úterý 12. března 2013

Křepelčí v mechu

Přeji vám všem krásný den. Tak nějak v poslední době se mi zdají ty dny poněkud krátké. Tolik plánů mám a čas nějak chybí. Ale něco jsem přeci jen uskutečnila.
Minulý týden jsem si na střeše kůlny vyhlídla nádherný kus mechu. O víkendu mi ho manžel sundal spolu s ještě pár dalšími pěknými kousky. A kolik ho tam ještě zůstalo!
Včera jsem si v květinářství koupila malinkaté vejdunky z křepelčích vajec. Domů jsem je nesla jak svátost, aby nepřišly k úrazu. Jedno to sice malinko odneslo, ale posloužilo i tak.
A tak mohly vzniknout dvě nové dekorace.
Jedno mechové hnízdečko obsadili zajdové ...
... ale co ta vajíčka, kde je vzali. Nebo, že by nový druh, který snáší vejce?
A druhé hnízdo s vajíčky ... 
... nakonec jsem ho umístila do jednoho z okýnek konferenčního stolu.

Jaro, jaro kde jsi ... zima je nám zima. Ráno tu padaly naštěstí jen pidimidi vločky sněhu, byly tak malé, že je ani kluci nezaregistrovali. Krokusky, které již vystrčily růžky a prozradily svou barvu vypadají velmi sešle, mám strach, že je to jejich poslední a pořádně už ani nerozkvetou. Asi dvě minuty mi tu svítilo na záda sluníčko a bylo to fajn, ale už je opět pryč. Alespoň, že ty děti mají většinou dobrou náladu bez ohledu na počasí, takže prozáří den i bez sluníčka.

Mějte se krásně, moc vám děkuji za přízeň i milé komentíky a těším se na vás opět někdy příště.

Věra

 


15 komentářů:

  1. Ahoj, Věrko, zaječí klícka je krásná, moc pěkně jsi to naaranžovala! U nás taky mrzne, až praští, zas jsem vytáhla kulichy a šály... snad už se příští týden dočkáme teplíčka :o) pa, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško krásná dekorace!!!U mě na skalce už také některé květinky vykoukly a taky si myslím a obávám se,že ani nerozkvetou!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, z mechu tvořím taky moc ráda. Dekorace se Ti povedly! A počasí ani nemluvím...zahrada celá nachystaná, rozkvetly krokusy, tulipány, hyacinty pěticentimetrové lístky, loni zasazená višeň už má pupeny...teď se modlím, aby to nezmrzlo. Hezký zbytek dne! Adriana

    OdpovědětVymazat
  4. Veru, pěkné.Ještě že máš toho manžela:-).Já mám barák u lesa, takže udělám 10 kroků a můžu sbírat. Mech je skvělá dekorace. Ať máš kluky zdravé a pěkný den.Věra

    OdpovědětVymazat
  5. Vieri, machové dekorácie s vajíčkami a zajačikmi sú nádherné. A závidím ti ten mach na kůlne. Ja ho vždy pracne zháňam. Krásna zmena na blogu, rozkvitnuté jarné pozadie a krásne farby.Andrea

    OdpovědětVymazat
  6. Věruško,moc krásná dekorace...u nás je taky zima...a i sem tam poletoval sníh.Po jaru ani památka,ale určitě už brzy dorazí...měj se krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  7. Věru moc krásná dekorace.Mech mám moc ráda!A máš nádhernou stránku,kvetoucí větvičku-hned mi je lépe u srdíčka:-)....jarooooo
    Pa Věra

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Věru,
    máš krásný druh zajíčků!! :o))
    Vytvořila jsi moc hezoučkou dekoraci!!
    A děti, ty prozáří každičký den!!
    měj se moc hezky
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Věruško, máš moc krásnou výzdobu!

    OdpovědětVymazat
  10. U nás od včera chumelí, zahrada pod sněhem:-)))
    Vajíčka v mechu vypadají pěkně, to by se mi líbilo na verandě:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  11. Věrko,jarní dekorace se Ti moc povedly....
    Hezké dny se sluníčky Ti přeje Jitka

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Vieruško, krásne dekorácie si si nachystala. S machom to je ťažko, no ja som kúpila umelý, určite aj ten poslúži. A neboj, slniečko raz vyjde.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  13. Výborný nápad s mechem a křepelčími vajíčky. Ti zajíčci jsou tak šikovní! :-))

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj Věruš!
    Ten nápad s mechem se mi moc líbí.
    A křepelčí vajíčka v něm krásně vyniknou.
    Je to moc pěkná velikonoční dekorace!

    OdpovědětVymazat
  15. Verko,mech je nekonecne vdecna dekorace,mela jsem ho spojeny i s Vanocema a hodi se i na jaro,moc se me libi tvuj stojan koruna,to je samo o sobe tak pekne,ze by stacil jen mech a vajicka.Jo a koukam,ze mas tu nadhernou lampicku IKEA o ktere uz delsi dobu uvazuji,krasa.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny milé komentáře.