středa 20. března 2013

Převlečeno do jarního

Již v minulých příspěvcích jsem vám psala, že jsem se rozhodla náš fialový obývák trochu vyjarnit. Vybrala jsem si odstín jarní zeleň, žlutá a samozřejmě bílá. Já jsem s výsledkem moc spokojená. Jen jsem nestihla úplně vše, malinké dodělávky ještě čekají.
Tak pojďte na návštěvu ...
 Nové závěsy i polštářky ...
 Klárko moc děkuji za všechny rady ohledně šití volánkových polštářů. Musím přiznat, že volány mi daly trochu zabrat. Nejsou dokonalé, hlavně v rozích, ale jsou moje a jsem pyšná, že jsem je zvládla. Myslím, že ještě tak stovku a budu v nich mistr.

 A nový lapač, aby mi vše ladilo ...
 Jako od Mišky není, ale snad se povedl ...
 Dnešní úlovky ...
Růžička má nádhernou barvu - jestli vydrží mou péči, půjde pak do zahrádky.
Bílý zajda - to byl můj dnešní úkol, nakonec jsem ho sehnala až v posledním obchodě a to jsem tam šla původně pro něco jiného.

 Tahle vajíčka mě zaujala v návodech na MMB, tak jsem si je vyrobila ...
V jarním slunci ...

 A další zajdové ...

A nakonec háčkovaní pidi zajdové a motýlci ...

Tak snad se vám u nás alespoň trochu líbilo. A jaro může začít.

Děkuji vám za návštěvu a budu se na vás opět těšit.

Přeji všem krásné jarní dny ... Věra

48 komentářů:

  1. Věruško, paráda! Kochám se a kochám, úžasné! Taky mám letos hlavní barvu světle zelenou :o)
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji. Jsem ráda, že se ti u mě líbí. Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  2. Krásne svieže ... ten lapač sa mi mimoriadne páči :)
    ... vajíčka sú dokonalé a vankúšiky na zožratie ... :)))
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc moc děkuji...
      Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  3. Věruško, krásně se ti vše povedlo - polštáře jsou úúúchvatné, tak ty se mi mooc líbí......
    Ač moc nemusím v bytě zelenou barvu, tak u tebe vypadá skutečně skvěle...
    Pohodový večer. Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarmilko, děkuji moc za pochvalu.
      Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  4. Věruško,tak to je nádhera...moc se ti to povedlo...a ten lapač ten je nádherný a svěží...přeji krásný první jarní večer papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, děkuji za pochvalu. Těší mě, že se moje snaha vyplatila a změna se líbí i vám.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  5. Jůůůů Věruško je to nádhera-jarní nádhera-vše máš moc a moc hezounké a perfektně sladěné a lapač i volánkové pošltářky se ti moc povedly-jsi šikulka!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miško, děkuji za milou pochvalu. No snažila jsem se a jak vidím, vyplatilo se.
      Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  6. Věrko, krásné jaro máš doma, hezké svěží barvičky jsi využila, moc se mi líbí ta vajíčka s bílou kytičkou(také mám uloženo, ale jestli na ně letos dojde, nevím, nevím), hezký večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, moc děkuji. Já měla hotová omotaná vajíčka a jen jsem pořád nemohla vymyslet, jak je dozdobit ... a pak jsem natrefila ne ten návod a bylo rozhodnuto.
      Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  7. Věrko, proměna se ti povedla. Ty barvy jsou skvělé, působí na mne svěže a čerstvě.
    Krásný to doma máte! :)

    Hezký den
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuji, pochvala mě těší.
      Krásný večer ... Věra

      Vymazat
  8. Věru, krásné jarní dekorace. Moc se mi líbí ty zajdové, ale ty tvoje polštáře jsou moc pěkné.
    Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru, moc děkuji - na polštáře jsem fakt pyšná. Volánky daly zabrat, ale stálo to za tu námahu.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  9. Ďakujem za pozvanie, šmírovanie to ja môžem :) Vierka, skladám veľkú poklonu, máš to vyladené do posledného detailu. Vankúšiky sú šmrncovné, ja na nich nevidím žiadne nedostatky. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, moc děkuji a klidně se opět stav trochu zašmírovat.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  10. Věrko, máš krásně vyjarněno, svátky mohou přijít! Vše je krásně načančané a svěží ... Pa Maru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru děkuji, také z toho mám radost, jak obývák prokoukl - stále ve stejném a přesto jiném.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  11. Věruško,ty jsi na jaro dokonale připravená.V obýváčku máš moc hezké barvy a plno krásných dekorací.
    Měj se pohodově Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji a teď už jen aby dorazilo to jaro. Dnes u nás pršelo - prostě klasika, vždyť jsem umyla okna, ne.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  12. Vierka, obývačka dýcha jarnou atmosférou a všetko si dokonale zladila. Na vankúšoch nevidno žiadne nedostatky, vydarili sa.
    Pekné jarné dni.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za chválu. Když ne jaro venku, tak alespoň doma ...
      Hezký večer .. Věra

