středa 3. dubna 2013

Poslední dny ...

... se necítím moc dobře. Mému tělu chybí slunce a teplo. Ač nalepená na horký radiátor, nemůžu se vůbec zahřát. Bolí mě všechny klouby, kyčle mi lupají při každém kroku. Léky určené k jejich výživě, které mi zprvu dost pomohly již nějak nezabírají, dokonce mám pocit, že je to horší a horší. No nedá se nic dělat budu muset opět navštívit svého pana doktora. Buď mám v sobě nějaký skrytý bacil, nebo mi odcházejí klouby - no snad ne, vždyť jsem ještě celkem mladice, nebo ne.
Alespoň, že to špatné fyzično s sebou nestahuje psychično. To bylo v uplynulých několika dnes trochu povzneseno. A čím? Dostala jsem dvě skvělé nabídky.
Ta první se tak malinko týká mého oboru - vedoucí mateřského centra v sousedním městě odjela jedna cvičitelka do Anglie a tak si vzpomněla na mě (chodívala ke mě na plavání těhotných, které jsem vedla, než se narodil Vojtík) a nabídla mi vedení cvičení. S tím rozdílem, že pod mým vedením bude zaměřené pro těhulky, které doposud navštěvovaly normální hodiny cvičení a lektorka jim říkala, když něco nesměly cvičit. Teď to bude vše pro ně. Takže jsem během velikonočního víkendu ležela v knížkách a připomínala si co těhulky můžou a co naopak nesmějí. Překreslovala a přepisovala jsem si nějaké cviky do sešitu, protože se znám. Budu ho dost potřebovat, hlavně zpočátku, než se mi to zas dostane pod kůži. Není to samozřejmě stálá práce, kterou bych potřebovala, pouze jedna hodina týdně - zatím, ale i tak. Takže jsem zvědavá, jak nám to bude fungovat. Držte nám pěsti.
A ta druhá se týká ručních prací - ale tu nechám zatím obestřenou tajemstvím, pochlubím se vám v pravý čas.

A aby to dnes nebylo pouze povídání, ukážu vám, čím jsem si udělala radost před Velikonocemi.
V pátek jsem byla nakupovat opět nějaké jarní květy, aby to u nás o Velikonocích bylo hezké a tenhle krasavec mi padl do oka. Nádherně ladí do našeho obýváku.
 
Dnes jsem se potřebovala vypovídat ... 

Pokud jste dočetli až sem, tak vám přeji hezký den a těším se k vám, abych okoukla, jak jste Velikonoce prožily vy ... Věra

 

21 komentářů:

  1. Moc gratuluji k pracovním nabídkám a hlavně Ti přeji, aby to vyšlo!!
    Co se týče únavy a zimy, mám to naprosto stejně. Je mi pořád zima, i doma nosím svetr! Věřím, že je to jenom tou dlouhou zimou :-(
    Věneček hezký, něžný.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, blahopřeji. Určitě je to první počin a ty brzy získáš stálou práci. Věneček je krásný. Pokud tě to uklidní, tak já mám pocit, že moje kosti a klouby drží jen silou vůle a že se brzy rozsypu. Taky nutně potřebuji sluníčko a teplo. Únava mě naštěstí přešla. Kup si chróm v lékárně. Drž se, určitě bude lépe. Pa Rija

