úterý 16. dubna 2013

Tyrkysová pro kamarádku

Na dnešní dopoledne jsem byla domluvená s kamarádkou, že jak dám Vašíka do školky, prodloužím si cestu a zajedu k ní na návštěvu. A abych nepřijela s prázdnou, vyrobila jsem pro ni malinké dárečky. A navíc jsem pak jukla do kalendáře a zjistila, že má v sobotu svátek, takže to byl vlastně dvojitý dárek.
Dárečky se líbily, tak jsem opravu moc ráda.
Z malého lapače jsem byla nadšená i já sama.
Srdíček není nikdy dost ...

Užily jsme si hezké dopoledne ... i Vojtíkovi se tam líbilo a nechtělo se mu domů. Ale utáhla jsem ho na to, že jedeme zas rovnou pro Vendu a budou si moc venku hrát.

Děkuji vám za návštěvu a přeji krásné jarní dny ... Věra

8 komentářů:

  1. Věrko...
    přichystala jsi krásné dárky!
    Super!!!
    Hezké jarní dny, Martina ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško,krásné dárečky jsi pro kamarádku vyrobila a ani se jí nedivím,že se jí tolik líbily ...měj se krásně a užívej si slunečné dny papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško to musela Marcelka mít radost.Nádherné dárky jsi jí vytvořila.Ten lapač je skvělej,pomáhá i proti nespavosti?Já jen,že bych si jich v tom případě musela pověsit nad postel asi pět,špatně spím už dlouhou dobu.Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné modré dárečky Věruško-tuhle barvičku mám moc ráda,krásný večer!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné dárečky jsi vyrobila, pěkné barvy! Hezký večer, L.

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Věruško, připravila jsi pro kamarádku krásné dárečky - obzvlášť lapač je mooc kouzelný a skvostný. Nádhera.
    Lapač jsem ještě netvořila a snad až v budoucnu.
    Věruško, všem u tebe doma přeji hezké sluníčkové dny. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  7. Věru to jsou moc krásné dárečky.Kamarádka měla určitě velikou radost.Krásné jarní dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, na taková dopoledne ráda vzpomínám...
    Vyrobila se krásnou soupravu, Věruško!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.