čtvrtek 30. května 2013

Změny ...

Vzhledem k tomu, že se mi tu začaly množit nechtěné anonymní komentáře. Změnila jsem nastavení komentářů. Tímto se omlouvám všem, kdo sice komentovali jako anonymní, ale nakonec se podepsali.

Děkuji za pochopení ...Věra

16 komentářů:

  1. Věruško,už i tebe bombardují?Tak to je děs...Ale aspoň to tak bude lepší,že si to schválíš tak jako já nebo Kačenka či Míša,Romča a mnoho dalších....udělala jsi moc dobře...a co noha?Je to lepší?Měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, schvalování jsem zatím nedala, jen jsem vyškrtla anonymní komentující. Ale jestli to nepomůže, přejdu i k tomu schvalování.
      A noha je lepší, večer to sice bolelo jak čert, ale do rána bylo líp. Ale raději to ještě moc nezatěžuju. Ale už jsem si jistá, že zlomený to není, páč to bych na to nešlápla.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Tak s takovými nechtěnými komentáři jsem se naštěstí ještě nesetkala ale je fajn, že vím, že se dá proti ním i takto bránit. Nějak jsem přehlídla, že si mohu upravit nastavení komentářů. A přeji už jen samé sluníčkové :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to jsem ráda, že jsem ti i takto pomohla tomu předejít.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Verko, mam stejny problem, nastesti my vsechny spadnou do spamu a tudiz je muzu ignorovat. preji Ti i presto krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Káťo, mě většinou také padali do spamu, jenže i ty spamové mi zahlcovaly emailovou schránku a to mi už začalo vadit. A tak jsem tomu udělala přítrž. Ona je stejně většina mých čtenářek registrovaná.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Verus,doufam,ze to byli jen anonymni,ale ne nejake neslusne,ja nastesti musim zatukat,zadne hulvatstvi nebo anonymni bez podpisu jsem zatim nemela a nikdy jsem si tudiz nemusela rici,ze to schvalovani je dobre,ale i tak ho mam,i kdyz si myslim,ze ferovejsi je,aby byli videt hned vsechny komentiky a nejen pozitivni reakce,ale i kriticke museji byt slusne a s podpisem,nejlepe celym.A vubec nejlepsi je registrovany komentar,alespon clovek vi,s kym ma tu cest,kdyz treba kritizuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kači,jednalo se o emaily v angličtině ... obsahovali různé odkazy a tak. Pokud jsem měla anonymní komentující české či slovenské, vždy to bylo slušné. Já zatím schvalování komentářů nemám, hned se objeví, ale nelze již komentovat jako anonymní uživatel. Jenže těch emailů již bylo několik za den a plnili mi schránku, tak mě to přestalo bavit.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
    2. Věruško...i já mám stejný problém už delší dobu a chystám se s tím něco udělat...Jana

      Vymazat
  5. Tak já mám anonymy i neslušné a nechutné, proto to schvalování...

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko také se mě to už stalo --- ale hned jsem to vždy se snažila smazat a nereagovat a ted už je chvilku zase klid :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, lidi jsou potvory takže schvalovat.

    OdpovědětVymazat
  8. S tymto asi zapasime kazda co ma blog, pride ich kazdy den zopar, niekedy mi spadnu do spamov, inokedy ich mazem rucne. Ale hlavne ich ignorujem, pokial sa dotycny nevie podpisat a je mi jedno ci napise pozitivne alebo negativne, ma smolu. Overovanie som vyhodila, je to otrava vypisovat a hlavne lustit tie hesla. Drzim palce v boji proti spamu a fukam na dialku bolavu nohu. Este to chvilu potrva, mala som vyvrtnuty clenok z tenisu, auuuu to bola bolest a potom slonia noha na mesiac :)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško,já ty komentáře také mažu,neumím to jinak .A spemy jsem kdysi vůbec neměla ,ale teď je toho hromada!!!Nechápu co jim to dává tak pitomně se bavit!Daja

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško tohle znám-já mám neustále takových spamů,že mě to až udivuje!
    Jinak přeji krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, máš i mou podporu. Už jsou to určitě dva roky co mi přišel anonymní, hloupý, závistivý komentář, který použil k urážkám i moje děti. Tehdy mě to naštvalo, naštěstí byl první a poslední. Smazala jsem spousty fotek a přemýšlím co na blog dám - soukromí je soukromí.
    Dnes se tomu směji a říkám si klidně, že prostě hloupých, nepřejících a zlých lidí je spousty a nestojí za pozastavení ani čtení jejich výplodů :o)
    Přeji pěkný den, Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.