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,věneček je nádherný...k oběma nabídkám ti přeji hodně štěstí,aby to dobře klapalo...jinak co se týče zimy ,když se podívám z okna,kde právě sněží,tak už se musím jen smát,protože se nervovat či stresovat nad Matkou přírodou a hlavním velením paní Zimy nemá cenu,protože zatím vyhrává :-)...tak myslím na léto,když jaro ne a ne dorazit :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Vierka, to zvladnes...drzime palce aj na nohach :) Obcas nam daj vediet ako ti to ide :) A vencek je krasny...proste si sikula..pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Věrko, moc Ti držím palce, a´t nabídka dobře dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, Věrko! Tedy až na ty lupající kyčle a bolavé klouby to bylo veskrze pozitivní a milé počtení... ale z toho si nic nedělej, protože se cítím velmi podobně, a to včetně toho problému s prací... ale ten se rýsuje být brzy vyřešen, snad se zadaří. Věneček je moc krásný, snad přivolá to stále se někde schovávající jaro. Držím pěsti, ať Ti vyjdou všechny rýsující se plány. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  7. Věruško...přiznám se,že poslední dobou nejsem také úplně v pohodě...že by věk nebo ta dlouhá zima ?
    Moc ti přeji aby vše dopadlo dobře...Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško věneček je nádherný a i moje tělo už volá po teplíčku a sluníčku :o)Pracovní nabídky jsou báječné a tak ti držím pěsti.Měj se krásně :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško,moc držím palečky ve cvičení s maminami,je to krásně prožitá hodina,třeba se tu časem v centru uvolní i nějaká hodina,kde by jsi mohla využít tvoje tvoření.Držím palce.Eva

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ten je krásně jarní...... To máš skvělý, hned dvě pracovní nabídky, to u nás je to s prací katastrofa:-((
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Vieri to sa tesim, neprsi tak nech aspon kvapka a mozno tam stretnes niekoho kto ti ponukne pracu na plny uvazok. Drzim palce. Andrea

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško, to je úžasná zpráva, moc ti přeji, aby všechno vyšlo podle představ! Pak nebude bolet ani tělo!
    Věneček je krásný!
    Přeji hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  13. Věrko, každá práce se počítá, tak ještě překonat tu jarní únavu(snad to nebude nic horšího) a zase bude dobře, moc Ti to přeji, hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný věneček Věruško-s tím počasí to trápí nejenom tebe-mě už se taaak stýská po sluníčku-už aby to bylo!!!Jinak přeji krásné cvičení s těhulky-krásná práce!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Věrko, držím pěsti, aby problémy s bolavými klouby byly jen přechodnou záležitostí. Podle, co čtu u ostatních holek, tak je to možná opravdu záležitost, která souvisí s daným ročním obdobím a jakmile se jaro naplno ujme vlády, bude líp :-) A moc gratuluji k novým pracovním příležitostem, i když zatím jen na malinkatý úvazek. Ale je to určitě dobrý nový začátek a možná, že je to tak lépe - celá rodina tak bude mít víc času postupně zvyknout si na "nový" maminčin pracovní režim :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Věru, tak to je super zpráva. Sluníčko asi všichni vyhlížíme ... a snad se brzo ukáže, taky potřebuju nabít energií a místo kloubů prohřát záda :-)
    Měj se fajn a s prací držím palce
    Věrka

    OdpovědětVymazat
  17. Věrko,přeji ať se pracovně zadaří...ona i ta hoďka týdně hodně pomůže,duševno i fyzično jde spolu ruku v ruce...bude líp.Krásně lákáš sluníčko,snad si konečně dá říct a kýžené teplíčko přivede do těch našich šedých luhů.....a bude zelení a kvetení.
    S pozdravem Jitka

    OdpovědětVymazat
  18. Věru to je super cvičení s maminkami,já zas cvičila s budoucíma maminkama Mojžíšovou:-)Přeji at se daří!
    To počasí nás ubíjí,také chci sluníčko,bolí mě zuby a to je mám podle prohlidky a rtg v pořádku...
    At si brzy fit.Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  19. už pryč s tou nekonečnou zimou. Já chci taky jaro. P.s.gratuluji a ať se daří..:)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahooooj Věru, děkuji Ti za krásné komentáře :-)
    Já chci taky teplo, letos se nějak s počasím nedaří, lidé kupují zimní oblečení místo bylinek a sazeniček, je to hrůza!

    OdpovědětVymazat
  21. Věruško,moc ti tu práci přeji,jsi mladá ,šikovná ,kreativní! Pevně věřím,že se uchytíš.Tak se uzdrav, podle mě to chce magnesium a kalcium!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.