čtvrtek 18. dubna 2013

Já vím, já vím ....

... říkala jsem, že budu dnes odpočívat. Ale botník už opravdu potřeboval uklidit. Takže jsem všechny boty vyndala, umyla, naimpregnovala, vyslunila, některé vyřadila
a opět narovnala do botníku.
Myslím, že stojí za povšimnutí to volné místo. A mé botky zabírají "pouze 3 police" - což mě přivedlo k myšlence, že by se mi tam ještě nějaký ten pár vešel .... No a cyklistické helmy by v nejnutnějším případě šly určitě také uložit jinde ....
Máte také takovou úchylku na botky?

Krásný podvečer vám všem, kdo jste ke mě zavítali .... Věra

27 komentářů:

  1. Jé ty jsi pilná jak včelička:-)letos se mi také botky nějak rozmnožily:-)Hezký týden.Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, no snažím se ... jen ještě poklidit zbytek skříní, které jsou v chodbě a bude hotovo ...
      Děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  2. Ahoj Věrko, ty jsi pilná včelka :). Já se na něco podobného už dlouho chystám, ale nějak to stále odkládám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis s chutí do toho ... já jsem si ten úklid docela užila. Alespoň jsem obhlédla, co mám a co budu ještě potřebovat ...
      Děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  3. Ahoj Věruško...jéééééé,ty už máš hotovo a mě to čeká o víkendu...Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jni, tak ať ti to jde pěkně od ruky.
      Děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  4. Věruško,ty si prostě odpočinout neumíš...jako já :-)...no taky jsem měla úchylku na boty a teď nosím nejraději botasky...a taky balerínky...těm prostě neodolám :-)...boty na podpatku u mě nehrozí...sama jsem dost vysoká a taky chudák manžel,kdybych si je vzala tak by byl menší :-)...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já to mám Klárko zas naopak ... dřív jsem nosila hlavně ty botasky a co mám děti, tak ulítávám na podpadkách. Manžel má naštěstí o nějaký ten cenťák víc, takže si můžu dovolit i pěkně vysoké, ale takové mám jen jedny, aby nohy zas tak moc netrpěly.
      Děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  5. Že sa pýtaš? Mám aspoň 3 páry topánok, ktoré sa mi páčili, tak šli so mnou domov, ale na nohách som ich ešte nemala. Asi sa budem tebou inšpirovať, lebo môj "botník" tiež potrebuje jarné upratovanie.
    m.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No také by se u mě našel nějaký ten pár, který jsem měla jednou dvakrát ... ale co se sebou nadělám. Klidně se inspiruj a ať ti jde práce pěkně od ručky.
      Děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  6. Vierka, ja mám 5 párov, ktoré som ešte nemala na nohách, sú v skrini ... Máš to pekné.
    Krásny jarný čas.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emily, děkuji ... jen mě tak napadá, jak dlouho to takto hezky srovnané vydrží.
      Děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  7. Věruško docela ano,šikulka,jak jsi to zvládla!!!Krásný večer celé rodince!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško děkuji ... docela mě to bavilo, nato že se jednalo o úklid.
      Děkuji za návštěvu .... Věra

      Vymazat
  8. Úchylku na boty nemám, ale moc se mi líbí ty police. Já mám boty v krabicích, s popsanými štítky, ale tohle je asi přehlednější a rychleji vyjmutelnější. Budu nad tím přemýšlet.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoooj Věru,
    zrovna dnes jsme s kamarádkou u pizzy konzultovaly, která má boty na léto, já mám bohužel jasno v tom, že se navezu do žabek a vydrží mi celé léto :-) krom in-linů. Jasan, že když jdu někam do " společnosti", že brusle, nebo žabky vzuji (s bolavým srdcem)a konec konvezrace je právě teď ve 22:30 hodin :-)se závěrem, že žabky vítězí :-)
    Ahoooj Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Verusko,uplne jsi uhodila hrebik,jiz par dni se odhodlavam uklidit satnu s botikovymi policemi a ty jsi me popostrcila,tak jdu zitra na to a uz se i tesim,musim vyradit vsechny zimni a male boty po detech a nasoukat nove koupene jarni tenisky.Nastesti mista je dost,tak s chuti do toho,vzit houbicku,skopicek a jedem...

    OdpovědětVymazat
  11. Tak táto činnosť čaká aj mňa. Keď som chodila do práce, tak botičkománia zasiahla aj mňa a samozrejme k botičkám musela byť aj kabelka :) Ale teraz, keď väčšinu času trávim po ihriskách, vonku s deťmi, tak je pre mňa praktická obuv (tenisky, balerínky) nevyhnutnosťou. Občas si urobím radosť a kúpim si aj "nepraktický" pár, a veru už som si dávno neurobila radosť. Je tu jar, čas na nové kúsky :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jenom tři police mě dostalo:-))) Se přiznam dobrovolně, botky mám jen dvoje, no vlastně s holinkama troje:-)))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tuhle akci už mám taky za sebou, jen ten volný prostor v botníku není :o)
    Pohodové dny, Věru!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  14. Nádherne usporiadané botky. Mňa táto činnosť prehadzovania zimnej obuvi s jarnou a letnou ešte len čaká. Andrea

    OdpovědětVymazat
  15. Vierka tak si si krásne vytvorila voľné miesto na topánky...Ja si už tiež musím zadovážiť nejaké nové topánky na jar také balerínky rýchlobežky najskôr...Pekný víkend...Nellie

    OdpovědětVymazat
  16. Věruško, na botách jsem už taky zapracovala a zjistila jsem, že bych určitě potřebovala nějaké nové :-D. Za svobodna jsem na botách ujížděla stráááášně moc - vždycky jsem mívala nějakých 10 párů "do zásoby" .... co kdyby.... :-D. Přeji krásný víkendík.

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna jsem si říkala, kolipa lidiček to u vás vlastně bydlí... ale pak jsem se otočila a podívala do chodby a bylo mi to jasné... na boty jsem naprosto stejně úchylná a začínám to pěstovat i v Meluzínce... na jednu sezonu aspoň čtyři pět párů, jinak nežiju :o) krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj Věruško, krásně jsi ty botky srovnala, myslím, že by sis ještě nějaké na jaro měla pořídit ;) taky bych se do toho měla pustit. Jitka

    OdpovědětVymazat
  19. Jarní botky za zimní jsem už prohodila před dvěma týdny a bohužel jsem konstatovala, že jich mám nějak hodně a další by se mi už nikam nevešly :-) Asi bych se měla vystěhovat do něčeho většího :-)
    Ale botek není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  20. No Věrko,místo na boty není nikdy dost velké...hihihi. Ale moc mne to potěšilo,je to všude podobné :). Zdravím! M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.