pondělí 8. dubna 2013

Pilné včelky

Dnes je u nás přímo nádherné počasí. Takže kdo by zůstával doma, když může konečně nastavit tvář sluníčku. To vylákalo ven též pilné včelky a tak jsme je s kluky chvíli pozorovali, jak pracují.

S přáním, aby nám to sluníčko vydrželo se s vámi pro dnešek loučím.

Věra

                                                                       
                                                               


14 komentářů:

  1. Ahoj, Věrko, taky jsem se moc těšila, ráno sice mrzlo, ale sluníčko nám to vynahradilo, jak mi bylo ráno zima na nohy, tak jsem se odpoledne ve vlňáku pekla :o) kluci jsou správní emeričani v těch brejličkách :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky Věruš :o) Ano jaro už se opravdu hlásí a je tu :o) Měj se krásně a užívej si ho plnými doušky :o) Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško,dnes byl opravdu nádherný slunečný den...i nálada se hned zlepšila a jsem plná energie...tak snad to sluníčko vydrží co nejdéle,protože té energie potřebuji mnohem víc :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Věrko
    Den byl opravdu hezký a docela teplý.Já jsem si ho užívala s Adámkem na dlouhé procházce a pak chvíli na zahradě.Konečně jsem ho mohla mít venku jen tak na ruce a ukázat mu kde teče voda,kde rostou kyitčky....Byl to hezký den.včelky na lepší počasí čekají tak jako my.Mějte se hezky a užívejte si.

    OdpovědětVymazat
  5. No vidíš že ses dočkala:-))) U nás už byl taky jarní víkend, ale včely nikde:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Přidávám se ke tvému přání. Zimy už bylo dost.

    OdpovědětVymazat
  7. Aj u nás bolo krásne, slniečko nás lákalo do ulíc. Aj sa chce žiť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  8. Dneska bylo opravdu krásně, sice jsem většinu slunečného dne strávila v práci, ale i pohled ven byl příjemný :)
    Snad už nás čekají jenom samé pěkné dny!

    OdpovědětVymazat
  9. Veru je to potešeníčko, konečne slnko a pekne vonku. Muž mi hovoril, že tento týždeň má byť už lepšie, moc som mu neverila, po toľkom snehu a zime. Ale tuším svitá na lepšie jarnejšie časy. Už si aj ja "brúsim" prsty na záhradku a decká asi tiež :) Tak nech nám tá jar nikam nezdrhne :) Renata

    OdpovědětVymazat
  10. Věruš, sluníčko je opravdu blahodárné a radostné pro všechny..Jen ať už nám svítí každý den:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Věruško, takový den jako včera jsem už všichni potřebovali, viď.
    Tak ať je jich víc!
    pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  12. Věru, ty včely, já dnes berušky:-) konečně teploooooo!!!!!

    OdpovědětVymazat
  13. Včelky už jsou venku?? Že by opravdu již přišlo jaro?

    OdpovědětVymazat
  14. :) dokonce i na sluneční brýle došlo! Stihli jste všechno, co se má. Krásné jarní fotečky, určitě už včelky čekaly na první pořádnou dávku. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.