čtvrtek 16. května 2013

Paletové inspirace

Hezký čtvrteční den ...
Některým z vás se líbil můj paletový záhonek s jahodama.
A tak jsem se rozhodla vám přinést trochu paletové inspirace - nezvyklé u mě na blogu.
Vybrala jsem pár fotek, které se mi líbí ...





Zdroj fotografií ... internet. 
A najdete tam toho mnohem mnohem víc ...

A přidám ještě jeden odkaz na článek ... i s videem na výrobu takového záhonku.

Tak a příště opět něco od nás.

Mějte krásné dny plné sluníčka ... Věra

14 komentářů:

  1. Pááni.... ta houpačka je bombastická .... a ta zahrada .... jsi zlatá, dík:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,super...taky jsem na to koukala...ta houpačka nebo ta koupelna je super....i vše co se z palet dá vyčarovat...no chce to trošku tvořivosti a kupu palet a s chutí do tvoření :-) ...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. ooo ano, tieto paletove napady su moc prima...tiez som ich videla zopar .. ale ta kupelka...ak som to dobre pochopila...je uplne najviac super .)

    OdpovědětVymazat
  4. Věrko, super obrázky! Ta houpačka nemá chybu! Pořád řeším, kam zasadit jahody, ale do palety by mě nenapadlo. Díky za inspiraci! Hezký den! Adriana

    OdpovědětVymazat
  5. Věru super!moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško miluji palety-vloni jsme z nich měli udělané takové "ležení"venku,ale pak se do nich uhnízdily vosy,tak šly palety pryč:-)Krásný den!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Parádní fotečky, Věrko, podobné vychytávky sbírám, těch není nikdy dost. Děkuji za inspiraci a přeji báječný den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá inspirace Věrko! Díky! M.

    OdpovědětVymazat
  9. Brala bych Věruško všechno,super nápady.Závidím holkám,co mají domeček a tak prostory pro realizaci.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to skvělé a líbí se mi i nábytek z palet. Tak ať máš pořádnou úrodu jahod:-) Věra

    OdpovědětVymazat
  11. Věruš, skvělé nápady. Měj se hezky. Pavla

    OdpovědětVymazat
  12. Věrko super paletové nápady --- také bych nevěřila co všechno jde z palet vytvořit a viděla jsem i skvělé věci z palet přímo do bytů :o)) Martina

    OdpovědětVymazat
  13. To su krasne inspiracie ,hlavne tu hojdacku by som brala hned, mozno polovicku nalomim a neico vykuzlime :)) dik a prajem pekny vikendik..
    m
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  14. No páni, to je suprové,já také někde viděla zahradní lavici nebo snad lůžko,to bylo také parádní. Moc díky za inspirace. Zdenka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.