čtvrtek 30. května 2013

Květ ...

.... Clematisu, který jste mohli vidět v mém předminulém příspěvku, dnes rozkvetl do celé své krásy.
Jen škoda, že nesvítilo sluníčko. Fotila jsem za deště a trochu z dálky.
Takhle vypadal včera
A takhle minulý týden

 Přeji vám hezký zbytek dne ... Věra

16 komentářů:

  1. Věruško má moc krásnou barvičku-přesně na takový mám zálusk:-)
    Krásný den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, ta barva je naprosto úžasná ...
      Hezký den i tobě ... Věra

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Jen doufám, že nezustane u jednoho. A jsem zvědavá na druhý , který mám také letos nový.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  3. Krásne vykvitol, takýto plnokvetý som ešte nevidela, väčšinou sú s piatimi okvetnými lístkami. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Věruško...je moc krásný!!!
    Měj se prima, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,je krásný a má úžasnou lila barvičku...není nad přírodu ta umí čarovat s barvami...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. To je teda parádní květ. Krása... Anna

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, nádherný clematis asi budu závidět :) Krásný večer, Lucka

    OdpovědětVymazat
  8. Clemantis by som mala rada aj ja v záhradke, je to nádherná popínavka. Každý víkend ho obdivujem u susedy oproti, krásne jej každý rok kvitne. Tvoj Vierka je nádhernýýýý.

    OdpovědětVymazat
  9. Clematis je u mě TOP ! Nasázela jsem ho, kam jsem mohla a vůbec se Ti nedívím, že z něj máš radost !!!

    OdpovědětVymazat
  10. Věruško, nádherný květ! Klematis bych chtěla, jen nevím, kam ho dát plazit...Hezký večer! Adriana

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko, ten tvůj Clematis je nádherný! Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  12. Je nááádherný,já ještě čekám než mi rozkvetou.Přeji hezké dny. Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Mám ráda clematis a tenhle je krásnýý:-) Pěkný víkend Věra

    OdpovědětVymazat
  14. Clematis je moc hezka kvetina.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.