pondělí 20. května 2013

Rozkvetlý ...

.... je můj dnešní příspěvek.
Na začátek nového týdne něco hezkého pro potěchu oka ... pár momentek z naší zahrádky.
Vistárka ... už pomalu odkvétá, ale ještě jsem ji stihla nafotit.
Z druhé strany ...
A trochu v detailu
 Begonie u vchodu
 Také u vchodu, jen nevím název ...
A netřesky u vchodu
Surfinka
 A jedno fotka nad vchodovými dveřmi .... jen již asi zůstane neobydlé, vítr ho včera schodil, manžel ho sice vrátil na místo, ale od té doby jsem tam majitele neviděla.
 Oranžová Gazánie ... ještě mám žlutou, ale ta měla večer i dnes květy zavřené
 Rododendron v předzahrádce
 z druhé strany
a v detailu
 Anglický muškát ... vloni mi moc nešel, ale dala jsem mu znovu šanci
 Japonský pieris
 Bohyška ... má nasazeno na květ, už se těším
Macešky na okenním parapetu
  Jiřinky ... ještě mám dvě, které zatím nekvetou
 Okrasný česnek
A modřín ... z toho mám letos obzvlášť radost, je nádherný ...
A nakonec pár kytí, u kterých vůbec netuším, jak se jmenují ...
Takže, pokud poznáte budu ráda, když mi poradíte, ať vím, co mi v té zahrádce roste.
Tááák to byla malá exkurze po mé zahrádce. Jestli se vám líbila, slibuju, že se můžete těšit na další. Určitě ještě bude co fotit. V týdnu jsem již zasadila nějaké astry, hledíky, cínie ... tak i v létě bude zahrádka v květu ... Na balkon jsem si dala nové Clematisy, podle fotek nádherné květy, tak se moc těším. A krásně se mi tam zaplňují i truhlíky .... tam vás pozvu příště.
Však už mě znáte, jsem nenasyta, co se kytek týče. Mít větší zahradu, tak tam sadím snad všechno, na co bych natrefila.

Děkuji za krásné komentíky k minulým příspěvkům.
Mějte krásný nový týden ... ač to ráno nevypadalo, sluníčko se nakonec umoudřilo a nakonec je i dnes krásně.

Věra

26 komentářů:

  1. Moc pěkná zahrádka Věruško,už se těším na další fotografie!

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné květinky, hlavně ta vistárie!

    OdpovědětVymazat
  3. Vistéria je nádherná, naozaj kvitne až po siedmich rokoch? Modrin je krásny tiež:) nádherná a rozmanitá záhradka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Renatko, tak to netuším. Já jsem se s manželem seznámila před 12 lety a to už tu byla ... a manžel ji prý pamatuje od dětství. Ale teď mi říka, že odnož, co máme hnedle vedle, dělal jeho děda a ten je již 4 roky po smrti a letos poprvé kvete. Takže na tom asi něco bude ...

      Vymazat
  4. Krásně rozkvetlá zahrádka :)Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná vistárie!!! mám ji taky spoustu let - stříhám ji - trápím ji - a ona NIC - nekvete ..ale mám s ní trpělivost :-))) krásné dny přeji ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,to je kytiček...tak to já se můžu s těmi pár muškáty co mám na balkoně zahrabat :-D ...ale mít zahrádku tak se to kytičkami taky hemží...přeji ti krásný začátek týdne...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Věruš, moc krásná zahrádka. Pěkný týden. P.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná, rozkvetlá zahrádka.

    OdpovědětVymazat
  9. Vieri to je rozkvitnutá nádhera, už sa teším na ďalšie fotky. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. Věruš krááásnéé. A ta Wistárie je bomba:-)) Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, krásně Ti to kvete! Vistárie je nádherná...Adriana

    OdpovědětVymazat
  12. Máte nádhernéou zahrádku. Určitě je za tím hodně práce, ale stojí to za to!

    OdpovědětVymazat
  13. Věru vistárie je úžasná,také po ní toužím,ale nevím kam bych ji umístila:-).Krásně ti to všechno kvete,je vidět,že kytičky pěstuješ s láskou.Krásný den Pa věra

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, mezi nepojmenovanými kytičkami vidím Osteospermum:o) Krásné kytičky, radost pohledět... Marcela, c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Věru máš krásné kytičky :)

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško,tak to je nádherná exkurze po zahrádce.Krásně ti to vše kvete a těším se na další krásné fotky.Vistárie je nádherná a taky mám druhý rok zasazenou a ještě si počkám než pokvete.Přeji krásné slunečné dny.Pavla

    OdpovědětVymazat
  17. Jé, tobě to tam kvete.... taková záplava květin:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  18. Tak, na tu vistárku jsem se těšila moc. Je překrásná :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Vierka, tiež som "maniačka" na kvety, každý rok do záhonov niečo pribudne. Krásne Ti všetko kvitne.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  20. Vy snad bydlíte u středozemního moře:-)? U nás spousty stejných kytek, sotva vylezly ze země:-D

    OdpovědětVymazat
  21. Věrko to je ale nádhera --zahrádku máš krásně barevnou :o) Také ještě se chystám na nákup pár květinek :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  22. Juuuuu Vierko takéto fotky zbožňujem aj ja :-)) krásne si to nafotila a už sa tešííím na ďalšie, len pekne foť :-) A moja Visterka tiež asi už tretí rok a nič, no dam jej ešte šancu. Aj ja mam skoro všetke tieto kvety len tie posledné 4 fotky osteopermek maš viac farieb sú nádherné.

    OdpovědětVymazat
  23. Věruško, proti tobě jsem břídil! Nádhera, kochám se a kochám!
    A moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  24. Věruško, máš nádhernou zahrádku a ta vistárie je úžasná. Díky za připomenutí, málem jsem zapomněla pořídit gazánii. A po modřínu koukám taky. Krásný víkend Rija

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.