úterý 19. března 2013

Počasí je proti ...

kalendáři, který ukazuje, že za dva dny tu máme první jarní den. Teda můj kalendář mi tvrdí, že jaro začíná zítra, ale pro mě je prostě první jarní den 21. března a nikdo se mnou nehne. Asi jako na většině míst naší republiky i u nás začalo včera kolem 13 hodiny chumelit a nepřestalo až do večera a asi chumelilo i přes noc. A tak jsme se mohli probudit do téhle bílé nádhery - být před vánočními prázdninami, že. Teď už je to i pro našeho sněhového milovníka Vašíka bílá otrava. 
Před domem ...
 vistárie ...
 a tady někde pod tou peřinou byly ještě včera kvetoucí krokusy, sněženky a bledule
Na terase ...

Ale i tak je to krása ...

Mějte krásný den a omlouvám se za svoji nepřítomnost u vás. Zaměstnává mě dosti šicí stroj, potřebuji došít ještě nějaké věci, abych stihla ten první jarní den stylově přivítat. O tom ale až příště ...
... a k vám se budu těšit.

Věra

19 komentářů:

  1. Věruško, u nás sype teprve, ale je to děsné! Já se tak už těšila na jaro, tak jsem vzala chvojí a přikryla vylezlé cibulky, aby mi je nevlídné počasí nezničilo jako loni, nekvetlo mi nic :(. Pěkné dny a věřím, že brzy příjde oteplení. Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, tady se taky zas sype. Ráno jsme snad hodinu vyhrnovali. Jaro bude - věřím tomu.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  2. U nás se také sype!Ach jo...
    Krásné fotky a těším se na příště:-)Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru díky a doufám, že tě příště nezklamu a bude se ti u mě líbit.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  3. Věru,
    i u nás je to stejné !
    Jaro vypadá sice trošku jinak, ale to Vaše hřiště tu obdivuji i pod sněhem :-)
    Á tady někdo šije nové jarní závěsy a dekorace do domečku !
    Tak ať to jde pěkně od jehly ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, děkuji hřiště je manželova práce a je na ni patřičně hrdý - vždycky říká na elektrikáře dobrý, ne.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  4. Ahoj, Věrko, tak u nás to vypadá na chlup stejně, s tím rozdílem, že jsme tím ráno museli proplavat do školky a do práce, což už tak krásné nebylo. Mokří až za ušima, busy zpoždění, no klasika. Pa, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já jsem zas místo snídaně šla odházet mantinel sněhu, který nám shrnovák vytvořil před garáží, aby jsme vůbec mohli odjet do školky - jezdíme totiž do sousední vesnice u nás školka není. A po návratu jsme házeli zbytek.
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  5. Sice je to krásné, ale už ten sníh nechci.....Ať se šití daří:-) Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věru děkuji ... a jaro bude, jak jsem dnes někde četla - napadnout může, roztát musí ....
      Hezký den ... Věra

      Vymazat
  6. Věřilo, mě to po dnešní výpravě ráno do školky s kočárem už ani jako nádhera nepřijde... Já chci už jaro se sluníčkem... A nejvíc mě teda dožírají meteorologové, kteří mám pocit, že předpovídají z křišťálové koule a spíš se netrefí než ano... Za tak odvedenou práci, jako oni předvádí, si opravdu zaslouží platy :-x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, máš pravdu dnes to s kočárkem asi šlo opravdu ztuha - sníh je dost mokrý. My cestu do školky musíme absolvovat autem a taky nic moc - ráno jsem místo snídaně odhazovala sníh, aby jsme vyjeli z garáže. Ale snažím se na všem vidět to hezké ...
      Krásný den ... a jaro bude, neboj, vždycky dorazí
      Věra

      Vymazat
  7. Věruško,sníh je sice bílá krása,ale cesta s kočárem a autem to zas až taková legrace není...obzvlášť,když silničáři ani technické služby nejsou připraveni...Měj se krásně a snad se toho jara brzy opravdu dočkáme...papa K.♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, máš pravdu s kočárkem a autem. Ale dočkáme se .... vždyť doma máme jaro už téměř všechny. To by byl pech, kdyby nás příroda nevyslyšela. Včera si manžel vzpomněl, že před 12 lety, když jsme se poznali to bylo s počasím podobné. Snažím se vidět ve všem to hezké, ale také se již těším na sluníčko, kytičky a hlavně, že už nebudu muset topit, protože bude teplíčko ....
      Krásný den ... Věra

      Vymazat
  8. Verko,taky jsem rano,nebo jeste v noci musela uznat,jak bila i bila tma,ze je to pohadkova krasa a nechapu,proc takto nemuze byt na Vanoce,ale na jare.No nic,vypada to,ze se jaro umoudrilo a dnes to vse taje a taje,je vcelku i teplo a myslim,ze u nas do vecera snih zmizi,tak snad pak uz to jaro opravdu dorazi.

    OdpovědětVymazat
  9. Ale ptačí budku máte pěkně zasněženou, jak z pohádky:-)))
    A nejlepší je sušák!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Byla to opravdu krása, i u nás. Ale Vašíkovi se nedivím, taky už jsem jarně naladěná.

    OdpovědětVymazat
  11. Je to vyloženě plýtvání sněhem, takhle mělo být o vánocích! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. ...máš pravdu, Věruško, být prosinec, tak jásám!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.