sobota 16. března 2013

Poličky v novém

Krásné slunné odpoledne. Dnešní slunečno mě konečně dohnalo k tomu, abych umyla okna v kuchyni, jak jsem plánovala. Takže hlásím hotovo, čisté závěsy a záclony již visí. A teď došít nové závěsy do obývačky a sfouknout při tom okna i tam. 
A při tom úklidu v kuchyni jsem ještě malinko předělala poličky na chodbě. Dekorace co dům dal, nic nového, pouze trochu přemístěno.
 Světlo v chodbě nic moc, je na severní straně, takže se tam hůř fotí.


Tento text jsem viděla u Naniky na blogu a moc se mi líbil. Stále jsem přemýšlela, kam ho umístit. A dnes to dopadlo. Myslím, že je výstižný a trefný - i manželovi se líbí.

Děkuji vám za návštěvu a přeji krásný a snad i slunečný zbytek víkendu ... Věra

21 komentářů:

  1. Vieri, krásny červený kútik. Dekorácie na červenom pozadí až tak žiaria. Si veľmi šikovná, keď toľko okien je umytých. Ja budem umývať neskôr, pretože teraz do 31.3. je veľa pracovných povinností. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Věruško,teda vůbec nezahálíš! Koutek jsi krásně vyzdobila!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně jsi Věruško upravila poličky :-) Alča

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Vieruško, si šikulka, upratané, ušité, ešte aj krásny textík si zarámovala. A polička je krásne nadekorovaná.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Věruško,moc krásně jsi zdobila.I mě dnešní sluníčko dodalo energii a udělala jsem spoustu věcí,do kterých se už dlouho přemlouvám.
    A ten text...je super.Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Vierusko a vysledok je uzasny..... staci par zmien a hned sa mame z coho tesit ....mam rada taketo drobnosti , naladia a potesia ...
    Mirka

    OdpovědětVymazat
  7. Veru,krásný obrázek a text je výstižný. Kdo má ale malé děti, pochopí:-).Krásný večer Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Věruško, chodbu si vyšperkovala parádně a ještě máš umytá okna - super!
    Moc krásné fotky z chalupy!
    Pohodový večer přeji a zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Věruško krása!!!Ten text je moc hezounký!!!!Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  10. Hezké velikonoční dekorace! Sluníčku sice bylo, ale ještě zima.

    OdpovědětVymazat
  11. Věru já ještě ta okna nestihla!Už se chystám týden:-)Jsi šikulka.Nádherné dekorace.
    Hezký veče.Věra

    OdpovědětVymazat
  12. Věruško,polička vypadá krásně...a text úplně trefný...asi jej dám i k nám do chodby :-)...přeji ti krásný večer a pohodovou neděli...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  13. Hnedle jsem se koukla z jakého data pochází příspěvek, bo v té naší dnešní sněhové přeháňce jsem okna ani neviděla :-) Ale závidím, že už máš vygruntováno :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Věruško, moc hezky jsi upravila poličku. Umyté okno docela závidím, vůbec se mi do toho nechce. A ten text je perfektní. Hezkou neděli! Adriana

    OdpovědětVymazat
  15. Tak oknům se zatím vyhýbám, co to jde, ale dlouho už nebudu moct, protože potřebují umýt jak sůl, na parapetu se zalíbilo místním holubům (holt panelák, no)... polička krásná, šikulka Věrka ;o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  16. Ten text je úžasný! A poličky nádherné.

    OdpovědětVymazat
  17. Ja sa zatiaľ zdarne vyhýbam jarnému upratovaniu a čakám na lepšie počasie. U nás je pekne hnusne, zima až za nechty zachádza. Premiestňovanie je veľmi zdarené, presne takúto istú farbu má aj kamarátka doma, ale mám pocit, že začína podliehať aj ona bielej :)

    OdpovědětVymazat
  18. Máš na té poličce krásné barvy. Text je pěkný, u nás se tedy hodí :)

    OdpovědětVymazat
  19. Věrko poličky máš tedy krásně nazdobené :o) A ten zarámovaný text tak to nemá chybu :o)Martina

    OdpovědětVymazat
  20. Verko,ac cervenou doma nemusim,u tebe to vypada utulne a nad textem jsem se musela smat,jak je spravne legracni a vystizny,no ale stejne to chcem mit doma vsechny uklizene,ach jo.

    OdpovědětVymazat
  21. Polička aj s dekoráciou je veľmi pekná!!!
    S pozdravom Iveta

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.