      Vymazat
  13. Ahoj Věruš, obyvák máte moc hezký, přesně tuhle zelenou mám ráda a líbí se mi. A jak Ti polštářky ladí s petrklíči na stole. A ti malí hnědí zajíčci jsou roztomilí. Volánky na polštářích nezvládnu, takže klobouk dolů.
    Pohodový konec týdne a příjemný víkend, J.=)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, děkuji - musím přiznat, že volánky byly docela zabíračka. A ta příprava - na zelené jsem začištovala 6 metrů látky. Ale stálo to za to ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  14. Líbilo! a to je slabé slovo!!! Jestli budeš takto pokračovat, nevím zda se nenastěhuji.To dá chuť, si lehnout u vás na gauč,jak za jarního sluníčka do mladého trávníku:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renatko, tak to jsem moc ráda, že se ti u nás až tak líbilo, že by jsi kvůli tomu opustila své hnízdečko.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  15. Věrko, díky za pozvání. Takovou krásnou návštěvu si dám líbit i častěji. Nádhera! Hlavně polštáře jsou dokonalé!

    Pěkné jaro
    Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji a klidně se opět stav ...
      Hezký večer .. Věra

      Vymazat
  16. Vierka krásna jarná výzdoba...Nellie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nelli, výzdoba jarní, jen to jaro nějak chybí ...
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  17. Ahoj Věruško, moc krásně jsi obyvák vyzdobila!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alis, moc děkuji ...
      Hezký večer .. Věra

      Vymazat
  18. Prej jestli trošku líbilo! Je to u vás nádherné, moc se Ti jarní ladění povedlo, vypadá to super!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak to mě těší, že se tolik líbí.
      Hezký večer .. Věra

      Vymazat
  19. No teda Vieri, to je krásna jarná zmena. Nádherné farby, nádherné šitie, a úlovky. Všetko krásne zladené. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, děkuji moc za pochvalu, jsem ráda, že se ti u nás líbí.
      Hezký večer ... Věra

      Vymazat
  20. Věruško, máš to moc hezké a svěží! Krásně jsi vyjarnila obývák. Tak snad už brzo přijde...pohodový zbytek týdne! Adriana

    OdpovědětVymazat
  21. Páni Věruš, mě se to taky moc líbí. Šťavnatá zelená je krásná a vlastně vše ostatní. Ahoj. Lenka

    OdpovědětVymazat
  22. No teda Vierka, u Vás už jar kraľuje v plnej sile.
    Krásne si spolu všetko zladila a vzájomne doplnila.
    Moc moc sa mi to páči.
    Pekný deň.
    Ľubica

    OdpovědětVymazat
  23. Věruško máš to krásné jarní, zelená je nádherná, dýchlo na mne jaro, pá Marcela

    OdpovědětVymazat
  24. Věruško, krásně jsi pokoj rozsvítila jarními barvičkami.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  25. Jarní výzdoba se ti moc povedla. Ty to barvy mám ráda. Moc se mi líbí vajíčka. Mám inspiraci a ještě je stihnu udělat.

    OdpovědětVymazat
  26. Verko, krasne jsi to doma vyjarnila. Moc se mi libi ruzickovy polstarek. A i ostatni dekorace jsou krasne! Preji Ti krasne Velikonoce, Katerina

    OdpovědětVymazat
  27. Krásný!!! Máš doma moc útulno, doufám, že to ti tvoji chlapi trochu taky ocení :). Ta vajíčka jsou moc povedená a ty kvíííítka!

    OdpovědětVymazat
  28. Věruško, krásně sis to jarně vyzdobila, moc hezky ti to ladí a i v tak nevlídném počasí je u vás doma prostě jaro. Látku s růžičkami mám taky v zásobě, teď když vidím jak krásně vypadá v interiéru tak ji už asi dlouho schovávat nebudu. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.