středa 29. května 2013

Než přijdou kroupy ....

.... pokud dopadne dnešní předpověď meteorologů. Doufám, že to moje kytičky přežijou. Po nedávné exkurzi po mé zahrádce tu mám malou ochutnávku toho, co jsem letos zasázela do truhlíků na balkoně.
Karfiátky čtyř barev ...

 Kejklířky ....

Million Bells
 Clematis ... poupě, ale květ by měl mít nádherný
dnes je již malinko rozvinutý ...
Verbena ...
Fuchsie ...
 Neznámá ... u vchodu již v plném květu, ale tahle ji dožene
A něco na mlsání ..
Jahody
Hrášek
Cherry rajčátka
A bylinky ...
A protože zatím svítí sluníčko, rychle jsem blejskla i surfinky pod pergolou ...
A u vchodu ... další rozbité vajíčko naší kosice
nějak se jí holce nedaří
Manžel jí tam dal zábranu, tak snad už bude líp ...

Děkuji vám za návštěvu, doufám, že se vám u mě dnes opět líbilo a přeji, aby nám dnes vydrželo sluníčko a předpověď počasí nevyšla

A já doufám, že zítra ráno budu moci odvést Vendu do školky, páč jsem se mu ráno z auta vracela pro brejličky a když jsem zavírala domovní dveře, zvrtla se mi na schodech noha a bolí to jak čert.

Věra

16 komentářů:

  1. To jsou ale barvičky! Můj balkón vypadá dost žalostně...
    Ptáček je pěkný, je hezké mít doma hnízdečko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proto ho tam také necháváme, i když mi trochu vadí ten nepořádek z něj, ale je mi líto, že už jim tolikrát spadlo.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. Krásné kytičky, taky doufám, že kroupy nebudou. Stačí to šílené počasí letos. Hezký den, Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci děkuji, také doufám, ale už se u nás opět zatáhlo, tak nevím nevím ...
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško,všechny kytičky jsou úžasné...moc se mi líbí ty karafiátky,mají zajímavou barvu...doufám,že i jahůdkám se ti povede a bude z nich nějaký pamlsek :-) ...taky ti přeji aby se ti noha co nejdřív uzdravila a ty ji nakonec neměla v sádře...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuju ... karafiátky jsou opravdu hezké, mně se líbí hlevně ten vínový. A doufám, že se ta sádra konat nebude ... teď se to fakt nehodí ....
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Věru nádherné kytičky!Přeji aby předpověd počasí nevyšla!At máš brzy nožku v pořádku.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Věrko, krásně Ti vše kvete a roste! U nás byly kroupy minulý týden - no pěkná spoušť až běda - nejvíc dostaly zabrat azalky, jahody a bylinky .... Teď se zatáhlo a leje, snad se kroupy vyhnou / blýská se fest/. Hezké dny... a foukám na bebínko, pa Maru

    OdpovědětVymazat
  6. Věru, to je ale nádherný balkon. Držím pěsti, ať se dáš zase do pořádku. P.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško krása-držím palečky at se vám kroupy obloukem vyhnou!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Věru, nádherně ti to kvete! U nás je právě bouřka jako hrom, zatím bez krup...
    Přeju hezký večer a foukám na nožku!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. No páni, ty máš i vlastní hnízdo, a ještě s ptáčkem:-))
    Na hrášek v truhlíku jen zírám:-)) Bylinky jsou pěkné a karafiáty jsou mé oblíbené, jen se jim u mě nějak nedaří:-))
    No a doufám, že ty kroupy nepřišly:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Vierka pekne to tam mas v zahradne zakvitnute ..urcite to musi aj pekne voniat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Veru,ty mas ale kvetoucich kyticek,me se strasne libi ty modre surfinky a pak jakekoliv bile kvitky.A ty bylinky,jsi vzorna zahradnicka.

    OdpovědětVymazat
  12. Verus kytcka so supr muje vsechno so hin ,.Mas nadherne barvi a ptacky jo to je supr posilam hezky den Karin

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.