čtvrtek 7. března 2013

Nejen háčkované jaro

Sluníčko na začátku týdne mě naladilo a chtěla jsem zahájit jarní mytí oken a s ním i jarní dekorování. Mytí oken zatím zůstává pouze v plánu, neb v úterý u nás foukal dosti studený vítr a s rýmou, která mě přepadla jsem tedy otevřená okna neriskovala. Dala jsem si alespoň vyprat závěsy a malinko nazdobila polici v kuchyni. Na všem ostatním se pracuje.
Přilétl k nám nový druh motýlka, kterého jsem našla v jedné knížce s návody. Na obháčkované vajíčko jsem koukala u Věrky a tak vzniklo toto moje - no vlastně jsou dvě, ale to druhé nemá zatím své místo.
Včera měla má babička 80. narozeniny, tak jsme jeli gratulovat a krom háčkovaného dárečku, jsem upekla ještě malý jednoduchý dortík.
A než jsme odjeli, zastihla mě pošťačka s balíkem látek k jarnímu tvoření. Rozhodla jsem se vyměnit fialovou v obýváku za jarnější barvy - zelenou a žlutou.
 Modré růžičky do ložnice, červené na léto do obýváku a ty šedé se mi prostě líbily - uplatnění určitě najdou.
A s novým vzhledem to chce nachystat i nové podšálky ...
Na ty jsem obzvlášť hrdá - stihla jsem je všechny za včerejšek.
Už se těším, jak bude jarní obývák vypadat a hlavně, co tomu řekne manžel - bude to překvapení. Takže pšššt!
Děkuji vám za návštěvu a přeji krásný den ... Věra




15 komentářů:

  1. Věruško,tak já už mám okna naštěstí umytá,ale hlásí déšť,tak,že klasika :-)...látečky jsou moc krásné taky mám nějaké objednané ...a dortík se ti taky moc povedl a určitě moc chutnal...podšálky jsou taky krásné...měj pohodový den papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  2. Vierka tak to mas uz krasne jarne doma...Nellie

    OdpovědětVymazat
  3. Věru, krásně jarně vybarvené. Taky už se těším. Zatím jsem na tom podobně, výzdoba jen v kuchyni a okna by potřebovala umýt.
    měj se pěkně Věrka

    p.s. a babi dodatečně všechno nejlepší a hlavně zdraví

    OdpovědětVymazat
  4. To je teda plánování:-) Věřím, že při pohledu na látky, už tě svrbí ruce:-) Přeji, ať se novému druhu motýlku u vás daří a hojně se množí:-D

    OdpovědětVymazat
  5. Veru,krásně jsi to všechno stihla:-)Police ladí,dort bych si dala a látky- dobrý výběr.Máš vkus! Krásný den Věra

    OdpovědětVymazat
  6. Okná umyté ešte nemám a tentokrát to do Veľkej noci ani nestihnem, pretože mám veľa práce. Nevadí, budú čisté po sviatkoch. Obývačka sa bude manželovi istotne páčiť. So sviežimi jarnými farbami, komu by sa nepáčil. Andrea

    OdpovědětVymazat
  7. Krásně jarně to ladíš, Věrko!!! Látky jsou moc krásné, vpravdě jarní, jemné, něžné... a co malej neštovička, už je z toho venku? Držím palečky, aby už ano! Pa, L.

    OdpovědětVymazat
  8. Můj jarní úklid zatím v rovině plánování :-) Látky jsou nádherné, také jsem už na tu růžičkovou číhala :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Věruš ty teda nezahálíš:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Věruško, moc krásnou jarní výzdobu jsi vytvořila!

    OdpovědětVymazat
  11. I já se Věruško,chystám na jarní gruntování,ale dnešní předpověď krutých mrazů mě teda nepotěšila.Látečky máš moc krásné...už se těším,co znich vykouzlíš...Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Teda Věru ty se činíš!Tolik krásy!
    Včera jsem také začala s okny,ale zatím s nima končím...prší...
    Hezký víkend.Věra

    OdpovědětVymazat
  13. Dortík vypadá skvostně! Už se těším na nové výrobky z látek! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Vieruško, odkedy som tu nebola, veľa sa zmenilo. Si stále viac a viac usilovnejšia.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.