pondělí 22. dubna 2013

Klikatice

Tak tahle potvůrka docela vyděsila o víkendu asi tak 300m od naší chalupy mého manžela.
Naštěstí měl štěstí. To ovšem neplatí pro onu potvůrku, byla již mrtvá - tentokrát byla obětí ona.
A tak jsme této situace využili a všichni jsme si ji pořádně prohlédli, aby jsme ji případně při dalším setkání včas poznali.
Ten zbytek těla měřil asi 40 cm a myslela jsem, že ta klikatice na zádech je daleko výraznější. Musím říct, že na fotkách to vypadá jinak než ve skutečnosti. To se mi ty barvičky tak výrazné nezdály.

Teď si jen přát aby toto bylo na hodně dlouhou dobu poslední setkání .... já hady opravdu nemusím.

Mějte se krásně ... Věra

21 komentářů:

  1. Tak tedy brrrrrr mám z hadů hrůzu já bych byla tedy pořádně vyděšená :o))) Měj se hezky Věruš Martina :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Júúú, to bych se také lekla...
    já tyhle potvory také nemusím.
    Přeji krásné jarní dny bez hadů, pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, já bych chcípla tohle vidět, i kdyby byla chcíplá, mám fóbii z hadů :-)
    Měj se taky moooc krásně a příště bez hadů jooo!

    OdpovědětVymazat
  4. No Vierka tak to je ale brrr...Ja takeho hada stretnut tak utekam co najdalej a ani si ho nefotim, si odvazna...Nellie

    OdpovědětVymazat
  5. Páni Věruško ta by i mrtvá vyděsila mě!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Aj pre mňa sú nočnou morou. To by som kvičala celý deň.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško, věř, že kdyby mi oči spočinuly na takovéto potvoře, tak se skácím jak podťatá a vůbec nepřemýšlím, jestli je živá či mrtvá.
    To bych - tedy možná - zjistila, až by mě někdo probral, tedy jestli vůbec bych se probrala.......
    Přeji hezké a sluníčkové dny bez takovýchto zvířátek. Jarmila

    OdpovědětVymazat
  8. Moje nervy, keby som túto hadicu stretla asi by som vyletela na najbližší strom ako raketa :)

    OdpovědětVymazat
  9. To je ale macek! Ještě jsem zmiji nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
  10. Fuj!! Hady nesnáším, moje největší fóbie je zrovna z hadů... a to už se mi dvakrát stalo, že jsem na zmiji málem dupla :-/ Vždycky bych se pak nejradši vznášela :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Teda potkat bych se s ní nechtěla!Ještě jsem nikdy neviděla zmiji takhle z blízka a doufám,že neuvidím!Měj krásné dny!Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Věrko, to bych se také pořádně vylekala!

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko, ještě teď mám husinu ... asi by mne trefilo setkání i s neživou klikaticí... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
  14. ...v přírodopisném filmu klidně, jinak... Vidím, že jsem na to všechny podobně.
    Moc tě zdravím, Věruško!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko fíha! Tak ještěže takhle! M.

    OdpovědětVymazat
  16. fůj jsem si říkala jak to fotili tak zblízka..a už to čtu

    OdpovědětVymazat
  17. Tak zmiji jsem viděla naposledy před deseti lety v Ondřejově na hvězdárně, v tom jejich parku je jich tam spousta, skoro jsme na ně šlapali :o) škoda téhle, někdo jí evidentně a zbytečně uťal život... aspoň jste měli materiál na studium :o) hezký den bez hadů,L.

    OdpovědětVymazat
  18. Věruško,brrr,tak tu bych ani mrtvou potkat nemohla :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  19. Rovnakú situáciu som zažila pred dvoma rokmi v našej záhrade. A tak chodím radšej obozretnejšie. Až mi chodí mráz po chrbte. Len škoda, že tieto potvory nevyhynuli spolu s dinosaurami . Pekný deň Lenka.

    OdpovědětVymazat
  20. Tak to jste měli zážitek. Ještě, že je mrtvá. Ale poblíž mohou být živé! Buďte opatrní!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Uf...že zmija, to je ale sila. Aj my sme mali nedávno na záhrade nejaku hadicu 1,20m a odvtedy nam zmizol krtko :-))))a ja sa do skalky kde bola už veľmi ani nepriblížim pokiaľ to manžel neskontroluje. Pohľadam tiež fotky a hodím to na blog možno ju aspoň niekto identifikuje ako tu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.