt nic moc...
    Posílám přání všechno hezkého k narozeninám a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji ... ona to zas taková ryhlost nebyla. Princeznovský set mám hotový již od dubna, ale dřív jsem ho nemohla zveřejnit. Tak to teď vypadá, jak jsem makala :)
      No i když méďa byl fakt na poslední chvíli, jak jsem háčkovala ty budíčky do školky.
      Hezký nový týden ... Věra

      Vymazat
  20. Věru, ty princezny..., není to trénink taky na pořízení jedné k vám domů?:-D
    Hezké dárky, snad i vy dostanete tak hezké k narozkám. Přeji krásné oslavy a v plném zdraví!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Věruško,
    téda to je dárečků a dortíků !
    Jsi moc šikovná, dokážeš splnit i ta nejtajnější dětská přání :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.