úterý 30. dubna 2013

Až vše pokvete

aneb můj dnešní nákup na trhu. A to jsem nekoupila vše, co jsem chtěla. Za prvé něco neměli a za druhé jsem víc už neunesla.
Některé šly do truhlíků, jiné zas do záhonků. A já se již moc těším, až se vše rozroste a potěší mě svými květy. 

Mějte krásný večer a zítra nezapomeňte na polibek pod rozkvetlou třešní ... Věra

11 komentářů:

  1. No to je nádhery a ako že si nám ich nepofotila zasadené na záhonoch a v truhlíkoch, ja som holka zvedavá :)

    Rozkvitnutú čerešňu široko ďaleko u nás nenájdem, tak mi s drahým bude musieť stačiť akýkoľvek rozkvitnutý strom :))

    OdpovědětVymazat
  2. Věru, to je nákup...Taky teď neobejdu zahradnictví jen tak :o)
    Tak ať ti to roste!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Věrko, dobře jsi nakoupila! Taky se musím vypravit do trhu, ještě se u nás najde pár volných truhlíků. Zatím mám jen muškáty. Tak ať krásně kvetou! Hezký první máj! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. No páni ..... to chce příště větší tašku:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,tak to byl nákup plný nádhery...no já mít zahradu tak bych taky nakupovala jak divá :-) ...měj se krásně a přeji ti krásný 1.máj...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško, ty jsi stejná útrata jako já:-)). Ale když nám ty kytky dělají takovou radost, že jo??:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Věrko, bohatý a oku lahodící nákup! A což teprve až se rozroste, nádhera ... Přeji krásný máj, Maru

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško když vyrazím na kytičky vypadám stejně :-)Krása!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Ale snažila ses! :-) Výborný nákup, schvaluji Ti ho!

    OdpovědětVymazat
  10. Jéje,to je nádhera. Já ještě nezačala,ale už jsem donesla převislé jahody na balkón,tak už,už začít! Budeš to mít nádherné! M.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné kytííí!hezký den Věra

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.