pátek 24. května 2013

Květnové tvoření

Přeji vám všem krásný páteční den.
Nedávno jsem vám psala, že jsem dostala dvě skvělé nabídky na spolupráci.
O té jedné již víte .... cvičím s těhulkami v jednom mateřském centru.
A dnes bych se vám chtěla pochlubit s tou druhou. Byla jsem oslovena vydavatelkou jednoho internetového časopisu, jestli bych pro ně nechtěla připravit článek do příštího vydání.
Slovo dalo slovo ... tedy až po konzultaci s Klárkou, pochopíte, až uvidíte čeho se článek týká ... no a včera již časopis spatřil světlo světa.


Podívat se můžete zde
http://www.s-tvoreni.cz/wp-content/uploads/2013/05/s-tvoreni_4.pdf

Já vám moc a moc děkuji za komentáře k naší rozkvetlé zahradě.
A jak jsem psala ... jsem maniak ... včera jsem přinesla z trhu další dva karafiátky, gazánii ve vínové barvičce a 4 listopadky. 

Mějte krásný slunečný pátek a ještě hezčí víkend ... Věra


14 komentářů:

  1. Verko,tak to je super,ze mas takove a hned dve nabidky,jevi se to moc zajimave a ja jsem s tebou rada,je videt,ze sikovne lidicky si stesti nekdy samo najde,no samo...vlastne diky jejich sikovnosti.Moc gratuluji a je super,ze vznikl takovy casopis.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, to je super. Hned jsem si časopis prolistovala a jakmile bude chvilička vyzkouším podle tvého postupu ušít polštářek. Jsi šikula. Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,
    také jsem časopis prolistovala a skvělý návod jsi připravila :-)
    Vidíš to, že všechno zlé je pro něco dobré !
    Kdyby jsi byla blíž, chodím k tobě i na těhu- cvíčo ;-)
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko, moc Tě zdravím. Tak jsem hned časopis "prolistovala" a Tvůj příspěvek je super! Moc Ti k nabídce gratuluji a doufám, že budou další články :)

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,ještě jednou veliká gratulace...já mám na tom minimum podílu...to jsi vše zvládla hravě sama...návod je opravdu nádherný a já se budu muset naučit všívat zipy :-))) ...měj se moc a moc krásně a držím pěstičky...pak dej vědět jak jste dopadly...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Věru gratuluji k nabídkám a návod SUPER !!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Vierka, veľká gratulácia a teším sa spolu s tebou. Šikulky by sa mali prezentovať, tvoj článok sa mi veľmi páčil. Dúfam, že spolupráca bude pokračovať a budeme sa môcť tešiť na nové tvorenie od teba. Renata

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, i já moc gratuluji! Tak parádní návod, to snad ke stroji sednu i já...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věrko,tak to je sen! Moc a moc gratuluji! M.

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, skvělý návod, krásné polštářky. Pěkný víkend. P.

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško velká gratulace-moc ti to přeji-ty máš totiž srdíčko na správném místě!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško,skvělý polštářek,skvělý návod.Moc ti to přeji a věřím,že nezůstane jen u jednoho návodu.V Horkách máte tolik krásných láteček,radost pohledět a tvořit.
    Zítra v Nové Pace je velký jarmark tvoření,bude tu i Myšanda se s vým pletením z papíru.Budeš-li mít čas a chut,zajed se podívat.Pa,pa

    OdpovědětVymazat
  13. Teda Věruš, takovou práci Ti ze srdce přeji!!!! Polštářky máš pěkně udělané a hlavně perfektně popsané.

    OdpovědětVymazat
  14. Vyšla nám tu nová mediální "hvězda":-D Bravo Věru, hezká práce!!!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.